Connect with us

technologia

Linia 5G iPhone 12 ma fatalny błąd ekranu. Apple planuje aktualizację oprogramowania

Published

on

Na urządzenia Apple iPhone z serii 12 wpływają zielone i szare plamy na wyświetlaczach

Apple iPhone również ma swoją własną historię o zielonych odcieniach w tym roku z iPhone’em 11 Pro Max;; Aktualizacja do iOS 13.6.1 pomogła pozbyć się zielonego. Ale według niektórych Seria iPhone 12 właściciel Skarga w witrynie pomocy technicznej AppleZupełnie nowe modele obsługujące 5G mają podobny problem z zielonymi i szarymi świecącymi plamami na ekranie. Jako członek społeczności Apple z uchwytem m4x1k napisał: „Witaj. Kupiłem dwa iPhone’y 12 i oba mają ten sam problem. W ciemnym otoczeniu z jasnością ekranu poniżej 90-100% to brzydkie światło świeci! Włączają się czarne piksele. nie z.” dynamiczne sceny. W scenach statycznych czarne piksele są wyłączane po kilku sekundach. „W odpowiedzi David2762 zauważył:„ Mogę potwierdzić ten problem. Trzech profesjonalistów iPhone’a 12 (2 w Niemczech i 1 w USA) ma ten problem. Naprawdę szkoda, że ​​tak drogi telefon ma tak duży problem z wyświetlaczem iPhone 11 Pro było perfekcyjne. Oddaję to i mam nadzieję, że tak iPhone 12 Pro maks nie ma tego problemu! “

Narzekania wydają się wskazywać, że zielona lub szara poświata pojawia się, gdy jasność wyświetlacza jest ustawiona na 90% lub mniej. Niektórzy użytkownicy zauważyli, że problem zniknął po krótkim wyświetleniu go na ekranie.

Jedna osoba, która była w kontakcie z Apple, powiedziała, że ​​dwukrotnie otrzymała urządzenie zastępcze od firmy, chociaż wysyłanie urządzeń zastępczych nie wydaje się być kierunkiem, w którym chce iść Apple. Apple podobno pracuje nad aktualizacją oprogramowania, aby rozwiązać problem. MacRumors otrzymał Wewnętrzna notatka, którą firma Apple wysłała w tym tygodniu do Autoryzowanych Serwisów Apple. W notatce Apple dało jasno do zrozumienia, że ​​zna problemy, ponieważ wiadomości zostały do ​​nich wysłane przez właścicieli iPhone’ów z serii 12. Firma Apple poradziła technikom, aby unikali serwisowania modeli iPhone’a z 2020 r., Których dotyczy problem, i zamiast tego zalecili klientom, aby aktualizowali iPhone’a w odpowiednim czasie. Ten komentarz wydaje się sugerować, że Apple jest cholernie pewny, że może rozwiązać ten problem, rozpowszechniając aktualizację oprogramowania.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *