Connect with us

technologia

Emoji otrzymują odświeżenie, nowe dodatki w związku z rosnącym wykorzystaniem do pracy

Published

on

We wtorek Rada Dyrektorów Emojis opublikowała nową serię obrazów graficznych, które przekazują ludzką ekspresję i dodają inny kontekst wizualny do komunikacji tekstowej, w tym twarz, która powstrzymuje łzy i dłonie w kształcie serca. Ale duże firmy technologiczne, takie jak Google, Microsoft Korp.

i Facebook Inc.

zaktualizowali również swoje istniejące emotikony i dodali nowe wizualne poprawki, animacje, elastyczność i dźwięki przypominające beczenie kozy.

„Spędziliśmy dużo czasu, zastanawiając się, jak sprawić, by to, co ktoś powiedział, bardziej rezonowało i było bardziej emocjonalnie jasne i prezentowane ludziom” – powiedziała Loredana Crisan, wiceprezes ds. obsługi wiadomości w Facebook Messenger, 31 emoji z wprowadzonymi w lipcu dźwiękiem.

Jako tak zwane mojis dźwiękowe, oprócz pomruku kozy dostępne są dźwięki klaskania, grilowania, werble oraz fragmenty programów telewizyjnych i filmów takich jak „F9: The Fast Saga” i „Bridgerton”.

Firmy technologiczne starają się ulepszyć emotikony, podczas gdy możliwości komunikacji twarzą w twarz pozostają ograniczone, ponieważ wiele osób nadal pracuje w domu. Według obserwatorów zwiększyło to nie tylko rolę platform wideokonferencyjnych, takich jak Zoom, ale także emoji.

„Nasza komunikacja zawsze zawierała element wizualny” — mówi Paul Hunt, projektant czcionek i programista czcionek w firmie Adobe Inc.,

który jest członkiem Unicode Consortium, organizacji non-profit, która działa jako strażnik tworzący emotikony i inne postacie. „A jeśli używamy tylko tekstu, tracimy takie rzeczy, jak ton głosu, gesty i mimikę. Tak więc używanie emoji jako narzędzia komunikacji może pomóc przywrócić niektóre z tych wizualnych treści emocjonalnych.”Pan Hunt jest członkiem podkomitetu Unicode, który nadzoruje rozwój nowych emoji.

Firmy technologiczne oferowały i aktualizowały emotikony, aby lepiej angażować użytkowników na swoich platformach na długo przed pandemią Covid-19 i regularnie publikowały nowe ikony i nowe iteracje już istniejących.

READ  Left 4 Dead Wiki zbezczeszczone, aby dodać piątego ocalałego, który jest teraz Canon, takie są zasady

Ale w zeszłym roku zwrócono szczególną uwagę na istniejące emotikony po tym, jak konsorcjum Unicode ogłosiło, że nowe emotikony zostaną przełożone na sześć miesięcy, a ich wydanie zostanie przesunięte ze zwykłej daty marca na wrzesień.

Tej wiosny Microsoft przeprojektował ponad 1800 emotikonów, aby wyglądały bardziej trójwymiarowo i dodał większość animacji. Emotikony ułatwiają pracownikom bycie sobą w miejscu pracy i sprawiają, że zespoły, rywali firmy Zoom, są bardziej wartościowe dla użytkowników, powiedział Jon Friedman, wiceprezes ds. badań i projektowania w firmie Microsoft.

Microsoft Teams osiągnął 250 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie w ciągu trzech miesięcy zakończonych w czerwcu, podała firma podczas ostatniej telekonferencji, która po raz pierwszy ogłosiła liczbę.

Przeprojektowane emoji ciastek Google nie ograniczają się już do dyni.


Zdjęcie:

Google

Według sondażu Adobe Inc. przeprowadzonego w lutym na 7000 respondentów, 46% globalnych użytkowników emoji stwierdziło, że używa ich do wysyłania wiadomości prawie przez połowę czasu, a 66% stwierdziło, że używa ich w pracy.

alfabet Inc.

W tym roku Google przeprojektował 992 z 3521 emotikonów, aby były bardziej osobiste i bardziej dostępne w różnych kulturach.

Na przykład emoji oznaczające ciasto wyglądało jak pojedynczy kawałek ciasta dyniowego. Teraz wygląda jak pełne ciasto i może reprezentować wiele rodzajów ciast, takich jak: B. Kurczak w cieście lub jabłko. Inne, takie jak croissant i bekon, zostały zaktualizowane, aby dodać połysk, który projektanci uważali za bardziej realistyczny.

Nowe wersje będą dostępne jeszcze w tym roku dla produktów takich jak Gmail, Google Chat i Android 12, najnowsza wersja mobilnego systemu operacyjnego firmy.

Emotikony wciąż mają wiele do zrobienia, mówią projektanci, którzy nad nimi pracują.

Obejmuje to sposób, w jaki ludzie je znajdują i używają, powiedziała Jennifer Daniel, dyrektor kreatywna Emoji w Google i przewodnicząca podkomitetu Unicode Emoji Development Subcommittee.

„Nie chodzi tylko o dodawanie nowych emotikonów lub zmienianie nowych emotikonów” – powiedziała pani Daniel. „Chodzi o całe doświadczenie”.

Napisz do Ann-Marie Alcántara w [email protected]

Copyright © 2021 Dow Jones & Company, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *