Connect with us

technologia

Overpowered Tears Of The Kingdom Glitch może zabić wrogów jednym strzałem

Published

on

Overpowered Tears Of The Kingdom Glitch może zabić wrogów jednym strzałem

Łzy Królestwa ma wbudowaną masę zabawnych mechanik oddech dziczyZałóżmy, że Zelda Seria. Jednym z nich była fuzja, zdolność łączenia przedmiotów i broni w celu zwiększenia wytrzymałości i siły ataku. Ale łowcy usterek znaleźli jeszcze bardziej nieprzyzwoity sposób łączenia. Przedstawiamy Zugling, stosunkowo prostą usterkę, która pozwala łączyć bronie, aby kumulować wszystkie ich bonusy, czyniąc cię niepowstrzymanym dzięki odpowiedniej kombinacji.

Najnowsza z wieloletniej linii klasycznych gier, Łzy Królestwa zawiera niezwykle solidny system fizyki z dziesiątkami przedmiotów, którymi można manipulować, łączyć i po prostu dobrze się bawić. gracz już odkryte szereg zamierzonych i niezamierzone sposoby nadużywać systemu, ale coraz więcej zepsutych metod jest wykrywanych przez błędy i exploity. Dzięki takiej metodzie możesz zszyć tyle broni, w ile chcesz się przemienić chodząca maszyna śmiercizdolny do pokonania nawet najpotężniejszych wrogów jednym ciosem.

Czym jest zugling? Łzy Królestwa?

Zuggling, gdzie wykorzystujesz błąd Martwy KSystem ekwipunku gry do łączenia broni pojawił się po raz pierwszy w Internecie zaledwie cztery dni po dacie premiery gry 12 maja. GameSpot„s” Max Blumenthal udokumentował błąd na Twitterze, pokazując wiele ataków żywiołów emanujących z czegoś, co może wydawać się pojedynczą bronią, ale w rzeczywistości jest ich wieloma połączonymi przez pomyłkę.

Kiedy nie atakujesz, wygląda na to, że Link ma zarówno broń do walki wręcz w dłoni, jak i na plecach. Efekt ten utrzymuje się po spaniu, odpoczynku, a nawet szybkiej podróży, jak pokazuje Echocolat na Twitterze.

Na kanale YouTube firmy Gameniac można zobaczyć, w jaki sposób błąd został wykorzystany do powalenia dość potężnych przeciwników jednym absurdalnie potężnym ciosem:

„Kiedy łącze jest zbyt zajęte”

Jak połączyć Zuggle lub broń w Tears of the Kingdom

Gameniac przygotował film na YouTube pokazujący, jak naprawić ten błąd i uwierzcie mi, że jest to dość łatwe do naprawienia (udało mi się go uruchomić po pierwszej próbie). Ale tak jak w przypadku każdego błędu lub takiego exploita, zawsze mogą wystąpić nieoczekiwane konsekwencje, więc zrób sobie przysługę i Utwórz czysty zapis, do którego możesz się odwołać, jeśli coś pójdzie nie tak.

Wykonywanie Gleeoka z uderzeniem Zuggle 1 (samouczek)

Nie jest jasne, jak to dokładnie działa, ale będziesz potrzebować następujących elementów: Co najmniej pięć lub sześć łuków i kilka rodzajów broni, które chcesz połączyć. Zacznij od oparcia się plecami o ścianę. Jak udokumentowano w filmie Gameniac, schody na Lookout Landing to świetne miejsce. Stań twarzą do kamery i wyciągnij broń za pomocą przycisku Y.

Następnie naciśnij + i przejdź do swoich łuków. Upuść pięć lub sześć z nich. Przejdź do ekranu ekwipunku broni białej i wybierz broń, którą posiadasz. Upuść posiadaną broń, a następnie wyposaż się w broń, z którą chcesz ją połączyć. Następnie tak szybko, jak to możliwe, zrób pauzę i jeszcze raz pauzę. Jeśli broń, którą upuściłeś jako pierwsza, nie wróci do twojego ekwipunku, pomyślnie to zrobiłeś.

Kontynuuj czytanie: Zelda: Łzy królestwa Najnowsza usterka Infinite Item jest najszybsza i najłatwiejsza

Powinieneś zobaczyć Linka z dwiema broniami, jedną na plecach i jedną w dłoni. Śmiało i machaj nim, a zwłaszcza jeśli masz broń elementarną (lub broń z dołączonymi urządzeniami Zonai, takimi jak emitery płomieni i promieni), będzie to oczywiste, kiedy go przybijesz.

Z mojego doświadczenia wydaje mi się, że broń z fuzją (szarpana?) może się nawzajem uszkodzić, gdy jest używana. Psują się niezwykle szybko, nawet szybciej niż bym się spodziewał przy normalnym użytkowaniu. Wydaje się, że dzieje się tak zwłaszcza w przypadku używania broni elementarnej. Z drugiej strony, teoretycznie jednym strzałem możesz strzelić prawie do wszystkiego, więc na początku możesz nie potrzebować tak dużej wytrzymałości.

READ  Nintendo rozstrzygnęło pozew o 30 mln USD przeciwko japońskim deweloperom

I tak, jeśli się zastanawiasz, to działa tak samo teraz po aktualizacji z 19 maja Błąd powielania artykułów pozostał niezmieniony.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *