Connect with us

Nauka

Polskie centra handlowe dołączają do akcji szczepień

Published

on

Notowana na JSE EPP włączyła się w ogólnopolską kampanię promującą szczepienia przeciwko Covid-19, wprowadzając punkty szczepień i aktywnie promując szczepienia w centrach handlowych w całym kraju.

Do tej pory w pięciu centrach handlowych EPP zaszczepiono prawie 12 000 osób.

Ponadto firma przekazała 160 bezpłatnych reklam w mediach w swoich budynkach na rządową kampanię promującą szczepienia.

Do 10 sierpnia w Polsce podano już ponad 35 milionów dawek szczepionki Covid-19.

Aby jeszcze bardziej zintensyfikować program szczepień, kraj uruchomił akcję „Ostatnia prosta” z ikonami polskiego sportu i kultury, aby zwiększyć liczbę szczepionek.

Kampania podkreśla, że ​​szczepienia są jedynym skutecznym sposobem zapobiegania kolejnej fali infekcji i ograniczeń ekonomicznych.

Program jest częścią wspólnej inicjatywy Polskiej Rady Centrów Handlowych, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i całej branży centrów handlowych.

Jako firma odpowiedzialna społecznie, zaangażowana w społeczność lokalną i cały sektor handlu detalicznego, EPP nadała wagę programowi promocji szczepień, podała firma w oświadczeniu.

Jako punkt wyjścia, EPP oferuje możliwość bezpiecznego i wygodnego szczepienia w dedykowanych punktach zorganizowanych w wolnej powierzchni najmu, przychodniach medycznych i aptekach, które już działają w pięciu swoich centrach handlowych: Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, Galaxy w Szczecinie, Galeria Szczecin Młociny w Warszawie, Wzorcownia we Włocławku i King Cross Marcelin w Poznaniu.

Przewiduje się, że w najbliższych miesiącach liczba punktów PPE posiadających punkty szczepień wzrośnie.

Punkty szczepień zlokalizowane w centrach EPP są otwarte w preferowanych przez klientów dniach i godzinach.

Ostatecznie wszystkie zaoferują opcję niezarejestrowanych szczepień, aby zachęcić jeszcze więcej osób do zaszczepienia się. Proces przebiega zgodnie z wytycznymi opracowanymi wspólnie przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów i Polską Radę Centrów Handlowych.

Swój udział w kampanii „Ostatnia prosta” zadeklarowało już ponad 100 centrów handlowych w Polsce.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *