Connect with us

Gospodarka

Expo ANTAD & Alimentaria México 2021 otwiera drzwi do reaktywacji gospodarczej kraju

Published

on

W swojej 38. edycji Expo ANTAD & Alimentaria México 2021, uważane za najważniejsze forum gospodarcze w Ameryce Łacińskiej, wznowi swoją osobistą działalność od dziś do 20 października na Expo Guadalajara.

Na konferencji prasowej przed oficjalnym otwarciem imprezy Vicente Yáñez, prezes ANTAD, podkreślił, że 17 000 odwiedzających targi chce dowiedzieć się o ofertach, które prezentują detaliści, hotele i restauracje, aby przyczynić się do reaktywacji gospodarczej Meksyku.

„Chociaż nasze wydarzenie ma w tym roku ograniczoną pojemność, wierzymy, że będzie to miejsce spotkań dla detalistów, łańcucha dostaw i przemysłu spożywczego, aby dzielić się informacjami i wdrażać najlepsze praktyki, które prowadzą do wspaniałego biznesu i nie tylko w zakresie wzmocnienia zaangażowanych sektorów i możliwości dla wszystkich ”- powiedział Yáñez.

W tym roku ponad 500 krajowych i międzynarodowych firm będzie reprezentowanych na Expo ANTAD & Alimentaria, oferując swoje produkty i usługi profesjonalnym kupcom, którzy chcą wzmocnić swoją firmę i poszerzyć swoje możliwości biznesowe.

W konkursie wezmą udział firmy z 13 meksykańskich stanów, sześć z nich przy wsparciu rządowym. Ponadto na hali będą reprezentowani wystawcy z 15 krajów: Argentyny, Belgii, Brazylii, Kanady, Kolumbii, Salwadoru, Hiszpanii, USA, Grecji, Indonezji, Włoch, Peru, Polski, Tajlandii i Turcji. Unia Europejska jest gospodarzem Expo ANTAD & Alimentaria Mexico 2021.

Podczas konferencji prasowej Abasto zapytał prezesa ANTAD, jak obecny kryzys łańcucha dostaw i inflacja w Stanach Zjednoczonych wpłynęły na meksykański przemysł i jego handel z sąsiednim krajem. Ponadto Ignacio Tatto, Dyrektor Operacyjny w Antad, poinformował o udziale w targach amerykańskich firm i dealerów.

Yáñez przyznał, że sektory samoobsługi i domów towarowych uległy zmianie, a Expo ANTAD i Alimentaria Mexico 2021 będą poświęcone temu przejściu na nowe działania napędzane przez konsumentów z nowymi potrzebami i technologiami, które pozwalają im dostosowywać się, wprowadzać innowacje i wdrażać strategie, które ich utrzymują. na konkurencyjnym rynku.

READ  Eksplozje uderzyły w Kijów podczas wizyty szefa ONZ, USA obiecały nową pomoc dla Ukrainy

Forum biznesowe obejmuje Salę Wydarzeń Specjalnych i Salę Smakoszy, aby poznać trendy rynkowe i posłuchać prelegentów. Ponadto Keynote Panel: Business, Consumption and the Challenges of 2022 zaprezentują:

  • Juan Carlos Baker, dyrektor generalny i partner założyciel Ansley Consultants i były sekretarz stanu ds. negocjacji międzynarodowych w Departamencie Handlu.
  • Dr. María del Carmen Bernal, partner założyciel MAREA Consulting i delegat Meksyku na W20 na G20.
  • Enrique de la Madrid, dyrektor Centrum Przyszłości Miast Tecnológico de Monterrey, były ustawodawca i były minister turystyki.
  • Dr. Carlos Ruíz, przewodniczący redakcji magazynu ITSMO, profesor dziekan ds. polityki gospodarczej w IPADE.
  • Mauricio E. Candiani (moderator), przewodniczący Allenamenti Speakers, były prawodawca i felietonista biznesowy El Financiero.

Program konferencji Retail Talks obejmuje 26 prelegentów poruszających takie tematy jak:

  • Rewizja standardów konsumenckich;
  • Wiarygodność zapasów;
  • Wyzwania e-commerce w omnichannel;
  • Zdobycie preferencji konsumentów dla nowych ścieżek wzrostu;
  • Inteligentne obszary sprzedaży;
  • Wzorce konsumpcji, które tu pozostaną m.in.

W Food Connections eksperci prezentują trendy gastronomiczne w obszarach food pairingu, miksologii i przygotowywania napojów organicznych.

Powiązany artykuł: Cocina Sabrosa osiąga swoje cele na swojej pierwszej profesjonalnej wystawie

Nowe kategorie na Expo ANTAD & Alimentaria Mexico

Aby zaoferować unikalne doświadczenia, które pomogą ożywić gospodarkę, Expo ANTAD i Alimentaria Mexico 2021 będą miały na powierzchni wystawienniczej nowe kategorie:

Wina. Meksykańskie firmy prowadzą różne rodzaje degustacji: między innymi według mieszanki winogron, regionu, apelacji, rocznika; Mając to na uwadze, kupujący mogą stworzyć plan pracy zgodnie z aspektami każdej firmy lub etykiety.

Mundury, biele i inne tekstylia. Nabywcy z różnych sieci hotelowych i restauracyjnych mają możliwość negocjowania bezpośrednio z producentami i identyfikacji specjalnych tkanin na mundury personelu w określonych obszarach obsługi klienta, gości i restauracji.

SENASICA i Meksyk Calidad Suprema. Zapewnienie jakości produktów konsumenckich w przemyśle spożywczym jest preferencją konsumentów; Sieci handlowe i sektor HORECA zwracają szczególną uwagę na otrzymywanie żywności posiadającej certyfikat gwarantujący trwałą jakość.

READ  ChatGPT wywołuje debatę na temat prywatności w Europie – EURACTIV.com

W tej sekcji kupujący odbierają smak, aromat i kolor żywności za pomocą pięciu zmysłów.

W trzy dni imprezy ANTAD Sieci członkowskie będą przenosić swoje biura zakupów do lokali biznesowych, aby zaspokoić potrzeby kupujących, którzy chcą sprzedawać swoje produkty i usługi.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *