Connect with us

technologia

Siostrzana gra „Warframe” „Soulframe”: Wszystko, co do tej pory wiemy

Published

on

Siostrzana gra „Warframe” „Soulframe”: Wszystko, co do tej pory wiemy

komentarz

Digital Extremes jest najbardziej znane jako studio „Warframe” od czasu wydania swojej sygnowanej gry w 2013 roku. Dziś to się zmienia.

Deweloper opisuje swoją nową grę, Soulframe, jako mniej sequel, a bardziej siostrę Warframe, kosmicznego ninja opus online, który obejmował niezliczone gatunki w ciągu dekady aktualizacji. Steve Sinclair, który od dziesięcioleci rezygnuje ze stanowiska dyrektora Warframe, aby nadzorować nowy projekt, powiedział Washington Post, że gra podzieli koncentrację Warframe na kooperacyjnej walce gracz kontra środowisko i proceduralnie generowane środowiska. ale będzie to „wersja Warframe w lustrzanym uniwersum”. ”

Odnosi się to do scenerii: „Warframe” to unikalna, napędzana mięsem mech, odmiana gatunku science-fiction; „Soulframe” będzie odpowiednio dziwnym podejściem do fantazji. Dotyczy to również rozgrywki.

„Tam, gdzie „Warframe” skupia się na strzelaniu, ten skupia się na walce wręcz” – powiedział Sinclair. „Tam, gdzie 'Warframe’ jest super szybki i szalenie szybki, ten będzie o wiele wolniejszy i cięższy. Ale nadal ma wiele podobieństw do gatunku, w którym mamy doświadczenie”.

Czy celowanie jest sprawiedliwe? Profesjonaliści, eksperci i programiści wydają się nie zgadzać.

Nawet w dobie niekończących się aktualizacji gier serwisowych na żywo, „Warframe” to wyjątkowa historia sukcesu. Gra, która wystartowała w 2013 roku z niewielkimi fanfarami i przeciętnym krytycznym odbiorem, znalazła jednak publiczność po tym, jak Digital Extremes zaszyło liczne ambitne aktualizacje i stworzyło potwora Frankensteina w świecie gier online. Powoli, ale pewnie, skromna strzelanka kooperacyjna zyskała emocjonującą fabułę, złożone systemy rozwoju postaci, tajemnice morderstw z perspektywy pierwszej osoby, ogromne statki kosmiczne, którymi możesz pilotować z przyjaciółmi, chwytliwe numery muzyczne o prawach pracowniczych, planetach otwartego świata, hoverboardzie (ze sztuczkami), zwierzętach domowych i wędkowaniu.

Fani mogli być świadkami i pomagać w kształtowaniu tworzenia wielu z tych systemów poprzez strumienie rozwoju na Twitchu, które również działają od 2013 roku. Rezultatem jest gra z obsługą na żywo, napędzana kaprysami zarówno deweloperów, jak i graczy, z pytaniem „Jaka jest najfajniejsza rzecz, jaką możemy tutaj zrobić?” w sercu niezliczonych decyzji.

READ  Ups, moje tłuczone ziemniaki to zupa. Oto, jak je zagęścić

Ale żadna gra nie jest nieograniczona. W końcu programiści potrzebują czystej karty. Dla Sinclaira i firmy „Soulframe” stanowi okazję do wejścia w znajome, ale świeże łącze i zobaczenia, dokąd ich zaprowadzi.

Jak sugerowano, świat Soulframe może być jego najciekawszą postacią. Gra koncentruje się na motywach natury, restauracji i przygodzie, inspirowanych takimi dziełami jak Księżniczka Mononoke i Niekończąca się opowieść – a konkretnie zderzeniem przemysłu z naturą. W służbie tego świat pokaże swoje niezadowolenie graczom, którzy je okupują.

„Wyobraźnia [in ‘Soulframe’] jest to, że sam świat jest trochę zły z powodu tego, co mu zrobiono, a przyczyny pod nim zmieniają się w ciągu dnia” – powiedział dyrektor kreatywny Geoff Crookes. „Więc będzie proceduralizm w sieciach jaskiń, szczelinach i tak dalej pod światem”.

Tymczasem świat centralny będzie otwarty i bardziej zbliżony do niedawno dodanych do Warframe planet z otwartym światem niż jego wczesne tworzenie korytarzy i stacji kosmicznych. Crookes chce, aby Soulframe skupił się na eksploracji, której Warframe nigdy nie miał – aby z chwili na chwilę czuł się bardziej żywy dla graczy.

„Podążam za tą „krótką sesją, ale wysokim zanurzeniem”, w której się logujesz, wychodzisz z jurty i jesteś tam, gdzie ostatnio się wylogowałeś”, powiedział, „ale świat wydaje się, jakby trwał bez ciebie ”.

Czy wirtualna przyroda może być dobrym substytutem wspaniałego pleneru? Nauka mówi, że tak.

Ponieważ walka postępuje powoli, skupiając się na walce wręcz – a gra dosłownie „DuszaFrame” – Sinclair i Crookes podkreślili, że nie starają się stworzyć gry w stylu przełomowej serii Souls firmy From Software, w skład której wchodzi także megahit z 2022 roku „Elden Ring”. A raczej nie weszli do projektu z myślą o tym.

„Myślę, że z pewnością nie inspiruje to oryginalnych pomysłów ani tego, co chcieliśmy zrobić” – powiedział Sinclair. „Jak na ironię, inne tytuły, które mogły zapożyczyć z „Warframe”, mogły mieć odwrotny wpływ. Ale „Elden Ring” był zdecydowanie problemem niektóre Rozmowa – może z kamerą, może z tym, jak świetne jest ich tempo walki. I wiesz, pieprzyć tych facetów, bo cholera [’Elden Ring’] było absolutnie fantastyczne.”

READ  Kolekcja Star Wars: Battlefront Classic podobno zawiera prace modderskie „bez kredytu”.

Sinclair i Crookes nie byli gotowi do omówienia dokładnych szczegółów, które odróżniają walkę w zwarciu Soulframe od gier Souls, i jest ku temu dobry powód: Soulframe jest wciąż na bardzo wczesnym etapie rozwoju. Podstawowe koncepcje gry zaczęły krążyć w Digital Extremes w 2019 roku, ale tylko bardzo mały zespół – głównie artyści – poświęcił się pracy w lutym tego roku.

Po co więc ogłaszać teraz, kiedy nie ma prawie nic z gry do pokazania? Sinclair przyznał, że dla firm stało się „memem” ujawnianie gier z niejasnymi zwiastunami CG i kilkoma konkretnymi szczegółami, ale przede wszystkim chce być otwarty z graczami.

„Nasza praca była niezwykle zorientowana na społeczność” – powiedział Sinclair. „Czuję się nieszczere, żeby tego nie powiedzieć [players] o zmianach i kto prowadzi 'Warframe’. Właściwie jest zbyt wcześnie, aby ogłosić „Soulframe”! Ale jeśli chodzi o przejrzystość i upewnienie się, że rozumieją, jak myślimy, jesteśmy bardziej otwarci… niż większość studiów”.

Ale Sinclair i Crookes nie zamierzają ogłosić Soulframe, a następnie udać się na emeryturę do cichego laboratorium rozwojowego z metalowymi kratami i przyciemnianymi szybami. Po sukcesie regularnych zakulisowych streamów Warframe na Twitchu, planują dać fanom jak najwcześniej zajrzeć za kulisy Soulframe. Idealnie, proces ten zaczyna się jak najszybciej, a zagorzali Digital Extremes mogą zagrać w wersję Soulframe w ciągu roku.

„Chcemy spróbować zrobić to podobnie do Warframe, na przykład:„ Hej, zobacz, jak tworzymy grę, zdobądź surowe fragmenty i daj nam znać, jak się czujesz ”- powiedział Sinclair.

Byli twórcy „World of Warcraft” ujawniają grę w porozumieniu z gwiazdami Twitcha

Ta strategia może nie wydawać się wskazana na tak wczesnym etapie, ale Sinclair uważa, że ​​nie jest daleko od tego, co Digital Extremes zrobił z Warframe, grą, która jest teraz zupełnie nie do poznania w porównaniu z edycją startową.

READ  EROD przyjmuje kryteria dotyczące przypadków współpracy transgranicznej na mocy RODO | artykuł

„Zrobić to, to odkryć to w tym samym czasie” – powiedział Sinclair. „Moja opinia jest taka, cóż, jeśli to nie działa, po prostu kontynuuj, aż umrzesz lub zadziała. W Warframe jest wiele rzeczy, które były po prostu żałosnymi błędami z perspektywy projektowania. A my po prostu powiedzieliśmy: „Ok, już tego nie robimy. Po prostu napraw i odbuduj.

„To wyczerpujące i trudne. Dostajesz tę rzecz, w której ktoś sporządził tabelę obietnic, które złamałeś. Ale myślę, że dzięki Warframe byliśmy w stanie zmienić niektórych ludzi w mistrzów [of the game] rozmawiając z nimi w mniej powściągliwy i mniej dopracowany sposób”.

Sinclair również wybrał ten moment, aby ogłosić Soulframe, ponieważ Warframe otrzymuje nowe rozszerzenie otwartego świata, The Duviri Paradox i chce pokazać, że gra jest w dobrych rękach.

„Dziesięć lat w Warframe, wszyscy ludzie na stanowiskach kierowniczych byli tam od 10 lat, nie było zbyt wielu okazji, aby inni ludzie przejęli role przywódcze” – powiedział. „Chciałem trochę zejść z drogi i uzyskać kilka świeżych pomysłów – dać kolejnemu pokoleniu naszego niesamowitego zespołu szansę na jakiś ruch”.

Jednak po tylu latach pracy nad projektem Sinclairowi i Crookesowi nie było łatwo odpuścić.

„Czuję się jak wychodzenie z domu po raz pierwszy. To ekscytujące, ale także trochę słodko-gorzkie” – powiedział Crookes. „Nawet jeśli pójdziemy, nie widzę, abyśmy całkowicie ignorowali 'Warframe’. ”

„Kilka razy spoliczkowano nas w ręce”, powiedział Sinclair ze śmiechem. „Nie mogłem się powstrzymać przed zaangażowaniem się i wywołało to konflikt”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *