Connect with us

technologia

Aktualizacja: Steam wymazuje tonące miasto po tym, jak deweloper twierdzi, że wydawca piratował grę

Published

on

Steam wycofał teraz The Sinking City po tym, jak deweloper Frogwares stwierdził wczoraj, że wydawca gry, Nacon, kupił kopię The Sinking City, zmienił ją na logo Nacon i ponownie załadował grę do Steam, aby wyświetlić ją bez pozwolenia od sprzedaży frogwares do klienci.
Oryginalna historia:

W jednym Opublikuj na SteamRedaktor Sinking City, Nacon, powiedział, że wersja The Sinking City, która obecnie działa na Steamie pod jego nazwiskiem, jest „oficjalną i kompletną wersją”, a jedynym problemem związanym z wydaniem jest brak funkcji specyficznych dla Steam, takich jak przechowywanie w chmurze i osiągnięcia – problem, który wynika z „braku współpracy” z deweloperem Frogwares.

Jest to odpowiedź na różne skargi graczy, że w wersji Steam brakuje powyższych funkcji, a Frogwares niedawno wezwał graczy, aby nie kupowali gry na Steamie.

Od tego czasu Frogwares wypracował swoje stanowisko i potwierdził, że podczas procesu sądowego o to, czy Nacon ma prawo do publikacji The Sinking City, Nacon był w toku na francuskich sądach, kupił kopię gry od Gamesplanet i zmienił niektóre elementy, takie jak ekrany powitalne i logo ma, więc wygląda na to, że gra jest licencjonowana dla Nacon, a następnie ponownie przesłana jako oficjalna wersja na Steam.

Tonące miasto zostało usunięte z kilku sklepów w sierpniu 2020 roku. Frogwares oświadczył wówczas, że wydawca naruszył umowę z deweloperem, zaprzestał dokonywania należnych płatności i próbował ukryć zaangażowanie Frogwares w wersje gier, na których dystrybucję ma licencję. Spór, który dotyczył również wielu innych podobnie opublikowanych tytułów Frogwares, takich jak gry Sherlocka Holmesa, został wniesiony do francuskich sądów. Decyzja wciąż nie została podjęta.

Po raz pierwszy wydany w 2019 roku, sprawdziliśmy The Sinking City w momencie premiery i stwierdziliśmy, że gra jest fascynująca w swojej fabule, mimo że jest niezgrabna w niektórych mechanikach, takich jak podróżowanie po otwartym świecie i walka.

READ  Microsoft naprawia najbardziej przerażającą część swojej wartości produktywności

Rebekah Valentine jest reporterem wiadomości dla IGN. Możesz ją znaleźć na Twitterze @ duckvalentine.

Korekta: wcześniejsza wersja tej historii zawierała odpowiedź Nacona, ale w rzeczywistości była to poprzednia odpowiedź na poprzednie zarzuty. Zaktualizowaliśmy historię, aby to odzwierciedlić i żałować pomyłki.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *