Connect with us

Najważniejsze wiadomości

Cyfrowa firma konsultingowa Future Company startuje w Polsce

Published

on

Trzech doświadczonych profesjonalistów w Polsce – Olgierd Cygan, Iza Klat oraz Andy Woynarowski – wspólnie założyli Future.Company, firmę doradczą w zakresie transformacji cyfrowej.

Future.Company oferuje szereg skoncentrowanych na ludziach usług transformacji cyfrowej i oferuje dostosowane do indywidualnych potrzeb porady dotyczące optymalizacji i zarządzania zmianą w firmie. „Model concierge” firmy obejmuje spędzanie czasu z kadrą kierowniczą w celu zrozumienia ich wyjątkowych ambicji oraz bycie stale dostępnym w celu uzyskania wiedzy specjalistycznej, zarządzania projektami i nawiązywania kontaktów. .

A jest na to wiele kalibrów: założyciele Olgierd Cygan, Iza Klat i Andy Woynarowski mają ponad 60-letnie doświadczenie zawodowe – głównie w opiece nad polskimi i globalnymi klientami w przestrzeni cyfrowej.

Cygan był prezesem agencji interaktywnej Digital One, w której spędził ponad 15 lat swojej kariery zawodowej. Przez trzy lata był partnerem w Deloitte Digital w Łodzi i od tego czasu jest partnerem/założycielem wielu firm świadczących usługi cyfrowe, takich jak Welcome, Filmteractive i Hello Consulting.

„Podobny temat pojawił się w naszych rozmowach – nasi przyjaciele biznesowi często szukali porady w kwestiach związanych z transformacją cyfrową i prowadzeniem ludzi w nowym cyfrowym świecie” – powiedział, wyjaśniając, w jaki sposób kariery trio wpłynęły na model obsługi concierge. „Dlatego postanowiliśmy połączyć nasze mocne strony i doświadczenie”.

Klat jest byłym menedżerem ds. obsługi klienta w Deloitte Digital w Warszawie, chociaż większość swojej kariery spędził w Google – gdzie był starszym menedżerem ds. klientów, menedżerem ds. finansów, a ostatnio liderem treści i dostaw w globalnym gigancie technologicznym.

Wyjaśnił skoncentrowany na ludziach aspekt oferty Future.Company: „Oferujemy naszym klientom kompleksowe wsparcie. Transformacja cyfrowa to nie tylko technologia, ponieważ aspekt ludzki jest równie ważny: zmiany w kulturze korporacyjnej są fundamentalną częścią procesu.”

Grafik Woynarowski pracował jako User Experience Manager w Atenie oraz był Head of Service Design w Deloitte Digital w Warszawie w latach 2017-2018. Potwierdził wartość bycia godnym zaufania partnerem dla klientów: „Nasze rozmowy z dyrektorami generalnymi i założycielami jasno pokazały, że potrzebują platformy do omawiania swoich wyzwań z grupą ludzi, którzy mają zaufanie jako wskazówkę”.

READ  Pożar w Sosnowcu. Strażacy przygotowują się "Ataki" z przodu. A co z jakością powietrza w mieście i regionie?

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *