Connect with us

technologia

Grupa RTB House ponownie rośnie – WhitePress® i Senuto łączą się

Published

on

Grupa RTB House ponownie rośnie – WhitePress® i Senuto łączą się

Dom RTB grupa się powiększa. biała prasa®, polski start-up, który nabył RTB House w 2021 roku, zapowiada dalszy rozwój grupy poprzez przejęcie Senuto – firma specjalizująca się w SEO, big data, analityce i marketingu.

WhitePress powstał prawie dekadę temu® stała się wiodącą platformą content marketingu w Europie. We wrześniu firma świętowała wejście na jeden z największych światowych rynków – Brazylię. WhitePress® Grupa ogłasza teraz przejęcie Senuto, lidera technologicznego wśród platform SEO, co pozwoli tej pierwszej wzmocnić swoją międzynarodową ofertę, a drugiej na ekspansję i wejście na nowe rynki.

Przejęcie zapewnia pełną niezależność i autonomię Senuto od istniejącej marki i zespołu. Prezes Damian Sałkowski pozostaje w strukturze Zarządu Senuto, która będzie również wspierać rozwój WhitePress® platforma podczas gdy założyciel WhitePress®Paweł Strykowski będzie zaangażowany w rozwój Senuto.

„Ta transakcja to nie tylko ważna inwestycja biznesowa, ale przede wszystkim wielka szansa dla WhitePress® stać się czymś więcej niż rynkiem dzięki odpowiedniej technologii, sztucznej inteligencji, znajomości branży SEO i ekspertyzie specjalistów Senuto. Kupowanie to przede wszystkim narzędzia, które dobrze się uzupełniają – ten sam rynek, ta sama grupa odbiorców i te same usługi. Dlatego wierzymy, że ta synergia i możliwość cross-sellingu radykalnie podniosą wartość obu firm. Szacujemy, że w tej transakcji firma zyska 10% przychodów i do 80% klientów. Współpraca z Senuto pozwoli nam nie tylko umocnić pozycję lidera w dziedzinie automatyzacji content marketingu i działań SEO w Polsce, ale także za granicą. Z pewnością pomoże w tym wymiana wzajemnego know-how, ponieważ obie marki prężnie działają poza granicami kraju”, mówi Paweł Strykowski, prezes WhitePress®.

„Jednym z największych celów Senuto jest zbudowanie silnej międzynarodowej platformy wspierającej strategów SEO. Wiemy to, współpracując z WhitePress®, która doskonale rozumie międzynarodowy skalowanie i jest już obecna ze swoją platformą w 27 krajach na całym świecie, znacznie przyspieszymy osiągnięcie tego celu. Wierzymy, że nasza technologia może ulepszyć WhitePress® Serwis, a nasz partner uzupełnia istniejącą ofertę Senuto. Kompletność i integralność usług w branży marketingowej są dziś szczególnie ważne, ponieważ profesjonaliści nieustannie poszukują nowych i ulepszonych narzędzi do integracji. Wierzę, że ta decyzja pomoże stworzyć konkurencyjną ofertę na rynku międzynarodowym – podsumowuje Damian Sałkowski, prezes Senuto.

READ  Wiceminister Alvin Botes zakończył wizyty w Polsce i Rumunii
WhitePress® & Senuto zapewni technologię, która pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze

W najbliższym czasie planowana jest silna integracja obu firm w zakresie narzędzi, dostępu do analityki, wszystkich danych oraz procesu monetyzacji platform. Senuto będzie wspierać WhitePress® we wdrażaniu zaawansowanych technologii opartych na big data i AI. Koncentrując się na integracji obu usług, celem firm jest dostarczenie rozwiązania, które pozwoli na efektywniejsze wykorzystanie budżetów i łatwiejsze planowanie działań SEO. To rozwiązanie ma być przystępne cenowo i pozwalać użytkownikom na zmniejszenie liczby narzędzi zaangażowanych w proces SEO. W 2023 roku usługi Senuto zostaną uruchomione na kilku rynkach europejskich.

Lider Polskiego Martechu

WhitePress® to platforma marketplace wspierająca tworzenie i dystrybucję artykułów online. Platforma pozostaje wysoce skalowalna w skali międzynarodowej. Obejmuje 25 krajów europejskich oraz Turcję i Brazylię oraz zapewnia dostęp do ponad 50 000 wydawców. WhitePress® jest częścią RTB House, globalnej firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata i zatrudnia łącznie 140 osób.

Senuto to firma technologiczna i platforma SaaS założona w Polsce w 2016 roku. Wspomaga analizę wyników pozycjonowania, wspomaga pozycjonerów w obszarze strategii SEO oraz udostępnia moduł Content Suite automatyzujący tworzenie treści zgodnie z oczekiwaniami Google. Z platformy codziennie korzysta 14 000 użytkowników i stale się rozwija.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *