Connect with us

Najważniejsze wiadomości

Zach Lashway z KPRC 2 spotyka parę powiązaną z Houston, która otworzyła schroniska dla ukraińskich uchodźców w Polsce

Published

on

27 lutego 2023 r

wow! Obudziłem się w XV-wiecznym zamku!

Zjedliśmy śniadanie w innym budynku na terenie posiadłości. To było pyszne. Na posesji były konie i żubry. Zamek otaczała fosa. Myślałem, że jestem w filmie. Jedynym minusem była praca i brak internetu, więc musieliśmy zarezerwować go z powrotem do Sichowa Dużego (SHEE-HOOF-DU-JEY).

Dotarliśmy z powrotem do Cross Border House.

Historia, do której zaczęliśmy zbierać elementy w niedzielę wieczorem, zostanie wyemitowana we wtorek rano. Użyłem tej nieruchomości jako tła dla naszego dzisiejszego nagrania NA ŻYWO.

Wtorkowa historia kręci się wokół pary związanej z Houston (kobieta urodziła się i wychowała w Houston, a mężczyzna (który jest Polakiem) przez dwie dekady pracował w ExxonMobil i przekształcił ich fundację edukacyjną w schronisko dla uchodźców. Mieszka tam 40 ukraińskich uchodźców dzisiaj. Kobiety i małe dzieci, niektóre ze specjalnymi potrzebami. Niektóre kobiety w schronisku mają pracę w mieście. Niektóre dzieci uczęszczają do szkoły osobiście, inne online. Wszystkie uczestniczą w pracach domowych. To nieruchomość, na posesji jest pałac.I jest piękny.Jest pałac i winnica – rewelacja.Muszę też zejść do systemu tuneli pałacowych gdzie są trzy psy, w tym ten krótkonogi,długowłosy,długowłosy psiak KOCHAM!

Tutaj spędziliśmy prawie cały dzień. Kobiety były takie miłe. Słyszeli, że nie jem mięsa (wczoraj nie jadłem pizzy, bo było mięso), więc dzisiaj zrobili mi zupę jarzynową z surówką, placki ziemniaczane i surówkę z bitej fasoli. Nie mogę się doczekać spotkania z Marią we wtorek! Ma 16 lat, jest Ukrainką i BARDZO mądra. To jest dziewczyna, o której powiedziałem, że będzie rządzić światem. Ona mówi w pięciu językach!

Powrót do Warszawy trwał trzy godziny. Właśnie idę do hotelu, aby dokończyć ten post i napisać mój skrypt internetowy. W drodze powrotnej do Warszawy spędziłem dużo czasu wtykając twarz w komputer i zapisując moją historię na jutro. Brakowało mi większości scenerii, ale to, co zobaczyłem, było piękne. Bardzo przypomina mi stan Nowy Jork, Champlain Valley. Żadnych gór ani jezior, ale głównie szarość i dużo pól uprawnych. Bardzo czysto. Zwłaszcza na ulicach prawie nie ma śmieci.

READ  Najstarsza znana biżuteria ozdobna w Eurazji znaleziona w polskiej jaskini

Ok, teraz czas się spakować i wrócić do Stanów! Mam nadzieję, że podoba wam się moja historia we wtorek.

ZOBACZ WIĘCEJ WPISÓW NA BLOGU ZACHA

🔒Dzień 3: Zach Lashway z KPRC 2 zwiedza XV-wieczny zamek w południowej Polsce

🔒 „Naprawdę łamiące serce”: Zach Lashway z KPRC 2 wspomina swój powrót do Polski rok po inwazji Rosji na Ukrainę

🔒Dzień 2: Zach Lashway z KPRC 2 wraca do polskiego kościoła baptystów wyznaczonego jako schronienie dla ukraińskich uchodźców

Zach Lashway z KPRC 2 wraca do Polski rok po inwazji Rosji na Ukrainę

„Wciąż rośnie w siłę”: miliony Ukraińców nazywają Polskę domem, to polskie miasto zyskuje na znaczeniu dla osób zmuszonych do powrotu

Ukraińscy uchodźcy szukający schronienia w Polsce obawiają się, że będą musieli wrócić do domu

Copyright 2023 autorstwa KPRC Click2Houston — Wszelkie prawa zastrzeżone.