Connect with us

technologia

W agonii śmierci Adobe’s Flash zabija oryginalne FarmVille Zyngi

Published

on

Adobe jest Zamknij lampę błyskową Oprogramowanie dzisiaj i będzie z nim działać Oryginalny FarmVille Zyngi Gra z 2009 roku.

To kończy erę gier społecznościowych, które w historii będą wspominane z mieszanymi emocjami. Niektórzy ludzie nienawidzili spamerskiego charakteru FarmVille i nudnej rozgrywki, podczas gdy inni doceniali to, co próbowano zrobić, aby gry stały się bardziej społeczne i przyciągały niewykorzystane grupy demograficzne, takie jak starsze kobiety.

Od dzisiaj Flash nie będzie już obsługiwany przez przeglądarki i Facebooka, ponieważ jest używany przez technologie internetowe, takie jak: HTML5. A to oznacza, że ​​FarmVille oparte na Flashu już nie działa. Zamiast przystosować oryginalną grę do obsługi HTML5, Zynga zdecydował się zakończyć grę społecznościową. Ci, którzy nadal grają, mogą przenieść się do FarmVille: Tropic Escape lub grać w gry w przeglądarce, takie jak: B. FarmVille2: Tropic Escape, FarmVille 2: Country Escape i FarmVille 2.

Zynga przestał przyjmować płatności w grze w listopadzie i zaoferował pakiet bonusowy osobom migrującym do FarmVille: Tropic Escape.

Mark Pincus, współzałożyciel i były dyrektor generalny Zynga, przypomniał 11-letnią grę w serii tweetów.

„FarmVille pokazało, że gra może być żywą, zawsze dostępną usługą, która na co dzień oferuje niespodziankę i radość, podobnie jak ulubiony serial telewizyjny” – napisał Pincus. „Gry mogą również łączyć grupy ludzi i zbliżać je do siebie. FarmVille uruchomiło nową kategorię gier „Invest and Express”, w których gracze mogli zainwestować czas i wyrazić siebie przed przyjaciółmi i rodziną. Zapracowani dorośli, zwłaszcza kobiety, zdali sobie sprawę, że gry zajmują cenne miejsce w ich życiu i mogą zaoferować więcej niż tylko puste kalorie. „

READ  Samsung zamienia smartfony Galaxy w cyfrowe kluczyki samochodowe

Jak powstała FarmVille

Powyżej: FarmVille

Zdjęcie: Zynga

Przed FarmVille najbardziej udaną grą Zyngi był Zynga Poker. W maju 2009 roku Zynga przejęła MyMiniLife i zleciła swoim czterem inżynierom – Amittowi Mahajanowi, Joelowi Poloneyowi, Lukeowi Rajlichowi i Sizhao Zao Yang – stworzenie społecznej gry rolniczej. Inne tytuły, takie jak Farm Town, MyFarm i Happy Farm, odniosły sukces na platformach społecznościowych, więc Zynga spóźnił się na Social Farm Party. I byłby długo krytykowany za klonowanie innych gier i uczynienie ich bardziej udanymi niż oryginały.

Zespół MyMiniLife działał szybko, kierowany przez Marka Skaggsa i Davida Graya. Zespół siedział we wnęce obok biura Pincusa. Spotykał się z nimi codziennie. W ciągu sześciu tygodni rozpoczęli oryginalną grę 19 czerwca o godzinie 20:00. Gra na Facebooku była tytułem spamowym, który wypełniał Twój kanał wiadomości osiągnięciami twojej farmy. Powiadomił cię, kiedy twoje plony były gotowe i zebrałeś je, po prostu klikając je myszą. Ale gra była łatwa dla ludzi, którzy nie mieli dużo czasu. Za pomocą prostych kliknięć myszką możesz orać, sadzić i zbierać plony. Problem polegał na tym, że trzeba było wrócić, inaczej plony uschną. Więc gracze utknęli w pętli uzależnień.

„W ciągu ostatnich kilku tygodni gracze z całego świata kontaktowali się ze mną, aby podzielić się swoimi historiami i podziękować mi za grę” – powiedział Skaggs w wiadomości do GamesBeat. „To pokorne i budujące serce widzieć, jak bardzo ta gra poruszyła ludzi i stała się częścią ich życia. Kiedy zacząłem tworzyć gry w 1993 roku, nie miałem pojęcia, że ​​kiedykolwiek będę częścią czegoś tak dużego lub będę grał na całym świecie, jak FarmVille. Zrobiliśmy to w szczególnym momencie, w 2009 roku, zaraz po recesji i wczesnym lecie, kiedy Facebook stał się naprawdę duży, ponieważ Zynga mógł go wspierać, ponieważ Amazon Cloud był wystarczająco dojrzały jako kobiety i zwykli gracze na całym świecie. byli gotowi na coś nowego. „

Był to natychmiastowy hit wirusowy, osiągający milion aktywnych użytkowników dziennie przez pierwszy tydzień.

„Moment, w którym zdaliśmy sobie sprawę, co mamy tuż po premierze, był punktem kulminacyjnym w moim życiu i karierze” – powiedział Mahajan w wiadomości do GamesBeat. „Naprawdę złapaliśmy błyskawicę w butelce”.

Mark Zuckerberg, dyrektor generalny Facebooka, poprosił Pincusa o przesłanie całej możliwej zawartości, ponieważ Facebook właśnie otworzył kanał informacyjny dla twórców aplikacji.

„FarmVille była pierwszą dużą grą, która wykorzystała kanał informacyjny jako rozszerzenie podstawowej wersji gry” – powiedział Pincus.

W pewnym momencie 2013 FarmVille miał 17 graczy w Watykanie. Zynga pokonała wszystkie inne gry rolnicze – przynajmniej do dnia Supercells Hay Day w 2012 roku – ponieważ gra była znacznie łatwiejsza do grania i znacznie łatwiejsza do udostępnienia znajomym. To była lekcja dostępności.

W wiadomości do GamesBeat, były inżynier Zynga Yang powiedział, że własność intelektualna MyMiniLife znajduje się w jego silniku gry, który może korzystać z chmury. Ułatwiło to skalowanie zasobów obliczeniowych w miarę gwałtownego wzrostu bazy użytkowników gry. Silnik MyMiniLife stał się następnie integralną częścią nowych gier Zynga.

Gra urosła do ponad 83 milionów graczy do 2010 roku. To pozwoliło Zyndze (pozornie) utrzymać grę w nieskończoność, a misją Zyngi stało się stworzenie „franczyzy na zawsze”. Miał przewagę nad innymi, ponieważ mógł promować swoje nowe gry w kanałach informacyjnych graczy FarmVille, przynajmniej do czasu, gdy Facebook zdecydował się ograniczyć tę praktykę.

„Specjalny zespół osób zebrał się, aby go stworzyć” – powiedział Skaggs. „Uśmiecham się, kiedy myślę o wszystkim. Jestem wdzięczny wszystkim graczom i że gra była częścią niesamowitej historii gry. „

Pomogło to osiągnąć Zynga na szczycie gier na Facebooku i ostatecznie umożliwiło Zyndze wejście na giełdę z 9 miliardami dolarów w 2011 roku.

READ  Nowy raport sugeruje, że branża gier zawodzi graczy LGBTQ

„FarmVille stało się poligonem szkoleniowym dla pokolenia przedsiębiorców i menedżerów produktu” – powiedział Pincus.

W pewnym sensie koniec FarmVille to lekcja dla graczy. Zwolennicy blockchain – bezpiecznej i przejrzystej zdecentralizowanej księgi – twierdzą, że można ją wykorzystać do określenia własności obiektów cyfrowych. Kiedy firmy zajmujące się grami tworzą gry oparte na łańcuchu bloków, gracze mogą faktycznie posiadać zakupione przedmioty. Po zakończeniu gry gracz może zabrać te cyfrowe elementy dzięki weryfikacji łańcucha blokowego i użyć ich w innej grze, jeśli to możliwe. Dopiero teraz powstają niektóre z tych gier, w których użytkownicy mogą faktycznie posiadać to, co kupują.

Jedna z tych gier została niedawno założona przez zespół kierowany przez Erica Schiermeyera, współzałożyciela Zynga.

VentureBeat

Misją VentureBeat jest bycie cyfrowym placem miejskim dla decydentów technologicznych, którzy zdobywają wiedzę na temat transformacyjnych technologii i transakcji. Nasza witryna internetowa zawiera ważne informacje na temat technologii danych i strategii, które pomogą Ci prowadzić działalność. Zapraszamy do zostania członkiem naszej społeczności i dostępu:

  • aktualne informacje na interesujące Cię tematy,
  • nasze biuletyny
  • zamknięte treści liderów myśli i obniżony dostęp do naszych cennych wydarzeń, takich jak Transform
  • Funkcje sieciowe i nie tylko.

Zostań członkiem

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *