Connect with us

technologia

Uniwersytety jeżdżą autonomicznymi samochodami na Indianapolis Speedway

Published

on

Obraz artykułu zatytułowanego Universities Drive Autonomous Cars na Indianapolis Motor Speedway w tym tygodniu

zdjęcie: MAK

Dwuletnia rywalizacja osiągnie swój punkt kulminacyjny w tym tygodniu na Speedway w stanie Indiana, gdy dziewięć zespołów uniwersyteckich przygotowuje się do jazdy autonomicznymi samochodami za milion dolarów w kultowej Brickyard. Ostatnie dwie rundy Indy Autonomous Challenge odbędą się na Indianapolis Motor Speedway jeszcze w tym tygodniu.

Pierwsze dwie rundy konkursu autonomicznych pojazdów zorientowanych programowo skupiały się wokół każdego uczestniczącego zespołu, który oficjalnie rozpoczął swój projekt IAC i zademonstrował swoją zdolność do automatyzacji samochodu. Pierwsze dwie tury odbyły się na początku 2020 roku. W trzeciej rundzie każdy zespół zademonstrował swoją zdolność do kompetentnej i bezpiecznej obsługi zautomatyzowanej Dallara IL-15, zmodyfikowanej wersji tego samego samochodu używanego w Indy Lights. Indy Lights to mistrzostwa wyścigowe mające na celu przygotowanie kierowców do serii IndyCar i Indianapolis 500, namiotu IndyCar. W lutym 2021 r. odbyła się trzecia runda w symulacji konkurencji, która odtworzyła Indianapolis Motor Speedway i zautomatyzowane Dallara IL-15, wirtualne środowisko, w którym zespoły rywalizują ze sobą w formacie podobnym do nadchodzącej czwartej i piątej rundy. równoważny.

W zeszłym tygodniu Indy Autonomous Challenge ogłosiło dziewięć drużyn, które awansowały trzecie okrążenie za sobą i weźmie udział w ostatnich dwóch okrążeniach na żużlu w tym tygodniu. Zespoły te reprezentują 21 uniwersytetów z 9 różnych krajów

Finaliści:

  • Technologia wyścigów AI
    Uniwersytet Hawajski, Uniwersytet Kalifornijski w San Diego
  • Autonomiczna rasa tygrysów
    Uniwersytet Auburn
  • Autonomiczny wyścig w czerni i złocie
    Purdue University, Amerykańska Akademia Wojskowa w West Point, z Indiana University-Purdue University Indianapolis, Indian Institute of Technology Kharagpur (Indie), Universidad de San Buenaventura (Kolumbia)
  • Autonomiczny Wyścig Kawalerów
    Uniwersytet Wirginii
  • EuroRacing
    University of Modena and Reggio Emilia (Włochy), University of Pisa (Włochy), ETH Zurich (Szwajcaria), Polska Akademia Nauk (Polska)
  • KAIST
    Korea Advanced Institute of Science and Technology (Korea Południowa)
  • MIT-PITT-RW
    Massachusetts Institute of Technology, University of Pittsburgh, Rochester Institute of Technology, University of Waterloo (Kanada)
  • PoliMOVE
    Politechnika w Mediolanie (Włochy), Uniwersytet Alabama
  • Autonomiczny sport motorowy TUM
    Uniwersytet Techniczny w Monachium (Niemcy)

Czwarte i piąte okrążenie, ostatnie dwa okrążenia, są bardzo podobne do tradycyjnych zawodów sportów motorowych. W czwartej rundzie, która odbędzie się 21 i 22 października, każda drużyna spróbuje zakwalifikować swoją Dallara IL-15 do finału wyścigu na 2,5-milowym owalu. Każdy zautomatyzowany IL-15 przejedzie samotnie 10 okrążeń na torze, podobnie jak w przypadku czterech okrążeń kwalifikacyjnych w Indianapolis 500. Drużyna awansuje do finału, jeśli jej IL-15 spełni dwa kryteria podczas biegu, a wszystkie ukończą 10 okrążeń na 15 minut lub mniej (minimalna średnia prędkość 100 mph) i ukończyć jedno okrążenie w 75 sekund lub mniej (minimalna średnia prędkość 120 mph). O wynikach zespołów w czwartej rundzie decyduje także pozycja startowa na boisku w piątej rundzie, wyścigu finałowym.

Piąty wyścig, który odbędzie się 23 października, będzie wyścigiem finałowym na 20 okrążeń pomiędzy wszystkimi zwycięskimi kwalifikacjami. Pierwszy IL-15, który przekroczy linię mety, zostanie ogłoszony zwycięzcą, a zwycięska drużyna otrzyma 1 milion dolarów. Drużyny z drugiego i trzeciego miejsca otrzymają odpowiednio 250 000 $ i 50 000 $. Należy zauważyć, że IL-15 musi ukończyć wyścig w ciągu 25 minut lub mniej, aby zostać sklasyfikowanym jako finiszer i kwalifikować się do nagrody pieniężnej. Autonomiczne wyzwanie Indy kontynuuje tradycję żużlowego hojnego nagradzania tych, którzy przekraczają granice mobilności.

READ  Xiaomi pracuje nad ładowaniem bezprzewodowym 80 W.
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *