Connect with us

technologia

Co roku możesz dostać NOWEGO iPhone’a z subskrypcją Apple w stylu Netflix

Published

on

Usługa pozwoliłaby fanom płacić miesięczną opłatę za najnowsze gadżety Apple w miarę ich wypuszczania.

Według źródeł może ruszyć pod koniec 2022 lub na początku 2023 Bloomberg w raporcie opublikowanym w czwartek.

Apple prowadzi już miesięczny plan płatności za gadżety — w tym iPhone’y i iPady — zakupione w swojej witrynie internetowej.

Klienci programu skutecznie rozkładają cenę urządzenia na okres 12 lub 24 miesięcy.

Według Bloomberga nowa usługa różniłaby się tym, że nie pokryłaby po prostu kosztu urządzenia podzielonego przez 12 czy 24 miesiące.

Zamiast tego członkowie płaciliby jeszcze niezdecydowaną miesięczną opłatę, która może mieć opcję aktualizacji do nowego sprzętu po jego wydaniu.

Obecnie miesięczne plany Apple nie są automatycznie przenoszone na nowe urządzenia po ich uruchomieniu.

Bloomberg powiedział, że zmiana „sprawi, że posiadanie urządzenia będzie podobne do płacenia miesięcznej opłaty za aplikację”.

Podobnie jak inne subskrypcje Apple, byłaby powiązana z istniejącym kontem Apple ID użytkownika.

Możliwe, że klienci będą mieli również możliwość łączenia usług AppleCare lub Apple One.

Na dłuższą metę możesz zaoszczędzić pieniądze dzięki niewielkim rabatom oferowanym tym, którzy łączą usługi w jednym abonamencie.

Plan iPhone’a jest częścią wysiłków firmy zmierzających do przejścia na usługi subskrypcyjne, które postrzega jako w dużej mierze niewykorzystany strumień przychodów.
Shutterstock

Apple do tej pory koncentrowało się na bezpośredniej sprzedaży iPhone’ów po pełnej cenie. Nowe urządzenia mogą kosztować znacznie ponad 1000 USD.

IPhone pozostaje największym źródłem przychodów firmy, generując w zeszłym roku 192 miliardy dolarów.

Plan iPhone’a jest częścią wysiłków firmy zmierzających do przejścia na usługi subskrypcyjne, które postrzega jako w dużej mierze niewykorzystany strumień przychodów.

Klienci programu skutecznie rozkładają cenę urządzenia na okres 12 lub 24 miesięcy.
Gabby Jones/Bloomberg przez Getty Images

W 2020 roku firma uruchomiła Apple One, który łączy szereg swoich usług cyfrowych w ramach jednej warstwy subskrypcji.

Użytkownicy uzyskują dostęp do Apple Music, Apple TV Plus, Apple Arcade, Apple News Plus i innych za miesięczną opłatą.

READ  Podsumowanie wiadomości naukowych: US FAA zatwierdza kolejne trzy premiery SpaceX. Szczepionka chroni osoby, które przeżyły COVID-19 przed wariantami i nie tylko

Możesz wybrać jeden z trzech poziomów w zależności od tego, ile chcesz wydać i kto będzie z niego korzystał.

Ta historia pierwotnie się pojawiła na słońcu i jest tu powielany za pozwoleniem

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.