Connect with us

technologia

Sally Hansen Insta-Dri łączy siły z Peeps on Nail Polish Collection – WWD

Published

on

Sally Hansen Insta-Dri łączy siły z Peeps on Nail Polish Collection – WWD

Sally Hansen i Peeps ponownie nawiązały współpracę, aby stworzyć kolekcję Sally Hansen Insta-Dri x Peeps, projekt z limitowanej edycji, który czerpie inspirację ze słynnej pianki marshmallow.

Kolekcja obejmuje siedem wiosennych odcieni z nową „cukrową konsystencją”, która zapewnia wykończenie odzwierciedlające pyszną cukrową powłokę Peeps.

Zdjęcie kampanii z kolekcji Sally Hansen Insta-Dri x Peeps.

DZIĘKI UPRZEJMOŚCI SALLY HANSEN X PEEPS

„Nasza pierwsza współpraca z Peeps została tak dobrze przyjęta, że ​​musieliśmy ją powtórzyć. Uwielbialiśmy patrzeć na wszystkie kreatywne sposoby, w jakie nasze konsumenci wykorzystują nasze lakiery, od projektowania zdobień paznokci po koszyczki wielkanocne. Z niecierpliwością czekamy na nasz drugi rok współpracy z popularną marką, aby tej wiosny wywołać uśmiech na twarzach wszystkich” – powiedziała w komunikacie prasowym Celia Tombalakian, wiceprezes Sally Hansen ds. marketingu globalnego.

Zdjęcie kampanii z kolekcji Sally Hansen Insta-Dri x Peeps.

DZIĘKI UPRZEJMOŚCI SALLY HANSEN X PEEPS

Kolory to: klasyczny szyk, różowy króliczek, niebieska laska, fioletowy króliczek, wata cukrowa, ptasie mleczko i tort imprezowy. Odcienie można mieszać i dopasowywać, aby uzyskać charakterystyczny wygląd paznokci, a wszystkie zawierają technologię szybkiego schnięcia Sally Hansen. Według marki Insta-Dri to formuła trzy w jednym z wbudowaną bazą i lakierem nawierzchniowym, który wysycha w 60 sekund.

Zdjęcie kampanii z kolekcji Sally Hansen Insta-Dri x Peeps.

DZIĘKI UPRZEJMOŚCI SALLY HANSEN X PEEPS

„Cieszymy się, że po raz kolejny możemy współpracować z Sally Hansen, aby ożywić żywe kolory i tekstury Peeps za pomocą lakieru do paznokci. Nasi fani kochają wszystko i wszystkich w Peeps, więc cieszymy się, że możemy zaoferować im kolejny zabawny sposób na świętowanie sezonu” – powiedziała w oświadczeniu Caitlin Servian, menedżer marki Peeps.

To najnowsza limitowana kolekcja marki Sally Hansen, w ramach której marka kosmetyczna współpracuje z Sour Patch Kids, sitcomem Friends z lat 90. i Snapchatem.

Kolekcja jest już dostępna w drogeriach masowych, sklepach spożywczych i e-commerce w całym kraju, w tym w Ulta Beauty, do wyczerpania zapasów.

READ  Potwierdzono terminy globalnej premiery Assassin's Creed Mirage
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *