Connect with us

technologia

Przedstawiamy okulary TORUS

Published

on

Zespół założycielski składa się z wiodącego w różnych branżach trio, Jeffrey Smith, Nima Nejat oraz Sheila Vance, które wprowadzają do TORUS innowacje z dziedziny technologii, brandingu i mody. Nejat i Smith są znani z łamania konwencji i odważnego oferowania nowych kreatywnych rozwiązań w e-commerce, marketingu cyfrowym i budowaniu społeczności. Dzięki relacjom od gwiazd, influencerów i twórców, po tytanów technologii i koneserów luksusowej mody HNW, założyciele spodziewają się, że TORUS szybko stanie się ekskluzywną, niezbędną marką okularów premium.

Nazwa i wizja marki TORUS są inspirowane świętym geometrycznym kształtem torusa, który reprezentuje ruch kołowy w każdym atomie świata, gdzie wszystkie energie zbiegają się, a następnie wypływają z powrotem do wszechświata. To opowieść o odrodzeniu i ewolucji, gdzie przeszłość spotyka się z teraźniejszością, a teraźniejszość z przyszłością.

Podobnie jak Sama, TORUS stawia na pierwszym miejscu proces projektowania i materiał, ale w innowacyjny sposób łączy staroświecki kunszt z najnowszymi technologiami. Wszystkie materiały są indywidualnie tworzone i produkowane w Włochy do wyłącznego użytku TORUS, w tym wysoce zrównoważony octan celulozy wykonany z odnawialnych zasobów, takich jak linters bawełniany i bezniklowy stop berylu, który jest mocniejszy niż stal, lżejszy niż aluminium i w 100% hipoalergiczny.

Ramy są wycinane przy użyciu najnowocześniejszego wspomagania komputerowego w celu uzyskania czystych, spójnych linii, a następnie starannie ręcznie polerowane do perfekcji przez włoskich rzemieślników. Każdy z nich otrzymuje pełną godzinę polerowania, aby uzyskać błyszczące wykończenie. Soczewka adaptacyjna do energii to przełomowa soczewka fotochromowa, która w naturalny sposób zmienia odcień pod wpływem światła otoczenia, ale zapewnia ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB we wszystkich jej formach.

Jesienią TORUS wypuszcza The Cosmos, kolekcję kapsułową z sześcioma ponadczasowymi oprawkami, które uosabiają dążenie marki do niekończącej się regeneracji i przeprojektowania. Zaprojektowana w gamie niebiańskiej szarości i odcieni klejnotów, każda opcja jest unisex i dostępna w okularach korekcyjnych lub okularach przeciwsłonecznych. Jako zrównoważona marka, TORUS obiecuje wypchnąć świat okularów z jego strefy komfortu. Zawsze w poszukiwaniu innowacji, Torus przesuwa granice tego, co prawdziwe i możliwe.

READ  PS5 już bije Xbox Series X - oto dlaczego

KONTAKT:

TORUS Global Press
Katie Henderson

518-670-4160

[email protected]

ŹRÓDŁO OKULARY TORUS

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.