Connect with us

technologia

Kupuj z ograniczonym budżetem: pięć najtańszych nowych australijskich pojazdów z napędem na 4 koła z podwójną kabiną

Published

on

Kupuj z ograniczonym budżetem: pięć najtańszych nowych australijskich pojazdów z napędem na 4 koła z podwójną kabiną

Jeśli chcesz zaoszczędzić pieniądze na swoim kolejnym nowym małym samochodzie, oto pięć najtańszych modeli w tej chwili – ale czy są dobre?

Koszty życia gwałtownie rosną i każdy chce się targować, prawda? Jeśli szukasz nowego Ute z podwójną kabiną 4×4 – najpopularniejszego nowego typu pojazdu w Australii – z przyjemnością dowiesz się, że nigdy nie było tak dużego wyboru, szczególnie w dolnej części rynku.

Chociaż wielu chętnie postawiłoby na jeden z najpopularniejszych przykładów, obecnie jest to minimalna kwota wydatków wynosząca 50 000 dolarów (Toyota HiLux zaczyna się od 48 235 dolarów, a Ford Ranger od 48 280 dolarów, oba plus koszty transportu).

Przy tak dużej liczbie nowych (i nie całkiem nowych) podmiotów budżetowych na rynku 4-drzwiowych pojazdów 4×4 Ute można poczynić znaczne oszczędności. W rzeczywistości możesz odejść z saldem w wysokości 20 000 USD lub więcej, jeśli zdecydujesz się na mniej popularny model.

Pytanie oczywiście brzmi: czy są dobre? Oto nasz werdykt dotyczący pięciu najtańszych nowych pojazdów z napędem na 4 koła z podwójną kabiną dostępnych obecnie w Australii.

Instrukcja Mahindra Pik-Up S10+ – 32 990 dolarów za samochód

Chociaż zupełnie nowy Mahindra Pik-Up ma pojawić się w 2026 r., na razie mamy bardzo prostą Ute z załogową kabiną 4×4, która pojawiła się po raz pierwszy w 2007 r. i pomimo pewnych poprawek tu i ówdzie wygląda na prawie 16 lat.

Zbudowany w Indiach Mahindra Pik-Up jest bardziej koniem pociągowym dla rzemieślników lub rolników niż „lifestylową” podwójną kabiną do dojazdów do szkoły lub weekendowych wycieczek rodzinnych. Oferuje bardzo niewiele udogodnień, osiągi silnika nie są niczym specjalnym, a jakość jazdy jest powalająca nawet jak na mały samochód.

Pomimo niewielkiej przebudowy w 2020 r. i niedawnego dodania automatycznej skrzyni biegów, Pik-Up nie jest ani ergonomiczny, ani szczególnie bezpieczny (jego trzygwiazdkowa ocena ANCAP, która wygasła, pochodzi z 2012 r.).

Jest to jednak wytrzymała, pozbawiona zbędnych dodatków Ute z załogową kabiną 4×4 – i najtańsza w Australii. Dodatkową zaletą jest to, że nawet z automatyczną skrzynią biegów kilka Pik-Upów jest obecnie dostępnych w sprzedaży samochodowej za jedyne 35 790 USD w trybie „walk-to-car”, co czyni go również najtańszą opcją samochodu.

READ  Science News Roundup: NASA dzieli ludzki statek kosmiczny na dwie części, odzwierciedlając nową gospodarkę orbitalną; Dobrzy przyjaciele i świeża krew: życie towarzyskie nietoperza wampira i nie tylko

Ile kosztuje podręcznik Mahindra Pik-Up S10+?
Cena: 32 990 dolarów za przejazd
Silnik: Czterocylindrowy turbodiesel o pojemności 2,2 litra
Wyjście: 103 kW/330 Nm
Przenoszenie: Sześciobiegowa manualna skrzynia biegów
Paliwo: 8,6 l/100 km (łącznie ADR)
Maksymalna ładowność/przyczepa: 995kg/2500kg
Ocena bezpieczeństwa: nic

Przeglądaj wyprzedaże samochodów w poszukiwaniu nowych pojazdów Mahindra Pik-Up

SsangYong Musso ELX Manual – 35 790 dolarów za samochód

Obecny SsangYong Musso jest z nami od 2018 r., ale w 2021 r. przeszedł odświeżenie, które przyniesie nowy przód, a pod koniec roku spodziewana jest kolejna aktualizacja z nowym przednim zaciskiem, nowymi kołami i odświeżonym wnętrzem. Mechanika pozostaje w dużej mierze taka sama.

Obecnie koreański Musso jest niespodziewanym graczem w segmencie 4×4 Ute z podwójną kabiną. Dla mieszkańców miast ma to sens w standardowej specyfikacji (krótkiej) z tacą 1,3 m i niezależnym, spiralnym zawieszeniem tylnym z wieloma wahaczami.

Jakość jazdy, dopracowanie układu napędowego i ogólna prezentacja są bardzo dobre. Dodaj do tego długą gwarancję – siedem lat/nieograniczoną liczbę kilometrów, w tym do użytku komercyjnego – i uciąg o masie 3500 kg (chociaż ładowność 800 kg nie jest wiodąca w swojej klasie).

Mimo to SsangYong nie do końca oferuje osiągi, technologię i wyrafinowanie lepszych małych samochodów. Tym, co może jeszcze bardziej utrudnić przekroczenie granicy samochodem rodzinnym, jest fakt, że Musso nie posiada oceny odporności na zderzenia.

Ile kosztuje manual SsangYong Musso ELX?
Cena: Odbierz 35 790 dolarów
Dostępny: Teraz
Silnik: Czterocylindrowy turbodiesel o pojemności 2,2 litra
Wyjście: 133 kW/420 Nm
Przenoszenie: Sześciobiegowa manualna skrzynia biegów
Paliwo: 7,9 l/100 km (łącznie ADR)
Maksymalna ładowność/przyczepa: 800kg/3500kg
Ocena bezpieczeństwa: Nie testowany

Przeglądaj wyprzedaże samochodów w poszukiwaniu nowych pojazdów SsangYong Musso

GWM Ute Cannon Auto – 38 490 dolarów za przejazd samochodem

Na pierwszy rzut oka GWM Ute ma ogromną wartość i jest najbardziej wyposażonym w funkcje urządzeniem na rynku. Jest w pełni wyposażony w odpowiedni sprzęt zabezpieczający (i aktualną pięciogwiazdkową ocenę ANCAP), a także najnowsze funkcje techniczne i praktyczne. Ładnie się prezentuje i oferuje dużo miejsca w środku.

To, co spada, to sposób, w jaki faktycznie działa część sprzętu. Na przykład system ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu jest zbyt czuły, a system informacyjno-rozrywkowy czasami działa powolnie i jest uciążliwy w obsłudze.

READ  Ta cyberponiedziałkowa umowa z firmą Dell dobiega końca: komputer do gier Alienware RTX 3080 Ti za 2699 USD

Tymczasem jego cichy i płynnie pracujący 2,0-litrowy turbodiesel jest powolny i nie ma osiągów wielu konkurentów, a układowi napędu na wszystkie koła brakuje wyrafinowania.

Ale jest tu wiele do zaoferowania, nawet jeśli kupujesz wraz z samochodem najbardziej podstawową kabinę/podwozie GWM Ute Cannon 4×4 za 38 490 USD.

Ile kosztuje działko GWM Ute CC?
Cena: 38 490 dolarów za przejazd
Dostępny: Teraz
Silnik: Czterocylindrowy turbodiesel o pojemności 2,0 litra
Wyjście: 120 kW/400 Nm
Przenoszenie: Ośmiobiegowy automat
Paliwo: 9,4 l/100 km
Maksymalna ładowność/przyczepa: 1050kg/3000kg
Ocena bezpieczeństwa: Pięć gwiazdek (ANCAP 2021)

Sprawdź Carsales, aby kupić nowy GWM Ute

Instrukcja LDV T60 Max Pro – 41 042 USD za samochód

Model LDV T60 Max został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w Australii w 2017 r. i od tego czasu przeszedł kilka aktualizacji, ostatnio pod koniec ubiegłego roku. Biorąc pod uwagę obietnicę pojawienia się wkrótce zupełnie nowego modelu, wysoka cena obecnego T60 może nie przetrwać.

Chociaż jest to dobrze wyglądająca ciężarówka i może pochwalić się tytułem najmocniejszego czterocylindrowego Ute w Australii, brakuje jej wyposażenia, wyposażenia inżynieryjnego i bezpieczeństwa liderów rynku. 2,0-litrowy diesel biturbo charakteryzuje się znacznym opóźnieniem, po którym następuje silny popęd w średnim zakresie obrotów i znaczne pragnienie.

Dzięki wytrzymałemu zawieszeniu wersji Pro nie ma tak płynnej i wybaczającej błędów jazdy, jaką można znaleźć w obecnym Rangerze. Jazda jest bardzo solidna. I choć układ napędu na wszystkie koła Borg-Warner na papierze jest wyrafinowany, jego powolne działanie w terenie po zwolnieniu układu (w celu uniknięcia zablokowania) nie krzyczy o wyrafinowaniu.

Pięciogwiazdkowa ocena bezpieczeństwa ANCAP T60 sięga 2017 r., a wyprodukowanemu w Chinach Ute brakuje kluczowych rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo, takich jak autonomiczne hamowanie awaryjne, monitorowanie martwego pola i ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu.

Ale siedmioletnia gwarancja wprowadzona w zeszłym roku sprawia, że ​​T60 jest jeszcze bardziej atrakcyjny, a obecnie nowe T60 Max Pro są dostępne u dealerów samochodowych za jedyne 33 990 dolarów za samochód – prawie tak tanie jak Mahindra!

Ile kosztuje podręcznik LDV T60 Max Pro?
Cena: Opłata za przejazd wynosi 41 042 USD
Dostępny: Teraz
Silnik: Czterocylindrowy diesel biturbo o pojemności 2,0 litra
Wyjście: 160 kW/500 Nm
Przenoszenie: Sześciobiegowa manualna skrzynia biegów
Paliwo: 9,2 l/100 km (łącznie ADR)
Maksymalna ładowność/przyczepa: 935kg/3000kg
Ocena bezpieczeństwa: Pięć gwiazdek (ANCAP 2017)

READ  Prezentowanie partnerom europejskim zaawansowanych rozwiązań w zakresie autonomicznej obronności
Przeglądaj wyprzedaże samochodów w poszukiwaniu nowych pojazdów LDV T60 Max Pro

Podręcznik Mitsubishi Triton GLX – 41 440 USD plus ORC

Mitsubishi Triton to kolejny Ute, który wkrótce (w lutym przyszłego roku) zostanie odświeżony i wiemy, że zupełnie nowy zamiennik trzeciego najpopularniejszego w Australii Ute będzie droższy niż wcześniej. Więc śmiało, jeśli szukasz taniego ute z potrójnym modelem. logo diamentu.

Obecny Triton istnieje na rynku od 2015 roku i ma wiele zalet i wad. Jego kabina jest dziwnie przestarzała w swoich proporcjach, z wysokim stopniem wejściowym, ale siedzeniami nisko nad podłogą. Turbodiesel o pojemności 2,4 litra nie jest najcichszym silnikiem na rynku i charakteryzuje się opóźnieniem turbodoładowania poniżej 1500 obr./min.

Prowadzenie Tritona należy do najmniej stałych w swojej klasie, a elastyczność nadwozia jest bezużyteczna na wyboistej drodze, gdzie wszelkiego rodzaju grzechotki zakłócają cichą atmosferę w kabinie.

Technologia i funkcje bezpieczeństwa również nie są niczym specjalnym, szczególnie w tej podstawowej wersji wyposażenia, ponieważ Tritonowi daleko do najlepszych w swojej klasie, a nawet niektórych w tej grupie. Chociaż w 2015 r. ANCAP przyznał mu pięć gwiazdek, ocena ta już wygasła.

Nie zapominajmy jednak, że ten ute pochodzi od jednego z największych na świecie producentów ute i jednej z najbardziej uznanych marek samochodów w Australii, gdzie ma największą reprezentację dealerów spośród wszystkich wymienionych tutaj ute.

Silnik Tritona jest również jednym z najbardziej wydajnych w swojej klasie, jakość wykonania należy do najlepszych w tej grupie modeli budżetowych i nie możemy zapominać, że Triton ma najdłuższą gwarancję ze wszystkich modeli na 10 lat/200 000 km – przy założeniu, że każdy serwis jest dostępny u dealera Mitsubishi.

Przy cenie 41 440 dolarów plus koszt transportu podwozie Triton GLX z załogową kabiną i manualną skrzynią biegów 4×4 jest najdroższe z tej garstki, ale za mniej niż 45 000 dolarów (44 690 dolarów plus ORC) dostajecie także tacę i samochód – i prawdopodobnie nawet lepsze oferty, ponieważ nowe podejścia modelowe.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *