Connect with us

Gospodarka

Peugeot 3008 i 5008 z windą

Published

on

  • Za najlepszą tapicerkę ze skóry nappa wraz z pakietem elektrycznie sterowanych foteli dopłacamy ponad 14 tys. Zł
  • Najtańsze wersje to benzyny z silnikiem PureTech – za 3008 z silnikiem 130 KM trzeba będzie zapłacić 114 300 zł
  • Lista standardowego wyposażenia obejmuje 6 poduszek powietrznych, reflektory Eco-Led, czujniki parkowania, tempomat, 17-calowe koła, skórzaną kierownicę, dwustrefową klimatyzację
  • Więcej takich tekstów można znaleźć na stronie głównej Onet.pl

Peugeot unowocześnia swoje dwa większe SUV-y – 3008 i 5008. Pierwszy to prawdziwy bestseller. Od debiutu sprzedano ponad 800 000 egzemplarzy. jego kopie. W przypadku większego modelu 5008 wynik jest skromniejszy – 300 000. Samochody od debiutu w 2017 roku. Całkiem nieźle.

Co ciekawe, mniejszy 3008 to większy wybór. Możesz kupić nie tylko tradycyjny wariant spalania, tj. H. Diesel lub benzyna, ale także wariant hybrydowy plug-in. Dla większej 5008 zarezerwowane są tylko silniki benzynowe i wysokoprężne. Nie ma sensu szukać hybrydy w większym obszarze modelu.

Najtańsze są warianty benzynowe z silnikiem PureTech. Za wariant 3008 o mocy 130 KM trzeba zapłacić 114 300 zł. Za 5008 musisz dodać około 10 000. Zł (płatne 124 000 zł). Podobne różnice istnieją w przypadku oleju napędowego. Za 3008 BlueHDi 130 zapłacimy 126.300 zł. Ten sam silnik w 5008 to ilość 136 tys. Zł. Ile trzeba przygotować na hybrydę? Peugeot oferuje 3008 Hybrid w dość bogatym wariancie Allure. A to wymaga sporego wysiłku. Za wersję 225 KM zapłacimy nie mniej niż 174,5 tys. Zł. Mocniejszy, bo do 300 KM Peugeot z napędem na wszystkie koła kosztuje co najmniej 197,5 tys. Zł.

Na czym można polegać w podstawowej wersji wyposażenia? Lista obejmuje: 6 poduszek powietrznych, reflektory Eco-Led, czujniki parkowania, tempomat, 17-calowe felgi, skórzaną kierownicę, dwustrefową klimatyzację i 8-calowy ekran dotykowy. W zestawie również cyfrowe radio DAB, 6 głośników, USB oraz zestaw głośnomówiący Bluetooth.

READ  FANG wracają do gry. Nasdaq mocniej

Lista opcji jest dość obszerna. Dodatki obejmują pakiet holowniczy (hak holowniczy i system TSC za 3000 zł), pakiet Advanced Grip Control (5 trybów jazdy, wspomaganie zjazdu i 18-calowe felgi) lub zestaw kamer (w pakiecie 2200 zł) oraz panoramiczny szklany dach (5,8 tys. Zł). Dopłata za farbę w zależności od projektu wynosi od 2,7 do 3,5 tys. Zł. Za najlepszą tapicerkę ze skóry nappa wraz z pakietem elektrycznie sterowanych foteli dopłacamy ponad 14 tys. Zł.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *