Connect with us

Sport

Nent zabezpiecza prawa WSL do usługi Viaplay w dziewięciu obszarach

Published

on

Nent zabezpiecza prawa WSL do usługi Viaplay w dziewięciu obszarach

Platforma streamingowa zabezpiecza również pierwszorzędną kobiecą piłkę nożną z Włoch, Hiszpanii, Danii i Niemiec.

Nent zabezpiecza prawa WSL do usługi Viaplay w dziewięciu obszarach

Getty Images

  • WSL poszerza zakres programów o trzyletni kontrakt z firmą Nent
  • Krajowy zasięg duńskiej Gjensidige Kvindeligi obejmuje wybrane programy linearne
  • Viaplay pojawi się w krajach bałtyckich 9 marca, a Polska w sierpniu

Europejski gigant nadawczy Nordic Entertainment Group (Nent Group) ogłosił serię umów dotyczących praw do piłki nożnej dla kobiet w ramach usługi transmisji strumieniowej Viaplay w dziewięciu krajach.

Obejmują one ekskluzywny kontrakt na najważniejszą w Anglii FA Women’s Super League (WSL), który obejmuje dwa mecze na rundę i potrwa do końca sezonu 2023/24.

Oferty ogłoszone w Międzynarodowym Dniu Kobiet obejmują włoską Serie A z najwyższej półki; elitarna Bundesliga kobiet z Niemiec; najwyższa klasa w Danii, Gjensidige Kvindeliga; oraz wybrane mecze z hiszpańskiej ligi Iberdrola.

Wszystkie kontrakty obejmują dziewięć aktywnych lub wkrótce aktywnych obszarów Viaplay: Szwecję, Norwegię, Danię, Finlandię, Islandię, Estonię, Łotwę, Litwę i Polskę.

Relacja z Serie A już się rozpoczęła i obejmuje dwa mecze w rundzie, a także półfinały i finał turnieju pucharowego ligi włoskiej.

W przypadku Ligi Iberdrola na Viaplay wyświetlanych jest do 35 meczów w sezonie, a mecze domowe Barcelony, Realu Madryt, Athletic Club, CFF Madryt i CD Santa Teresa są zapewnione do 2022/23.

Relacja z Gjensidige Kvindeliga rozpocznie się w przyszłym sezonie. Wszystkie mecze są transmitowane na żywo w Viaplay. Wybrane mecze będą transmitowane w telewizji linearnej w Danii do 2023/24 roku.

Bundesliga kobiet jest już oferowana w Szwecji, Danii, Finlandii, Norwegii i Islandii. Zasięg ten zostanie rozszerzony na region Morza Bałtyckiego i Polskę, z 44-60 meczami w sezonie na podstawie umowy, która wygasa z końcem sezonu 2021/22.

Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny Nent Group, powiedział: „Chcemy, aby Viaplay oferowała najsilniejszą ofertę sportową na naszych rynkach. Przejęcie kobiecej piłki nożnej dodatkowo wzmacnia tę pozycję.

READ  Oto, jak możesz dzisiaj oglądać transmisje piłkarskie na żywo

„Kobieca piłka nożna szybko się rozwija, zarówno na boisku, jak i poza nim. Nent Group i Viaplay są podekscytowane możliwością udziału w tej podróży i mamy wielkie oczekiwania na nadchodzące lata. „

Viaplay ma ruszyć w krajach bałtyckich 9 marca, polski serwis ma ruszyć w sierpniu 2021 roku.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *