Connect with us

technologia

Praktyczne podejście do Xbox Series X: rozpoczyna się wielki skok z kompatybilnością wsteczną

Published

on

Co dobrego przyniesie konsola nowej generacji bez „nowych” gier wideo?

To pytanie pojawiło się jako Rozpakowałem konsolę Xbox Series X. w moim domowym biurze w zeszłym tygodniu, prawie dwa miesiące przed jego 499 $ do sprzedaży detalicznej 10 listopada. Taki wczesny dostęp do najnowocześniejszego automatu do gier z pewnością wiąże się z pewnymi ustępstwami, aw moim przypadku była to poważna gwiazdka dla kompatybilnych treści. W przeciwieństwie do innych opcji podglądu konsoli, które miałem w swojej karierze, ta gra nie zawierała ani jednej nowej ani świeżo zaktualizowanej gry.

Zabawne jest to, że właśnie o to prosiłem.

Na początku tego roku zasugerowałem zespołowi PR firmy Microsoft, że fajnie byłoby wypróbować Series X w fazie zawieszenia przed jej premierą, kiedy nowe i zaktualizowane gry nie są gotowe … ale funkcja kompatybilności wstecznej był. Wpadłem na ten pomysł po przypomnieniu sobie szefa Xbox Phila Spencera Już wkrada się do internetowych lobby istniejących gier z własną serią X.. Brał udział w programie testów, aby wesprzeć swoje liczne oświadczenia Gry z każdej generacji Xbox, które działają na tym nowym urządzeniu (aw niektórych przypadkach nawet czerpać korzyści z zalet serii X).

Mając to na uwadze, wykonałem swój strzał: Czy mogę dołączyć do tej walki testowej?

Nie, niestety nie dotarłem do wszystkich 1000 gier

Ostatecznie otrzymałem odpowiedź: „Jasne, sprawdzimy twój blef”. Dzisiaj dostałem zielone światło, aby porozmawiać o bieżącej fazie testowania kompatybilności wstecznej konsoli, a Microsoft nie miał kontroli nad moimi testami ani wnioskami – poza ograniczeniem do 1000 gier na każdej istniejącej platformie Xbox. Chociaż program może obejmować dowolną grę, która będzie działać na konsolach Xbox One, lista zgodności jest nieco węższa przed wydaniem. 1000 to duża liczba, ale wciąż pozostawia po niej kilka wielkich hitów na Xboksie z moich testów.

Mimo to, dotychczasowe wyniki były znaczące – iw większości imponujące. Nie marzyłbym o poleceniu konsoli do gier za 499 USD wyłącznie na podstawie tego, jak dobrze radzi sobie z niektórymi z istniejących gier Xbox. Ale kompatybilność wsteczna jest z pewnością interesującym punktem danych. Moje recenzje to dobra wiadomość dla każdego, kto lubi pomysł z pojedynczym, potężnym Xboksem, w którym można umieścić wszystko pod jednym dachem Panzer Dragoon Orta do Playerunknown Battlefields.

Większość innych wrażeń, na które możesz liczyć w oknie „Podgląd konsoli”, jest na razie nieaktualna. Jeśli w tym artykule brakuje któregoś z twoich palących pytań, to dlatego, że dobrze gram na prośbę Microsoftu, a nie dlatego, że powstrzymuję się od potencjalnych poważnych problemów. Obiecuję, że będzie jeszcze więcej. A przynajmniej ja mieć Dostałem pozwolenie, aby dziś porozmawiać o „wzornictwie przemysłowym” konsoli. (To powiedziawszy, jest dyskusja na temat tego, co się dzieje, gdy wsuwam rzeczy do otworów wentylacyjnych w nowej konsoli).

Xbox Quick Resume: Ślinienie się teraz zaczyna

Surowy materiał z Xbox Quick Resume, testowany na podglądzie sprzętu Xbox Series X.

Najłatwiejszą rzeczą, jaką mogę przetestować na tak wczesnym etapie, jest funkcja „Xbox Quick Resume”, która jest tak natychmiastowa i imponująca, że ​​jestem przekonany, że Microsoft będzie miał fazę „Series X Preview”. ustawić, ile ślini się to wygenerowało.

Pamiętaj, aby przeskakiwać z jednej gry do drugiej na dowolnej konsoli Xbox One. Kliknij Start, a gdy konsola usunie ostatnią grę z pamięci systemowej, karta tytułowa będzie reklamować wszystko, w co grasz, i zatrzyma konsolę na 20 do 30 sekund. Następnie pojawiają się typowe karty informacyjne (uwagi prawne, logo studia), które albo maskują wymagany czas ładowania, albo po prostu dręczą cię, jeśli chcesz tylko zagrać w grę (daj spokój, Xbox). Po tym wszystkim musisz stuknąć w menu, wybrać plik kopii zapasowej i czekać Plik konkretna treść do załadowania.

Jeśli zmienisz zdanie i wrócisz do poprzedniej gry, również będziesz musiał usiąść na rękach w tej grze. Tam iz powrotem, dalej i dalej: wymiana, ładowanie i jeszcze więcej ładowania.

Przeskakiwanie z jednej gry do drugiej przy użyciu funkcji szybkiego wznowienia Xbox trwa zwykle około 8 sekund.

Wszystkie te zmiany na Xbox Series X. Za każdym razem, gdy jesteś w grze i przełączasz się do menu Start konsoli Xbox lub do zupełnie nowej gry, gra, w którą grasz, przechodzi w stan „hibernacji”. W ten sposób działał Xbox One, umożliwiając wyjście z gry i przeglądanie menu, list znajomych, sklepu Microsoft Store i innych rzeczy specyficznych dla systemu operacyjnego. Ale teraz architektura Xbox Velocity zawiera dedykowaną część pamięci NVMe 4.0, która żongluje każdą sesją rozgrywki jako oddzielną maszyną wirtualną, niezależnie od generacji konsol, dla której została zaprojektowana … i dla wielu gier. nie tylko jeden. Gra hibernacyjna zachowuje wszystko, co dotyczy aktualnego stanu gry, ponieważ jest przechowywana w aktywnej pamięci RAM, podobnie jak „stan pamięci” w wielu popularnych emulatorach, aby ponownie uruchomić grę, gdy gracz ponownie ją wywoła.

Zaskakujące jest to, że dzieje się tak niezależnie od tego, czy dana gra znajduje się na wbudowanej pamięci NVMe konsoli (która jest wymagana w przypadku treści nowej generacji), czy na zewnętrznym dysku USB 3.1 (który można wykorzystać do zapisywania i uruchamiania gier ostatniej generacji) zainstalowany. . W moich testach przeskakiwanie z jednej gry do drugiej za pomocą szybkiego wznowienia Xbox trwa zwykle około ośmiu sekund i nie przekracza 13 sekund, nawet jeśli masz solidny plan XB1 Red Dead Redemption 2 lub Obszary przygraniczne 3 z dysku USB 3.1.

Zdjęcie z oferty autorstwa Sama Machkovecha

READ  Właściciele Control Ultimate Edition będą żądać zwrotu pieniędzy po wydaniu PS5 na PS Plus • Eurogamer.net
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *