Connect with us

technologia

Elden Ring patch 1.09 dodaje ray tracing na PC, PS5, Xbox Series X

Published

on

Elden Ring patch 1.09 dodaje ray tracing na PC, PS5, Xbox Series X

Deweloper FromSoftware wydał nową aktualizację dla elden pierścień w czwartek, wprowadzając grafikę ray tracingu do zeszłorocznej gry. Opcja jest dostępna dla wersji na PlayStation 5, Windows PC i Xbox Series X elden pierścień.

Na PS5 i Xbox Series X, elden pierścień Gracze mogą znaleźć nową opcję w menu opcji gry. Na PC ustawienie znajduje się w obszarze Grafika, a następnie Jakość śledzenia promieni. Nowa opcja nie oferuje odbić w czasie rzeczywistym w wielu sytuacjach ani, jak widać na poniższym filmie, dramatycznych ulepszeń graficznych. Według wstępnych doniesień graczy korzystających z nowych ustawień ray tracingu, wsparcie obejmuje okluzję otoczenia i cienie. Innymi słowy, nie oczekuj oślepiających odbić w czasie rzeczywistym na swoim pancerzu – ale spodziewaj się spadku wydajności, zwłaszcza liczby klatek na sekundę, podczas korzystania z ray tracingu w czasie rzeczywistym.

Dla elden pierścień Dla graczy na PC, którzy wybierają efekty ray tracingu, FromSoftware opublikowało nowe specyfikacje sprzętowe dla tej funkcji:

minimum

  • System operacyjny: Okna 10
  • Procesor: Intel Core i5-10600K lub AMD Ryzen 5 3600XT
  • Pamięć: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3060 Ti, 8 GB lub AMD Radeon RX 6700 XT, 12 GB
  • Zalecane ustawienie grafiki: 1080p – Niska jakość – Niskie śledzenie promieni

Zalecana

  • System operacyjny: Okna 11
  • Procesor: Intel Core i7-10700K lub AMD Ryzen 7 3800XT
  • Pamięć: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti, 8 GB lub AMD Radeon RX 6900 XT, 16 GB
  • Zalecane ustawienie grafiki: 1080p – Wysoka jakość – Wysokie ray tracing

Wersja 1.09 Elden Ring zawiera również obszerny zestaw zmian wyważenia i poprawek błędów, o których można przeczytać w pełnych informacjach o łatce poniżej.


Ekskluzywne korekty balansu PvP

Zmiany w tej sekcji nie mają wpływu na tryb dla jednego gracza ani tryb współpracy.

  • The Nieunikniony szał Zwiększono moc przywołania i kąt chwytania.
  • The Pięść Kradnąca Życie Zwiększono moc umiejętności, zasięg i kąt chwytania.
  • Siła dwuręcznych ataków z wyskoku została zmniejszona.
  • Zmniejszono siłę ataków ciężkich i ciężkich beczek z pięść I pazur rodzaje broni.
  • Zmniejszono moc Założycielski deszcz gwiazd Przekleństwo.
  • Zmniejszono efekt wzmocnienia zaklęć Terra Magica Przekleństwo.
  • Obrażenia i obrażenia równowagi zostały zmniejszone fala złota Możliwość trafienia przeciwnika na określoną odległość.
  • Zmniejszona skuteczność determinacja I Postanowienie Królewskiego Rycerza Możliwości.
  • Zmniejszono wpływ Meduza Tarcza zaraźliwej wściekłości.
  • Zmniejszona skuteczność Talizman pazurów.
  • Zmniejszona skuteczność Radość Pana Krwi Talizman.
  • Wzmocnienie siły ataku przyznawane przez zostało zmniejszone biała maska Ochrona głowy.
  • Zmniejszono premię do obrażeń od ataku z wyskoku przyznawaną przez Czarne pióra Raptora Zbroja.
  • Wzmocnienie obrażeń przyznawane przez zostało zmniejszone Magiczne maskowanie Pęknięta łza, Płomienne maskowanie Pęknięta łza, Maskowanie błyskawicy Pęknięta łza i Święte maskowanie Pęknięta łza jeśli z włączonym Flakon cudownej fizyki.

Ogólne korekty balansu

  • Dodano okno niezwyciężoności podczas odradzania się w Koloseum.
  • Zwiększono skalowanie następujących atrybutów podczas nasycania broni niektórymi popiołami wojny:
    Magia / Ogień / Sztuka płomienia / Błyskawica / Świętość
  • Zwiększono skalowanie atrybutów następujących rodzajów broni:
    Kolosalny miecz / Wielki topór / Młot / Cep / Wielki młot / Kolosalna broń
  • Zwiększono prędkość, zasięg i czas odnowienia niektórych ataków następujących rodzajów broni:
    Wielki młot / Wielki topór / Wielki miecz / Zakrzywiony wielki miecz
  • Zmiany w broni cepowej:
    Zwiększono szybkość niektórych ataków.
    Skrócony czas regeneracji po ataku.
    Zwiększono równowagę ataków dwuręcznych.
  • Zwiększona prędkość ataku lufy i skrócony czas odzyskiwania ataku dla następujących rodzajów broni:
    Miecz prosty / Miecz zakrzywiony / Katana / Miecz o podwójnym ostrzu / Topór / Młot / Halabarda
  • Zwiększono początkową prędkość ataku dla następujących rodzajów broni:
    Miecz prosty / Miecz zakrzywiony / Bicz
  • Zwiększono szybkość liczników strażników dla następujących rodzajów broni:
    Prosty miecz / Wielki miecz / Miecz kolosalny / Wielki miecz zakrzywiony / Katana / Miecz o podwójnym ostrzu / Topór / Wielki topór / Cep / Wielki młot / Włócznia / Wielka włócznia / Halabarda
  • Skrócono czas regeneracji po ataku bicz Bronie.
  • Zwiększono obrażenia pazur Bronie.
  • Dodano skalowanie obrażeń od świętości i wiary Świetny klub.
  • Zwiększona negacja obrażeń podczas blokowania obrażeń od świętości i zmniejszona negacja obrażeń podczas blokowania obrażeń od innych koligacji.
  • Zwiększona skuteczność Talizman Podwójnego Ostrza.
  • Nieznacznie zmniejszona odległość przechyłu dla lekkiego sprzętu.
  • Zmniejszono rozmiar pola trafienia dla niektórych ataków następujących rodzajów broni:
    Pchający miecz / Ciężki pchający miecz / Włócznia / Wielka włócznia / Halabarda
READ  Nie ma możliwości usunięcia gier na PS5 z dysku SSD Eurogamer.net •

Modyfikacje Popiołów Wojennych

  • Pięść Kradnąca Życie
    Zwiększony zasięg chwytania celu.
  • fala wiary
    Zwiększona prędkość generowania pocisków.
  • pluć ogniem
    Zwiększono szybkość ochrony umiejętności i ilość bloków.
    Dostosowano kąt kuli ognia.
  • języki ognia
    Zwiększono szybkość ochrony umiejętności i ilość bloków.
  • Wielka bańka wyroczni
    Zwiększona prędkość generowania pocisków i skrócony czas regeneracji.
  • ugryzienie żmii
    Skrócono czas przed rzutem kośćmi po użyciu umiejętności.
  • Krzyk Miłosza
    Zwiększone obrażenia równowagi z bliskiej odległości.
  • Rytuał Wezwania Włóczni
    Zwiększona prędkość generowania pocisków.
  • Cięcie Przeklętej Krwi
    Zwiększona prędkość generowania pocisków i skrócony czas regeneracji.
  • kruszarka złota
    Skrócony czas regeneracji.
  • Rozkazuję ci, uklęknij!
    Zwiększona prędkość generowania ataku.
  • Krzyk Starcallera
    Szybkość kolejnych ataków została zwiększona.
  • kołowrotek
    Zwiększona prędkość generowania ataku.
    Dodano czas anulowania rzutów i ciężkich ataków, gdy umiejętność jest używana.

Rozwiązywanie problemów

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego narastanie szkarłatnego statusu nie było prawidłowo odzwierciedlane podczas dawania Rapier śladu mrówek skłonność do zimna.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego narastanie szkarłatnego statusu nie było prawidłowo odzwierciedlane podczas dawania Zgniły wielki topór powinowactwo krwi.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre ataki partyzant, Włócznia Rytuału ŚmierciI lucerna miał nieoczekiwane skalowanie ataków fizycznych.
  • Naprawiono błąd, w którym Glewia Nocnego Jeźdźca nie zwiększał obrażeń ataków konnych.
  • Naprawiono błąd, w którym Pojedynkujący się wielki topór I Zgniły wielki topór nie zwiększał obrażeń naładowanych ataków.
  • Naprawiono błąd, w którym Ryczący Medalion Efekt talizmanu nie zwiększał mocy niektórych zaklęć.
  • Naprawiono błąd, który zmniejszał moc niektórych umiejętności pod wpływem Złota Przysięga Efekt.
  • Naprawiono błąd, który powodował efekty determinacja I Postanowienie Królewskiego Rycerza Zdolności rzucane bronią leworęczną, które mają być dodane do innych zdolności rzucanych bronią praworęczną.
  • Naprawiono błąd, który zmniejszał siłę trafienia krytycznego broni dla praworęcznych podczas jej używania determinacja Lub Postanowienie Królewskiego Rycerza aktywny na broni leworęcznej.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kompilacje statystyk były nieumyślnie dodawane do niektórych umiejętności broni
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego moc broni lewej ręki i efekty specjalne mogły być dodawane do testu umiejętności broni prawej ręki.
  • Naprawiono błąd, który powodował zużywanie wyposażonej gałęzi ofiarnej, gdy gracz umierał w Koloseum.
  • Naprawiono położenie kamery podczas odradzania się w Koloseum.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł otrzymać uznanie za zabójstwo w Koloseum, jeśli zginął w wyniku efektu statusu śmierci zamiast gracza, który go spowodował.
  • Poprawiono stabilność dobierania graczy w Koloseum.
  • Naprawiono błąd związany z korektą poziomu, gdy najeźdźca używał Widmowy Krwawy Palec.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować rozłączanie z innymi graczami w niektórych lokalizacjach w trybie dla wielu graczy.
  • Poprawiona stabilność gry wieloosobowej online.
  • [PS4] Naprawiono błąd występujący podczas używania separator palców na przywołanych NPC w trybie offline, co może spowodować awarię gry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy wrogowie nie renderowali lub nie zachowywali się zgodnie z oczekiwaniami.
  • Kilka ulepszeń wydajności i innych poprawek błędów.
READ  Dead Island 2 – 14 minut rozgrywki

Kontynuuj czytanie

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *