Connect with us

Świat

Co robi Zoom, aby rozwiązać konflikty dotyczące Izraela i wolności słowa

Published

on

W domu w New Jersey wzięła udział w zajęciach z samoobrony i dla bezpieczeństwa kupiła paralizator.

We wrześniu NYU Gotowe Skarga pani Cojab do Biura Praw Obywatelskich opisująca kroki mające na celu zwalczanie antysemityzmu na kampusie, zgodnie z dekretem Prezydenta. Ale szkoła nie przyznała się do żadnego wykroczenia ani nie wspomniała o części dekretu, w której przytaczano przykłady języka antyizraelskiego jako antysemickiego.

W międzyczasie konflikty trwają nadal z lub bez studentów na kampusie. Uniwersytety pozostają pomieszane w środku, aby zrównoważyć niezgodne imperatywy.

Prezydent Kolumbii Lee Bollinger powtórzył przywiązanie szkoły do ​​wolności słowa, ale obiecał nie brać pod uwagę referendum w sprawie alienacji uczniów. Prezydent NYU Andrew D. Hamilton wyraził „konsternację” Zooma z powodu odwołania webinarium z panią Khaled, ale także zganił profesorów, którzy je sponsorowali.

W tej chwili jednak wirtualny kampus ułatwia wzajemne nie słuchanie i odmawianie „normalizacji” przeciwstawnego punktu widzenia. Zamiast tego obie strony są zajęte swoimi własnymi narracjami moralnymi, powiedział Kenneth S. Stern, dyrektor Center for Hate Studies na Bard College w Annandale-on-Hudson w stanie Nowy Jork i człowieka, który to napisał Robocza definicja antysemityzmu wezwano w zarządzeniu pana Trumpa. Pan Stern powiedział, że to definicja Zbieranie danych, a nie regulowanie debaty na kampusie.

„W rzeczywistości oba argumenty są prawdziwe. Aby zrozumieć problem, nie trzeba wybierać jednej strony i walczyć z drugą. Musisz powiedzieć, że obie osoby mają rdzenne roszczenia i możesz reprezentować sprawę Żydów. Z perspektywy, oczywiście, że zawsze tam byliśmy, a Palestyńczycy mogą powiedzieć: „Jesteśmy tu od dawna i jesteśmy rdzennymi”. Obie są prawdziwe. „

Historia jest „chaotyczna”, powiedział, z „sprawiedliwością po obu stronach i niesprawiedliwością po obu stronach”.

Nawet bez uczenia się na odległość uczniowie mają niewielką motywację do spojrzenia na inny punkt widzenia i silne poparcie dla utwardzania własnej strony.

READ  „Obcy” powracają do Kongresu Meksyku jako dziennikarze opowiadający się za „istotami nieludzkimi”.

Pan Stern powiedział łagodnie: „To bardzo utrudnia rozmowy”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *