Connect with us

Sport

Okazja Rzadki włoski samochód sportowy wystawiony online – z dużym haczykiem

Published

on

Cena 15 000 EUR (23 200 AUD) tego Maserati Meraka może być kusząca – ale przywrócenie samochodu do dawnej świetności zajmie dużo więcej pieniędzy i czasu.


Mocno zardzewiały, rzadki włoski samochód sportowy z lat 70 Maserati Merak – został wystawiony na sprzedaż w Polsce po stosunkowo niskiej cenie wywoławczej, ale będzie wymagał gruntownego remontu, zanim będzie mógł wrócić na drogi.

Polski sprzedawca wystawił Maserati Meraka na 15 000 euro – równowartość około 23 200 dolarów australijskich – i twierdzi, że jest to „projekt do renowacji” z kompletnymi częściami, chociaż cena renowacji samochodu sportowego może przekroczyć koszt zakupu. już działający przykład.



Maserati twierdzi, że w latach 1972-1982 zbudował około 1830 samochodów sportowych Merak, aw 1976 roku dodał do gamy wariant „SS” z mocniejszym 3,0-litrowym silnikiem V6 niż standardowy samochód.

Mniej niż 1000 egzemplarzy Maserati Merak SS trafiło do produkcji, zanim samochód sportowy został wycofany z oferty firmy w 1982 roku i służył jako ostatni model włoskiej marki z silnikiem umieszczonym centralnie aż do wprowadzenia na rynek w 2004 roku wywodzącego się z Ferrari MC12.



W 1976 roku Maserati Merak SS kosztował w Australii od 80 000 USD plus koszty drogowe – to dziś ponad 530 000 USD, według kalkulatora inflacji Reserve Bank of Australia.

Sprzedawca Maserati twierdzi, że samochód znajduje się w Krakowie i można go obejrzeć po wcześniejszym umówieniu.



JESZCZE:Salon Maserati Merak
JESZCZE:Znajdź używane samochody Maserati na sprzedaż
JESZCZE:Salon Maserati Merak
JESZCZE:Znajdź używane samochody Maserati na sprzedaż
Jordana Mulacha

Jordan Mulach urodził się w Canberra/Ngunnawal, a obecnie mieszka w Brisbane/Turrbal. Jordan dołączył do zespołu Drive w 2022 roku, a wcześniej pracował dla Auto Action, MotorsportM8, The Supercars Collective i TouringCarTimes, WhichCar, Wheels, Motor i Street Machine. Jordan, samozwańczy uzależniony od iRacing, albo siedzi za kierownicą swojej Octavii RS, albo krytykuje swojego ZH Fairlane przez weekend.

Przeczytaj więcej o Jordanie MulachuIkona łącza

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *