Connect with us

Najważniejsze wiadomości

Wczesny sukces Disney+ w Polsce

Published

on

Wczesny sukces Disney+ w Polsce

Disney+ w ciągu tygodnia od premiery przyciągnął w Polsce ponad 1,9 miliona widzów.

Według danych Nielsen Media widzowie najczęściej oglądali treści w witrynie Disney+ na dużych ekranach: telewizorach lub komputerach/laptopach, przy czym ponad 81% oglądalności witryny występuje na tych urządzeniach. Ponad 1,2 miliona widzów obejrzało treści wideo Disney+ na ekranach telewizorów i prawie 430 000 na ekranach komputerów (PC/laptop). Widzowie spędzili średnio 1 godzinę i 13 minut na oglądaniu filmów w witrynie.

Dane strumieniowe Nielsena pokazują, że łączna oglądalność Disney+ przez pierwsze siedem dni wyniosła 1,9 miliona osób. To około 700 000 osób więcej w porównaniu do pierwszych siedmiu dni premiery HBO Max, która miała miejsce w marcu tego roku.

Komentując sukces Disney+, Michal Buszko, Advanced Measurement Manager w firmie Nielsen, powiedział: „Polscy widzowie bardzo chcieli wypróbować nowe treści Disney+, a prawie 400 000 widzów korzystało już z oferty wideo platformy w dniu jej premiery.

„Widzowie, którzy zdecydowali się oglądać treści na platformie, oglądali je średnio przez godzinę i 13 minut dziennie, czyli więcej niż średnia oglądalność platform wideo OTT”.

Buszko dodał: „Z punktu widzenia przyzwyczajeń widzów serwis realizuje podobne rytuały, jak inne serwisy z kategorii SVOD, takie jak Netflix czy HBO Max: widzowie wolą oglądać je na dużych ekranach i spędzają z nimi znacznie więcej czasu w weekendy. Z niecierpliwością będziemy śledzić dalszy rozwój tej usługi streamingowej.”

READ  Dwupartyjna grupa prawników podróżuje do Niemiec, Danii, Polski i Grenlandii
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *