Connect with us

technologia

Najlepsze sposoby inwestowania w szybko rozwijający się świat wyścigów symulacyjnych

Published

on



Sim Racing stał się jednym z najszybciej rozwijających się segmentów e-sportu na świecie. Jak cytuje eSportsInsider.com: „Niektóre z najbardziej znanych nazwisk w sportach motorowych wzięły udział w wyścigach online organizowanych przez Formułę 1, NASCAR lub Indy Car, co zaowocowało ogromnym zaangażowaniem fanów. Czasami te wirtualne serie wyścigowe uzyskiwały miliony wyświetleń. „To ważna wiadomość dla firm związanych z symulatorami wyścigów, takich jak ESE Rozrywka Inc. (TSXV: ESE) (OTC: ENTEF), Kia Corp. (OTC: KIMTF), Holding samochodowy Porsche (OTC: POAHY), Endor AG (OTC: ENDRF) i Logitech International (NASDAQ: LOGI).

Ponadto „Take Formuła 1, która podczas serii Virtual Grand Prix przyciągnęła rekordową liczbę 30 milionów widzów na platformach telewizyjnych i cyfrowych. W rezultacie oficjalny tytuł F1 2019 odnotował dramatyczny wzrost popularności na Twitchu. Seria F1 Esports 2020 osiągnęła 11,4 miliona wyświetleń na żywo na wszystkich platformach cyfrowych, co stanowi wzrost o 98 procent w porównaniu z 2019 r. ”- dodał eSportsInsider.com.

Lub obejrzyj „Wejdź do gry” od ESE Entertainment, w którym pojawiła się nowa Kia Stinger GT.

Był to trzeci duży projekt symulacyjny wyścigów (Sim Racing) dla ESE, po e-sportowych imprezach PKN Orlen (Orlen Stay & Play) i Porsche Poland (Porsche Sprint Challenge) wyprodukowanych przez ESE. Spośród trzech inicjatyw ESE dotyczących wyścigów simowych, Enter the Game był największą kampanią pod względem zasięgu i promocji medialnej wyścigów simowych w Polsce ”- powiedział ESE Entertainment.

ESE Rozrywka Inc. (TSXV: ESE) (OTC: ENTEF) zdobył nagrodę Stevie za „Wejście do gry”

ESE rozrywkaFirma ent Inc. ogłosiła właśnie, że firma i jej partnerzy Next Level i Webtalk zdobyli nagrodę Stevie za kampanię marketingową roku w kategorii motoryzacyjnej.

Nagroda Stevie została wręczona ESE i jej partnerom Next Level i Webtalk za kampanię marketingową KIA Motors „Enter the Game”, w której nowy KIA Stinger GT został zintegrowany z popularną grą wideo Asseto Corsa. Kampania obejmowała stworzenie i zaprojektowanie nowej KIA Stinger GT w formie cyfrowej do wdrożenia w Asseto Corsa. Ponadto ESE zorganizowało turniej eSports dla cyfrowych sportów motorowych pod tytułem „Enter the Game”.

READ  Pierwszy smartwatch Redmi ogłoszony za 45 USD

„Ta nagroda jest najnowszym kamieniem milowym, który potwierdza skuteczność naszej platformy eSports dla głównych marek w osiąganiu silnej siły nabywczej millenialsów. Ponadto bezpośrednio odzwierciedla umiejętności i ciężką pracę naszego zespołu, którą wkładamy w każdą okazję. Chcielibyśmy podziękować naszym partnerom Webtalk i Next Level oraz KIA Motors za możliwość realizacji naszej wizji tej kampanii” – powiedział Konrad Wasiela, CEO ESE.

Nagrody Stevie

Nagrody Stevie® zostały ustanowione w 2002 roku w celu uznania i publicznego uznania osiągnięć i pozytywnego wkładu organizacji i profesjonalistów na całym świecie. Stevie w krótkim czasie stało się jedną z najbardziej pożądanych nagród biznesowych na świecie. Jurorzy Stevie Award to wielu najbardziej szanowanych światowych liderów, przedsiębiorców, innowatorów i edukatorów biznesu. Istnieje osiem programów Stevie Awards, każdy z własnym celem, listą kategorii i harmonogramem. Razem otrzymują co roku ponad 12 000 nominacji.

Inne powiązane zmiany na rynkach to:

Kia Corp. „Został głównym sponsorem Mistrzostw Europy League of Legends (LEC) w 2019 roku. Marka musiała cieszyć się „jazdą próbną”, ponieważ partnerstwo zostało przedłużone na sezony 2020 i 2021. W 2020 roku Kia została oficjalnym partnerem motoryzacyjnym południowokoreańskiego zespołu e-sportowego Thunder Predator i północnoamerykańskiej organizacji Rogue dla swojego zespołu LCS. Ponadto Kia została sponsorem imiennym mistrza świata League of Legends, DAMWON Gaming, „od eSportsInsider.com.

ESE Rozrywka Inc. ogłosił, że będzie kontynuował współpracę marketingową z Polskim Związkiem Motoryzacyjnym i Motocyklowym oraz Oficjalnymi Cyfrowymi Mistrzostwami Polski w Motorsporcie w celu świadczenia usług marketingowych dla Porsche Esports Sprint Challenge Poland (PESCP). ten Porsche Esports Sprint Challenge Polska organizowany jest przez ESE, Ragnar Simulators oraz Polski Związek Motoryzacyjny i Motocyklowy.

Fanatec (Endor AG), wiodąca marka sprzętu wyścigowego do symulacji, współpracuje z Japońskie studio gier Polyphony Digital. Wspólnie opracowują nowe, licencjonowane urządzenia peryferyjne Gran Turismo® do symulacji wyścigów z zaawansowaną technologią sprzężenia zwrotnego siły, aby zmniejszyć różnicę między symulowanymi wyścigami a prawdziwym sportem motorowym. Firma Fanatec została założona w 1997 roku i przez lata wprowadziła kilka znaczących innowacji w wyścigach symulacyjnych, w tym integrację technologii napędu pasowego z kierownicami dla klientów końcowych, technologię ogniw obciążnikowych w pedałach hamulca, czujniki bezdotykowe dla pedałów na rynku masowym i pierwszy system napędu bezpośredniego dla PlayStation® 4. Współpraca z wiodącymi producentami samochodów i światowej sławy seriami wyścigowymi przyczyniła się do zwiększenia świadomości na temat wyścigów symulacyjnych i uczynienia z nich integralnej części współczesnego sportu motorowego.

READ  „Unter uns” zostaje zaatakowany przez hakerów zwolenników Trumpa - trzy dni po przeboju AOC na Twitch Rally

Logitech International ogłoszony Wyniki finansowe za pierwszy kwartał Rok obrotowy 2022. „Zaczęliśmy mocny start w rok obrotowy 2022, odnotowując wzrost sprzedaży o 58% w pierwszym kwartale przy stałych kursach wymiany i podwojeniu zysków rok do roku” – powiedział Bracken Darrell, prezes i dyrektor generalny firmy Logitech. „Nasze kluczowe kategorie wzrosły w dwucyfrowym przedziale. To osiągnięcie pokazuje siłę naszych możliwości, doskonałe wykonanie operacyjne i zdolność do wykorzystywania długoterminowych trendów, takich jak gry, przesyłanie strumieniowe i tworzenie, praca hybrydowa i wideo na całym świecie”.

Zastrzeżenie / Z wyjątkiem informacji historycznych zawartych w niniejszym artykule, kwestie omówione w tym artykule zawierają stwierdzenia dotyczące przyszłości, które są obarczone pewnym ryzykiem i niepewnością, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się znacznie różnić od przyszłych wyników, wyników lub osiągnięć zawartych w tych stwierdzeniach. . Winning Media nie jest zarejestrowany w żadnym organie nadzoru finansowego ani papierów wartościowych i nie udziela porad inwestycyjnych ani rekomendacji dla czytelników tego komunikatu prasowego. Aby podjąć konkretne decyzje inwestycyjne, czytelnicy powinni zasięgnąć porady dla siebie. Winning Media otrzymuje wynagrodzenie za swoje usługi wyłącznie w formie gotówki. Zgodnie z umową Winning Media z ESE Entertainment Inc. zapłaciła trzy tysiące pięćset dolarów za usługi reklamowe i marketingowe na rzecz ESE Entertainment Inc. Posiadamy ZERO akcji ESE Entertainment Inc. Proszę Kliknij tutaj do pełnego wyłączenia odpowiedzialności.

Informacje kontaktowe:
2818047972

[email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *