Connect with us

technologia

Świętuj przebojowy sitcom z lat 90. z limitowaną edycją kolekcji Miracle Gel™ X Friends™ od Sally Hansen®

Published

on

NOWY JORK–(PRZEWÓD BIZNESOWY)–Zainspirowana hitem telewizyjnym Friends™, Sally Hansen™, we współpracy z Warner Bros. Consumer Products, wprowadza na rynek limitowaną edycję kolekcji upamiętniającej najważniejsze wydarzenia z serialu. wprowadzenie do Kolekcja Sally Hansen® Miracle Gel™ X Friends™ w różnych odcieniach połyskujących, perłowych, kremowych i brokatowych, które sprawią, że fanatycy Friends™ będą klaskali z zachwytu.

Każdy lakier do paznokci w kolekcji zawiera opatentowaną przez Sally Hansen technologię zestawu kolorów Miracle Gel™ i odporną na odpryski formułę, która zapewnia bogaty manicure z kolorem i połyskiem do 8 dni. Dzięki Sally Hansen® Miracle Gel™ Topcoat, tylko dwa kroki dzielą Cię od naszego najdłuższego manicure, bez lampy UV.

„Nie jest tajemnicą, że trendy kosmetyczne z lat 90. powróciły i cieszymy się, że możemy dołączyć do zabawy. Czy jest lepszy sposób na uczczenie powrotu nostalgicznych trendów niż współpraca z pokazem, który zainspirował tak wiele pięknych stylizacji, które znamy i kochamy dzisiaj. Cieszymy się, że wszyscy popisują się swoimi manicure, aby uczcić tę współpracę z Friends™ – powiedziała Celia Tombalakian, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Sally Hansen.

Oh. Mój. Fajny. Te kolory!

Limitowana edycja kolekcji Sally Hansen Miracle Gel™ X Friends™ zawiera funkcje dziesięć odcieni (9,99 USD za sztukę) inspirowane kultowymi momentami serialu:

  • Friends™ Oh My Coffee – Odcień mokki, który sprawia, że ​​czujesz się jak w Central Perku

  • Friends™ Central Pink – Jasnoróżowy kolor przypominający Chandlera ubranego jak Zajączek Wielkanocny

  • Friends™ A Moo Point — Odcień bieli jak krowa, do którego odnosi się Joey, wyjaśniając „sporny punkt”.

  • Friends™ Lavendoor – Odcień liliowy pasujący do drzwi wejściowych Moniki

  • Żółta taksówka Friends™ – Odrobina żółci niczym odziedziczona taksówka po Pheobe

  • Friends™ Stick to the Routine — multi-brokatowa pasta do polerowania, która wprawi Cię w ruch, jak na sylwestrowej imprezie na biegunach

  • Friends™ The One With The Teal — perłowy turkusowy, który przygotuje Cię do dyskusji o herbacie między Rossem i Rachel

  • Przyjaciele™ Jak dmuchasz? – Połyskujący granatowy jak niebieska szminka Joey’a dla mężczyzn

  • Przyjaciele™ Pivot! – Polerowany pomarańczowy brokat, który jest mniej brudny niż zmiana aranżacji kanapy w Nowym Jorku

  • Friends™ He’s Her Lobster – perłowa czerwień, która przyciągnie twojego partnera na całe życie

Każda klasyczna butelka Miracle Gel™ jest ozdobiona klasycznym Przyjaciele™ Logo marki na nakrętce oraz kultowa żółta ramka na zdjęcie na butelce.

Kolekcja Sally Hansen Miracle Gel™ X Friends™ będzie dostępna w sklepach masowych, drogeriach, sklepach spożywczych i sklepach internetowych w całym kraju od 1 maja 2022 r. Aby uzyskać więcej informacji prosimy odwiedzić sallyhansen.com

Fani mogą oglądać Przyjaciele: Zjazd Specjalne i objadanie się we wszystkich 236 odcinkach oryginalnej serii HBO maks..

O SALLY HANSEN

Sally Hansen Inc. to amerykańska marka kosmetyczna założona w 1946 roku przez samą Sally Hansen. Hard As Nails to pierwszy produkt Sally Hansen, który został opatentowany w 1957 roku.

Od tego czasu marka zasłynęła z zaangażowania w tworzenie innowacyjnych produktów kosmetycznych dla prawdziwych kobiet. Piękno, które naprawdę działa. Dowiedz się więcej na sallyhansen.com lub wł. Instagram.

O COTY

Założona w Paryżu w 1904 r. firma Coty jest jedną z największych na świecie firm kosmetycznych z portfolio kultowych marek zapachowych, kosmetyków kolorowych oraz pielęgnacji skóry i ciała. Coty obsługuje konsumentów na całym świecie i sprzedaje prestiżowe i masowe produkty w ponad 130 krajach i terytoriach. Coty i nasze marki umożliwiają ludziom swobodne wyrażanie siebie i tworzenie własnych wizji piękna; i jesteśmy zaangażowani w wywieranie pozytywnego wpływu na planetę. Dowiedz się więcej na coty.com lub wł. LinkedIn oraz Instagram

Informacje o produktach konsumenckich Warner Bros.

Warner Bros. Consumer Products (WBCP), część Warner Bros. Discovery Global Brands and Experiences, rozszerza bogate portfolio marek rozrywkowych i franczyz firmy na życie fanów na całym świecie. WBCP współpracuje ze światowej klasy licencjobiorcami na całym świecie, aby stworzyć nagradzaną gamę zabawek, mody, wystroju domu i publikacji inspirowanych największymi franczyzami Warner Bros. Discovery z DC, Wizarding World, Looney Tunes, Hanna-Barbera i Game of Thrones. Cartoon Network i pływanie dla dorosłych. Dzięki innowacyjnym globalnym programom licencjonowania i merchandisingu, inicjatywom handlu detalicznego i partnerstwu reklamowemu, WBCP jest jedną z wiodących na świecie organizacji zajmujących się licencjonowaniem i sprzedażą detaliczną.

READ  PlayStation tworzy popularną grę AAA PS4 za jedyne 3 USD przez ograniczony czas
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.