Connect with us

technologia

Przegląd planu przejścia Riot ID

Published

on

Przegląd planu przejścia Riot ID

TLDR: Imiona przywoływaczy znikną 20 listopada, ale wprowadziliśmy kilka dużych zmian w planie: wyeliminowaliśmy koszt zmian Riot ID i odblokowaliśmy bezpłatną zmianę co 90 dni.

Minął około miesiąc, odkąd ogłosiliśmy plan przeniesienia wszystkich kont na identyfikatory Riot ID i wprowadziliśmy kilka dużych zmian w naszym podejściu.

Dlaczego kontynuujemy prace nad identyfikatorami Riot ID

Zanim zagłębimy się w zmiany, chcemy przyznać, że są gracze, którzy chcieliby być jedynymi graczami posiadającymi swoją nazwę przywoływacza na swoim serwerze i mieli nadzieję, że to cofniemy. Rozumiemy frustrację, ale uważamy, że nadszedł czas na zmianę:

  • Wybór unikalnej nazwy przywoływacza jest przerażającym doświadczeniem dla nowych graczy. Graczom w New League i TFT wybranie unikalnej nazwy zajmuje średnio 5 minut i 8 odrzuconych prób, a tysiące graczy poddaje się, zanim znajdą nazwę, która im się podoba. Dotarcie do samouczka nie powinno być takie trudne.

  • To jest bardzo Gracze często używają liczb i symboli, aby naśladować imię, którego faktycznie chcą. Wierzymy, że posiadanie więcej niż jednego Aatroxa na serwerze jest lepsze niż posiadanie wielu wariantów 447r0x.

  • Pomaga to również wyeliminować dług techniczny powstały w wyniku używania dwóch różnych systemów nazewnictwa i daje inżynierom więcej czasu na zajęcie się innymi sprawami.

Niezależnie od tego niektórzy gracze w VALORANT, Legends of Runeterra i Wild Rift przyzwyczaili się do zmiany swojego Riot ID co 30 dni. Szczerze mówiąc, nigdy nie było naszą intencją, aby identyfikatory Riot ID zmieniały się tak często; Chcemy, aby zapewniały trwały sposób identyfikowania Cię wśród znajomych, a gracze mogli Cię rozpoznać w grze. Rozumiemy jednak, że oczekiwanie 365 dni na zmianę może być zbyt długie, dlatego skracamy ten termin do 90 dni (więcej na ten temat poniżej).

READ  ChatGPT nie może nas kontrolować – PantherNOW

Słyszeliśmy również od graczy, którzy lubią mieć inną nazwę w League/TFT niż w VAL/LoR/WR. Rozumiemy to, ale mamy nadzieję, że z czasem przyjmiecie spójną tożsamość w całym ekosystemie. Daj więc znać Riftowi, że jesteś „Jej Feniksem #4eva” lub okaż swoją dumę poza meta za pomocą „ChoSupport #FEAST” w grze Spike Rush.

Jak zmieniliśmy plany

Po zapoznaniu się z opiniami graczy z całego świata i przeprowadzeniu wielu wewnętrznych dyskusji, zdecydowaliśmy się wprowadzić kilka zmian:

  • Koszty zmiany identyfikatora Riot: Chcemy, żeby było coś, co sprawi, że zastanowisz się dwa razy nad zmianą nazwiska. Historycznie rzecz biorąc, miało to miejsce w przypadku imion przywoływaczy w Blue Essence lub RP. Nadszedł czas na identyfikatory Riot. Wierzymy, że dzięki naszemu nowemu planowi znaleźliśmy właściwą równowagę w czasie spędzonym sam na sam. Jeśli okaże się, że takie podejście nie pozwala osiągnąć właściwych celów, pozostawimy otwarte drzwi dla przyszłych zmian, w tym dodania płatnych lub zarobionych opcji umożliwiających szybszą zmianę identyfikatora Rioter.

  • Częstotliwość zmiany nazwiska: Powinieneś być kojarzony ze swoim imieniem, ale nigdy nie chcemy, abyś czuł się przywiązany do imienia, którego nie lubisz. 365 dni to dużo czasu, a z danych z zeszłego roku wynika, że ​​najlepszym rozwiązaniem będą trzy miesiące. Począwszy od tej aktualizacji, będziesz mieć możliwość bezpłatnej zmiany swojego Riot ID co 90 dni.

  • Wyjątkowość imienia: Słyszeliśmy obawy dotyczące graczy o tym samym imieniu i występujących w tej samej grze. Sądząc po danych z gier, w których korzystamy już z Riot ID, zdarza się to rzadko. Na wszelki wypadek zaktualizowaliśmy tablice wyników gier, aby zawsze wyświetlały hashtag, gdy w tej samej grze bierze udział wielu graczy o tej samej nazwie. Powinniśmy także jaśniej określić w naszym pierwszym ogłoszeniu, że w dowolnym momencie można zobaczyć część nazwy zawierającą hasztag, najeżdżając kursorem na gracza na tablicy wyników, oraz że hashtag można dostosować, a nie wybierać go losowo. To jest przypadku z innymi grami.

  • Obawy związane z kradzieżą tożsamości: Niektórzy twórcy treści i profesjonalni gracze powiedzieli nam, że mają obawy związane z kradzieżą tożsamości w ramach systemu Riot ID. Wierzymy, że pracujemy nad dobrym rozwiązaniem i poinformujemy o nim więcej, gdy zostaną już dopracowane szczegóły.

READ  Valve potwierdza, że ​​skontaktowało się z Nintendo w sprawie wydania emulatora Dolphin na Steamie

Co dalej

Ta zmiana zacznie być wprowadzana w poniedziałek, 20 listopada. Dokładny czas zależy od regionu. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz w zaktualizowanym FAQ Tutaj.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *