Connect with us

technologia

Rankingi – podgląd marcowej aktualizacji | aureola

Published

on

Rankingi – podgląd marcowej aktualizacji |  aureola

W przyszłym tygodniu pojawi się marcowa aktualizacja Halo Infinite zawierająca szereg zmian w balansie broni. Te aktualizacje dostrajające powinny uwzględniać opinie społeczności na temat podstawowych wrażeń z rozgrywki, a jednocześnie wprowadzać zauważalne ulepszenia ustawień rywalizacji w trybie rankingowym.

Mamy także nową, ekscytującą funkcję, którą testujemy dla graczy z najwyższymi rankingami – nie przegap jej na końcu artykułu.

Aby zobaczyć wszystko, co pojawiło się w tej aktualizacji, koniecznie zapoznaj się z pełnym zestawieniem tutaj – teraz przejdźmy najpierw do ważnych szczegółów.

Bandit EVO i M392 Bandit

Jesteśmy bardzo zadowoleni z reakcji i wydajności Bandit EVO od czasu premiery w sezonie 5, ale chcieliśmy wprowadzić kilka początkowych zmian w oparciu o wcześniejsze opinie i rzeczy, które zaobserwowaliśmy wewnętrznie. Zebraliśmy więcej opinii i będziemy nadal monitorować opinie i wydajność po wydarzeniu rozpoczynającym grę w sieci LAN, które odbędzie się w ten weekend, aby zobaczyć, gdzie Bandit EVO nadal wymaga dopracowania. Należy pamiętać, że wprowadziliśmy te same zmiany w Bandit EVO i M392 Bandit, ponieważ uważaliśmy, że te zmiany dotyczą samego Bandita, a nie konkretnego wariantu, a także ponieważ chcieliśmy, aby pewien poziom Wanted zachował spójność między wariantami.

  • Ta zmiana została wprowadzona w odpowiedzi na opinie, że prędkość przeładowania była powolna i powolna.

Zmiana stożka broni wpływającej na spawn.

  • Od czasu premiery Bandit EVO pojawiły się opinie, że zmieniła się logika pojawiania się na arenie rankingowej. Gracze zgłaszali, że czasami pojawiali się częściej w korzystnych lub niekorzystnych lokalizacjach. Celem tej zmiany jest lepsze dostosowanie zachowania punktów odradzania do tego, jakie miało miejsce, gdy karabin bojowy był bronią początkową na arenie rankingowej, co jest zgodne z bardziej spójną logiką dotyczącą wpływu graczy na miejsca odradzania.

Zmniejszono głośność ognia gracza-bandyty.

  • Pojawiły się opinie, że dźwięk strzelania z perspektywy pierwszej osoby Bandit EVO jest przesadnie dostrojony, a gracze nie słyszą dźwięków otoczenia i gracza podczas strzelania Bandit EVO. Dostosowaliśmy głośność strzałów, aby dać graczom więcej możliwości usłyszenia dźwięków z innych gier.
READ  Huawei P50 Pocket - sekret tkwi w szczegółach

Fala upałów

W miarę jak gracze doskonalili swoje umiejętności w grze Halo Infinite od czasu premiery, fala upałów stała się jedną z broni, z których gracze nadal korzystają, aby zmaksymalizować swój wpływ, szczególnie w scenariuszach na średnim i długim dystansie, które wymagają precyzyjnego wyczucia czasu i celowania. na najwyższym poziomie gry. Słyszeliśmy opinie, że jest wciąż trochę za potężna, dlatego wprowadziliśmy małą zmianę, która naszym zdaniem będzie miała wpływ tylko na grę na najwyższym poziomie, przy jednoczesnym zachowaniu takich samych wrażeń, jakie każdy gracz ma z bronią, którą uwielbia.

Zmniejszony kąt automatycznego celowania.

  • Zmniejszono kąt wspomagania celowania z 5 do 4.

Zmniejszony zasięg i zasięg automatycznego celowania.

  • Zmniejszono zasięg wspomagania celowania z 12 do 11.
  • Zmniejszono zasięg wspomagania celowania z 7,5 do 6,5.

Pistolet plazmowy

Pistolet plazmowy odgrywa kluczową rolę nie tylko w grze rankingowej, ale także w doświadczeniach społecznościowych. Nasza niedawna zmiana miała na celu zwiększenie intencji, a nawet planowania wymaganego do użycia pistoletu plazmowego. Właściwie to właśnie widzieliśmy na początku, ale z biegiem czasu gracze zaczęli używać tej broni głównie do strzelania pojedynczym strzałem. Wraz z nadchodzącymi zmianami chcemy lepiej zrównoważyć te dwie funkcje i zwiększyć użyteczność Naładowanego Strzału, zachowując jednocześnie możliwość korzystania z Pojedynczego Strzału.

Zmniejszono szybkostrzelność jednostrzałowego pistoletu plazmowego.

  • Szybkostrzelność spustu pojedynczego strzału została zmniejszona z 10 do 6,75 strzałów na sekundę.
  • Próg przegrzania został zmniejszony z 1 do 0,8.
  • Czas potrzebny do pełnego naładowania spustu został skrócony z 1,6 do 1,2 sekundy.

Karabin stalkera

W rękach najbardziej doświadczonych graczy Karabin Stalkera to potężna broń krótkiego i dalekiego zasięgu, nieposiadająca żadnych prawdziwych znaczników na mapie. Podobnie jak w przypadku Heatwave, opinie były spójne, osiągnięcie maksymalnej efektywności przy użyciu broni na najwyższych poziomach było po prostu zbyt łatwe – a jednocześnie chcieliśmy mieć niewielki lub żaden wpływ na resztę graczy w grze. gra.

Zmniejsz liczbę strzałów, aby uniknąć przegrzania.

READ  Wojsko Polskie rozbudowuje się i inwestuje w cyberbezpieczeństwo i nowoczesny sprzęt

Mniejsze tempo odpowietrzania na sekundę.

  • Dzięki tej zmianie gracze nadal będą mogli zabić wiele osób z rzędu, ale będzie mniej miejsca na błędy i trochę więcej czasu spędzonego na wyładowaniu emocji.

Polecenie VK78

Ponieważ Bandit EVO jest teraz bronią startową, widzieliśmy i słyszeliśmy, że Commando stara się znaleźć swoje miejsce i niezawodną rolę na mapie. Aby rozwiązać ten problem i uczynić Komandosa bardziej realnym punktem ataku na mapie, wprowadziliśmy kilka drobnych zmian, aby szybciej resetować rozkwit broni, dzięki czemu broń jest łatwiejsza w użyciu.

  • Celem tej zmiany było zapewnienie karabinowi Commando lepszej obsługi i bardziej spójnych obrażeń, aby mógł konkurować z Bandit EVO i karabinem bojowym.

Jak zawsze, będziemy w dalszym ciągu monitorować opinie i wydajność gier rankingowych, uważnie obserwując pierwsze wydarzenie HCS w ten weekend, aby określić, jakie przyszłe aktualizacje balansu będą potrzebne.

EKSPERYMENT: DETERMINISTYCZNE PŁATNOŚCI CSR

W przypadku graczy na najwyższym poziomie areny rankingowej (1800+) usłyszeliśmy opinie i stwierdziliśmy, że doświadczenie staje się coraz bardziej nudne. Gracze zgłaszają, że wygrali większość gier jednego dnia, ale nadal pozostają w tyle pod względem ogólnego CSR – przez co tabela liderów wydaje im się bardziej przykrym obowiązkiem niż czymkolwiek innym. Aby odpowiedzieć na te opinie, eksperymentujemy z funkcją o nazwie Deterministyczne wypłaty CSR.

To, ile punktów CSR wygrasz lub stracisz dzisiaj dla wszystkich graczy, zależy od wielu czynników, w tym oczywiście od tego, czy wygrałeś, czy przegrałeś, jak sobie radziłeś i gdzie wypadasz w porównaniu z resztą tabeli liderów, w tym twoimi. Przeciwnicy, przerwijcie tę grę .

W przypadku deterministycznych wypłat CSR liczy się tylko to, czy Twój zespół wygrał, czy przegrał. Począwszy od 19 marca, w ramach wersji próbnej na każdej playliście rankingowej, za wszystkie 1800 CSR i więcej, zyskasz 7 CSR za zwycięstwo w meczu i stracisz 7 CSR za przegraną.

Dlaczego jest to eksperyment? Jest to eksperyment, ponieważ uważamy, że może to mieć niezamierzone konsekwencje i chcemy monitorować nie tylko dystrybucję CSR na tym poziomie, ale także opinie graczy.

READ  Zrób sobie coś dobrego - nic

Jakie jest ryzyko? Największym ryzykiem jest inflacja CSR i jaki to ma wpływ na ogólne postrzeganie matchmakingu na tym poziomie. Oczekujemy, że gracze osiągną nowy poziom CSR, jakiego nigdy wcześniej nie osiągnięto w grze – prawdopodobnie aż do klasy 3000. Jeśli jesteś jednym z graczy, któremu się to udało, będzie to całkiem fajne uczucie. Ale co to oznacza dla dobierania graczy i jak postrzegają to gracze? Obecnie skutecznie „ograniczamy” CSR graczy do najwyższego poziomu, aby nadal mogli znaleźć dopasowania, i czasami, szczególnie w godzinach poza godzinami pracy, 1700 może dorównać 2200 z tego powodu. Po tym dodaniu możesz zobaczyć, że 1700 odpowiada tym samym 2200, ale ze względu na deterministyczne wypłaty CSR, ten 2200 gracz może mieć 3000 CSR. Oczekujemy, że gracze będą mieli podobne opinie, gdy dopasowywaliśmy MMR zamiast CSR przed zmianą zimową 2023 roku. Gracze mogą pomyśleć, że dobieranie graczy jest zepsute, podczas gdy w rzeczywistości taki mecz jest wynikiem połączonych ze sobą systemów i pewnych okoliczności, takich jak populacja w danym momencie, w którym momencie sezonu się znajdujemy itp.

Po wydaniu tej funkcji będziemy uważnie śledzić dystrybucję CSR oraz doświadczenia/opinie graczy, aby określić, czy potrzebne są przyszłe optymalizacje, czy też musimy całkowicie usunąć tę funkcję.

Z niecierpliwością czekamy na wypróbowanie tego w przyszłym tygodniu w tabeli liderów. Podziel się z nami swoją opinią, angażując pracowników w ten eksperyment!

Życzymy wszystkim drużynom biorącym udział w zawodach HCS Major Arlington organizowanych przez OpTic Gaming wszystkiego najlepszego. Jeśli weźmiesz udział w wydarzeniu, będziesz miał okazję jako pierwszy zapoznać się z nadchodzącymi aktualizacjami salda, a każdemu, kto ogląda w domu, pokażemy Ci, jak to wygląda, abyś wiedział, czego się spodziewać – Don That Should Nie przegap tego dziś wieczorem Twitch.tv/Halo I YouTube.com/@HCS.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *