Connect with us

Nauka

Stany Zjednoczone przekraczają 13 milionów przypadków Covid-19

Published

on

Pasażerowie czekają w kolejce do odprawy na loty Delta Air Lines na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles przed Świętem Dziękczynienia w Los Angeles, Kalifornia, 25 listopada. Patrick T. Fallon / AFP / Getty Images

Gwałtowny wzrost popytu na Święto Dziękczynienia obciąża mniejszą siłę roboczą Delta w czasach pandemii.

Według związku pilotów i linii lotniczej ten problem skłonił Delta do odwołania setek lotów w tym tygodniu.

Delta ostatecznie odwołała prawie jeden na pięć lotów, które planowano obsługiwać w Święto Dziękczynienia, iw tym tygodniu spadła o ponad 500 lotów. Linia lotnicza twierdzi, że spodziewa się, że jej system wróci do normy w ciągu weekendu.

Związek reprezentujący pilotów powiedział, że redukcja personelu z powodu pandemii koronawirusa i rezygnacji z podróży „pozostawiła mniejszą grupę pilotów wykwalifikowanych i gotowych do lotu we flotach, które obserwują zwiększony popyt w te święta”.

Delta powiedział w środę, że „wiele czynników wpłynęło na naszą zdolność do terminowego obsadzenia niektórych z naszych zaplanowanych wakacyjnych lotów”, ale nie sprecyzował problemów.

Według źródła znającego sytuację, po rozprowadzeniu listopadowych rozkładów pracy pracowników w zeszłym miesiącu, Delta dodała loty do swojego harmonogramu i poprosiła ochotników o pokrycie tych lotów. Ale gdy nie było wystarczającej liczby pracowników do zakrycia tych nóg, linia lotnicza była zmuszona anulować niektóre z nich.

Linia lotnicza odmówiła komentarza w sprawie tego wyjaśnienia. Delta Master Executive Council w Air Line Pilots Association stwierdziła, że ​​jej piloci zintensyfikowali się, aby wziąć dodatkowe loty w okresie wakacyjnym i otrzymać premię w postaci premii za podniesienie dodatkowych odcinków.

Ale kiedy popyt wzrósł w tym tygodniu, zaczęły się pojawiać poważne cięcia w systemie lotniczym z powodu koronawirusa.

Według danych z Administracji Bezpieczeństwa Transportu, ruch pasażerski w liniach lotniczych stanowi obecnie tylko około 40% tego, co w zeszłym roku, a linie lotnicze w USA obsługują o 43% mniej lotów.

Delta i inne amerykańskie linie lotnicze zareagowały na spadek popytu, zmniejszając liczbę pracowników. Harmonogramy pracy zostały zmniejszone, 1800 pilotów przeszło na emeryturę wcześniej, a inni zostali umieszczeni w stanie nieaktywnym lub czekają na szkolenie, ponieważ model samolotów, na których latali, został wycofany.

READ  Włochy rzucają wyzwanie liniom lotniczym w sprawie cen biletów – EURACTIV.com

Związki pracownicze i kadra kierownicza w głównych amerykańskich liniach lotniczych wezwały do ​​wielomiliardowego rozszerzenia programu obsługi płac, który pozwoliłby ich pracownikom pracować do września. Ustawodawstwo, które ma to zrobić, obejmuje inne bodźce i utknęło w martwym punkcie w Waszyngtonie.

Linie lotnicze odnotowały w tym tygodniu względny wzrost liczby rezerwacji, ponieważ zdystansowane rodziny spotykają się na kolację z okazji Święta Dziękczynienia, a studenci są wyrzucani z mieszkań uniwersyteckich. Ponad milion ludzi przekroczyło punkty kontrolne TSA tylko cztery razy od wiosny – a trzy z tych dni przypadały na ostatni tydzień.

Linie lotnicze podają, że podróżni rezerwują również bliżej daty wylotu, przez co firmy są mniej widoczne przy ustalaniu rozkładu lotów z ponad miesięcznym wyprzedzeniem.

Związek w oświadczeniu stwierdził, że problemu z harmonogramem nie można przypisać załogom zgłaszającym choroby z powodu koronawirusa.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *