Connect with us

technologia

Reżyser Days Gone obwinia recenzentów Woke za przyjęcie w połowie

Published

on

Reżyser Days Gone obwinia recenzentów Woke za przyjęcie w połowie

Obraz przedstawiający głównego bohatera, Deacona St. Johna, walczącego z niedźwiedziem z kijem w dłoni w grze Days Gone.

obrazek: Sony BendStudio

Rozmawiamy o Ostatnie dni ponownie, trzy lata po tym, jak ukazała się gra o przetrwaniu zombie w otwartym świecie. Być może pamiętasz jedyną w swoim rodzaju rspotkał się z przeciętnym przyjęciem i zobaczył najwyraźniej rozczarowująca sprzedaż. Powód? Cóż, według scenarzysty i reżysera gry, Johna Garvina, w odpowiedzi dla fanów na Twitterze: „Recenzenci się obudzili [couldn’t] poradzić sobie z szorstkim białym motocyklistą, który patrzy na tyłek swojej randki.

Ostatnie dni to pierwsza prawdziwa wyprawa Sony Bend Studio do gatunku otwartego świata i została wydana w kwietniu 2019 r. Po tym, jak były banita stał się oszustem Diakon św. Jana Przemierzając postapokaliptyczny i opanowany przez zombie Oregon, gra spotkała się z średnio krytycznym przyjęciem. Otrzymało wynik 71 na Metacritic oraz 72 na OpenCritic, a większość recenzentów przegląda grę pod kątem jej nudnego świata, frustrującej eksploracji i nudnej fabuły. w kotakurecenzjapowiedział były pisarz, Joshua Rivera Ostatnie dni „ponieść porażkę[ed] nic nowego do zaoferowania, co nieformalnie pasowałoby do argumentów trwających 10 lat chodzące trupy i niezliczone postapokaliptyczne gry tego rodzaju”. Ostatnie dni było całkowicie nieoryginalnym, choć czasami przyjemnym doświadczeniem.

Kontynuuj czytanie: Ostatnie dni Był „rozczarowaniem” dla Sony, pomimo sprzedaży milionów, mówi reżyser [Update]

Gra sprzedała się w około ośmiu milionach egzemplarzy od czasu jej pierwszej premiery na PlayStation 4 trzy lata temu jego port PC spadła w maju 2021 r. Osiem milionów to ogromna liczba do świętowania, ale biorąc pod uwagę otwarty świat Sucker Punch Productions w stylu Kurosawy Duch Tsushimy sprzedał tę samą kwotę w mniej niż dwa lata, wyższe kierownictwo Bend Studio, w tym były dyrektor Jeff Ross, wyjaśniono Ostatnie dni rozczarowanie.”.

Teraz Garvin podzielił się kilkoma własnymi teoriami, dlaczego krytycy to znaleźli Ostatnie dni było trochę rozczarowujące (h/d VGC). W usuniętym teraz tweecie (zarchiwizowane tutaj), Garvin podał fanowi trzy powody, dla których uważa, że ​​gra radzi sobie tak słabo:

Trzy powody:

1. wystąpiły problemy techniczne, takie jak błędy, transmisja strumieniowa i liczba klatek na sekundę;
2. Miała recenzentów, którzy nie zadali sobie trudu, aby w nią zagrać
3. I po trzecie, obudziło to recenzentów, którzy nie mogli tego znieść, gdy chropowaty biały motocyklista patrzył na tyłek swojej randki

Jeśli grałeś Ostatnie dni, prawdopodobnie znasz scenę, do której odnosi się Garvin. Ale dla niewtajemniczonych jest wczesna sekwencja retrospekcji w którym Deacon i jego randka Sarah Whitaker (która później zostaje jego żoną) zwiedzają Oregon, spacerując szlakiem i podziwiając widoki. Sarah zatrzymuje się, by „pokazać [Deacon] Co [he’s] szuka” i pochyla się do przodu. Deacon cofa się i mówi: „Tak, znalazłem”, a kamera cofa się, by pokazać, jak się na nią gapi. Chociaż ten naładowany seksualnie moment między dwiema postaciami był punktem spornym dla niektórych krytyków, nie jest to jeden z głównych powodów, dla których gra nie wypadła lepiej niż w rzeczywistości.

kotaku skontaktował się z Sony i Garvinem w celu uzyskania komentarza.

Inne osoby na Twitterze szybko zaprzeczyły twierdzeniom Garvina.

„Twierdząc, Protag z”Ostatnie dni’ był po prostu zbyt tchórzliwy dla wszystkich tych błyskotliwych recenzentów, jest bardzo głupi. tweetował jeden. „Powiedziano nam, że Deacon jest szorstkim, twardym motocyklistą, ale w rzeczywistości jest nudny, potulny i robi to, co każą mu władze. Jego sprawczość ogranicza się do narzekania na samego siebie”.

„Myślę, że główny powód Ostatnie dni otrzymał przeciętne recenzje, ponieważ gra nie była zbyt dobra” powiedział inny.

Być może twórca wideo Chris Franklin podsumował to najlepiej. „To, co jest dla mnie szalone, to to, że nie sądzę, by ktokolwiek naprawdę nienawidził Ostatnie dninapisał na Twitterze. „Konsensus był taki, że wszystko było w porządku. Cromulent. Robi to, co obiecuje. W czasach pełnych gier z otwartym światem i gier o zombie z pewnością była to jedna z nich. Dziwne jest więc złościć się na krytyków, którzy nie wypatroszyli twojego tytułu (jest na 71.

jak ja napisał w styczniunie znalazłem Ostatnie dni fajne do grania. „Sterowanie było niezgrabne i kłopotliwe. Polowanie na zasoby było obowiązkiem. Podobała mi się jazda na rowerze w pięknie apokaliptycznym Oregonie, ale nowość zniknęła, gdy skończyło mi się paliwo”. Ostatnie dni nie zrobił wystarczająco dużo, aby wyróżnić się na tle innych gier w tamtym czasie.

Nie obwiniam nikogo, komu się podobało Ostatnie dni. Do każdej jego własności. Ale ogłoszenie „bystrych recenzentów” było jednym z powodów, dla których mierny odbiór gry nie nadążał za rzeczywistością. Taka była rzeczywistość Ostatnie dni była po prostu jakąś OK, nudną grą ze średniej półki. Świat zauważył i odpowiednio zareagował: nie potrzeba „bystrych recenzentów” teorii spiskowych.

Od tego czasu Garvin odszedł z Sony Bend Studio i jest teraz pracuje nad grą z NFT.

READ  Bandai Namco przeprasza za problemy z wydajnością Elden Ring • Eurogamer.net
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *