Connect with us

Zabawa

Studiocanal wprowadza „Nagle”, „Baghead”, „Bojangles”, „Cat Person”

Published

on

Europejska potęga filmowa i telewizyjna Studiocanal odnotowała ogromną sprzedaż dzięki imponującemu zestawowi nowych filmów prowadzonych przez Jake’a Gyllenhaala i Vanessę Kirby, thrillery survivalowe „Nagle” i „Baghead” z „Wiedźminem” Freyą Allan.

„Boldangles” i „Cat Person” z Nicholasem Braunem z „Succession” i Emilią Jones z „Coda” również znajdują komercyjne zainteresowanie, podobnie jak „Peaceful” z festiwalu w Cannes, którego główną gwiazdą jest Catherine Deneuve.

Kilka umów jest w trakcie zaawansowanych negocjacji i zostanie sfinalizowanych do końca festiwalu – powiedziała Chloé Marquet, dyrektor ds. międzynarodowej sprzedaży filmów w Studiocanal, dzieląc zawarte umowy.

Nagle jest oferowany poprzez sprzedaż bezpośrednią Studiocanal w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Australii / Nowej Zelandii. W ramach dużych transakcji firma zakończyła sprzedaż na połowie największych światowych rynków filmowych, w tym w Ameryce Łacińskiej (Kalifornia) i we Włoszech (Leone).

Inne ważne dane dotyczące sprzedaży to Europa Wschodnia (Prorom), Blitz (była Jugosławia), Turcja (Tanweer), Portugalia (Lusomundo), WNP (Wołga), Bliski Wschód (Salim Ramia), RPA (Imperium), Kinoswiat (Polska). i Tajwan ( Moviecloud).

Drugi film, wyreżyserowany przez znanego francuskiego scenarzystę Thomasa Bidegaina, który napisał „Proroka” Jacquesa Audiarda i zdobywcę Złotej Palmy „Dheepan”, gra Gyllenhaala i Kirby’ego w „Nagle”, tuż obok „Pieces of a Woman” Netflixa ”uwięziona jako para na ogromnej, niezamieszkanej wyspie u wybrzeży Chile.

„Ten skład jest potężny i niezwykle utalentowany. Thomas Bidegain ma takie pochodzenie jako pisarz, a film jest niezwykle dobrze napisany ”- powiedział Marquet.

To historia miłosna z niespodzianką. Para walczy o przetrwanie, a także o ich związek, dodał Marquet, zauważając, że Bidegain zauważył, że ludzie wychodzą z blokady, w której odkryli aspekty osobowości swojego partnera, których nawet nie znali. „Więc możesz zobaczyć, jak ten film dotyka ludzi. Jest niesamowicie uniwersalny ”- powiedział Marquet.

„Nagle” produkują niezwykle popularne francuskie Clapboard Tresor Films Alaina Attala („Little White Lies”, „Polisse”) oraz Nine Stories Gyllenhaala. Współprodukują Artemis Productions (Belgia) i True North Productions (Islandia).

READ  „Elif”, odcinek 857. Trikowa rana. Hümeyr daje się oszukać [streszczenie online, emisja - 16.11.20]

Na początku sprzedaży nadprzyrodzony horror „Baghead” z Allanem w roli głównej uzyskał licencję na Amerykę Łacińską z Imagem.

„Miłą niespodzianką było zamknięcie dwóch dużych transakcji w Ameryce Łacińskiej po roku prawdziwej walki w regionie” – powiedział Marquet.

W fali wczesnej sprzedaży „Baghead” trafił również do byłej Jugosławii (Blitz), Portugalii (Pris), WNP (Wołga), Bliskiego Wschodu (Salim Ramia), Polski (Kinoswiat), Moviecloud (Tajwan), Turcji (Bir). ) i Beneluksu (wizjer). Japonia jest przedmiotem dyskusji.

Producentami filmu są Studiocanal oraz Andrew Rona i Alex Heinemans The Picture Company, główny partner Studiocanal w USA („The Commuter”, „Non-Stop”, „Gunpowder Milkshake”) oraz specjalista od horrorów Roy Lee ( „To”, Pierścień, „Uraza”).

Wyreżyserowany przez Hiszpana Alberto Corredora, który rozwija swój krótkometrażowy film o tym samym tytule, „Baghead” zwraca się przeciwko młodej kobiecie, która dziedziczy podupadły bar po ojcu, w której piwnicy znajduje się potwór, który może zmienić się w dwie minuty.

„Wraz z naszym partnerem The Picture Company wierzymy, że ten film ma potencjał franczyzowy. Pakiet produkcyjny jest również naprawdę mocny, podobnie jak sama koncepcja: gdybyś miał dwie minuty na rozmowę z kimś, kogo znasz, a kto umarł, co byś powiedział?”, zauważa Marquet.

Studiocanal to firma, której topowe tytuły od dekady lub dłużej znajdują się wśród najlepiej sprzedających się nowych projektów na rynkach, a ogłoszenie ofert sprzedaży jest jednym z pierwszych na ogólnie stabilnym, ale nie spektakularnym rynku w Cannes.

„Ludzie wiedzą, że ten rok będzie wyzwaniem, ponieważ pojawi się tak wiele filmów i będzie wiele korków”, powiedziała Marquet, dodając, że ma nadzieję, że sytuacja poprawi się w kilku krajach, w których to kino generuje największe przychody , ale kina są nadal zamknięte, podobnie jak w Azji Południowo-Wschodniej.

Jednak Marquet powiedziała, że ​​była “dość zdumiona i bardzo zachęcona zaufaniem dystrybutorów do powrotu rynku kinowego”. Dodała: „Nadal jest wielu dystrybutorów, którzy są niezwykle aktywni w tej dziedzinie”.

READ  Niemcy, Polska i Szwecja potępiają deportację dyplomatów przez Rosję z powodu protestów, Navalny, World News

Marquet zauważył, że najlepszymi przedsprzedażami w Studio Channels w tym roku często były filmy, które miały ukazać się w 2022 lub na początku 2023 roku, takie jak Retribution, Co ma z tym zrobić miłość?, Nagle i Baghead.

„Filmy w kanale studyjnym odnoszą sukces, ponieważ spełniają potrzeby terytorialne. Niezależnie od tego, czy chodzi o komercyjne filmy akcji, komedie romantyczne, konceptualne obrazy gatunkowe czy filmy prestiżowe. Mamy odpowiednie tytuły dla naszych kupujących i ich rynków ”- skomentowała również.

W swojej największej sprzedaży filmu poza czterema terytoriami krajowymi Studiocanal, Studiocanal udzieliło licencji na „Cat Person” koreańskiemu Pancinema. Zamknięta jest również była Jugosławia (Blitz), kraje bałtyckie (Acme), Portugalia (Lusomundo), kraje Beneluksu (Belga), Bliski Wschód (Salim Ramia) i Polska (Kinoswiat).

Thriller psychologiczny Brauna i Jonesa oparty na słynnym opowiadaniu The New Yorker Kristen Roupenian. Film, który podobno opisuje „piekielny krajobraz” współczesnego romantyzmu, wyreżyserowała nagrodzona przez DGA Susanna Fogel („Stewarda”, „The Wilderness”).

„Bardzo nam się podobało sprzedawanie „Cat Person”. Pomimo wyzwań, jakie może przynieść wirtualny rynek w Cannes, ten projekt odbył tak wiele interesujących rozmów z naszymi kupującymi ”- powiedział Marquet.

Dodała: „Jesteśmy głęboko przekonani, że ‘Cat Person’ stanie się obowiązkowym filmem o związkach w naszym społeczeństwie w dzisiejszych czasach, będąc jednocześnie zabawnym thrillerem, który przyjmą widzowie na całym świecie”.

Studiocanal rozpoczął także drugi horror / thriller o zjawiskach nadprzyrodzonych, „Bunker Game”, na pokazie przed Cannes. Teraz w poczcie i wyprodukowany przez Jad Ben Ammar i Leo Maidenberg, gatunkowy film o wysokiej koncepcji rozgrywa się w prawdziwym bunkrze z czasów II wojny światowej we Włoszech. Przedsprzedaż odbywa się w Polsce (Kinoswiat), krajach bałtyckich (GPI), WNP (Exponenta), byłej Jugosławii (Blitz), Wietnamie (Noori), na Bliskim Wschodzie (Salim Ramia) i na Tajwanie (Moviecloud). USA i Ameryka Łacińska prowadzą rozmowy.

READ  Tak, historia Rudiego de Haana to wielka sprawa

Opisywany przez Marqueta jako „historia namiętnej i artystycznej pary”, grana przez Virginie Efirę („Benedetta”) i Romaina Durisa („Łamacz serc”), „Waiting For Bojangles” okazał się jednym z najlepiej sprzedających się francuskich filmów w Studiocanal. tytuły językowe, w tym Portugalia (Lusomundo), Benelux (Belga), WNP (Exponenta), Europa Wschodnia (Prorom), Była Jugosławia (Blitz), Izrael (kino Eden), Turcja (Tanweer) i Tajwan (Moviecloud).

Dobry start w Cannes, różnorodność określił go w niedzielę jako “jeden z najbardziej oklaskiwanych dotychczas filmów na festiwalu”, “Spokojny” Emmanuelle Bercot z Deneuve w roli głównej ma Szwajcaria (Frenetic), Portugalia (Lusomundo), Benelux (O’Brother), Polska ( Kinoswiat) , Kanada (TVA), Tajwan (Central Motion) i Indonezja (PT Falcon). Studiocanal prowadzi rozmowy m.in. z Chinami, Włochami, Ameryką Łacińską.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *