Connect with us

Nauka

Buddy Box: Narzędzie edukacyjne, które pomogło uczniom z całego świata

Published

on

Twórca bezpłatnego internetowego narzędzia do nauki o nazwie Buddy Box – które uczy przedmiotów takich jak matematyka i język angielski dla uczniów z całego świata – powiedział, że „niesamowite” było obserwowanie, jak stało się ono tak „masywne”.

Weteran Sił Zbrojnych i przedsiębiorca Mark Hill MBE z Catterick Garrison w North Yorkshire stworzył Buddy Box w 2018 roku, aby pomóc w nauce języka angielskiego trójce syryjskich dzieci, dwóm chłopcom i jednej dziewczynce oraz jednemu irackiemu chłopcu w szkole w North Yorkshire.

„Kiedy rozmawiałem z nimi, mówiąc po arabsku, natychmiast podnosili wzrok i uśmiechali się, co zainspirowało mnie do stworzenia zasobów w klasie, w których mogliby kontaktować się z rówieśnikami i nauczycielami w zabawny i edukacyjny sposób”, 53-latek powiedział agencji prasowej PA w Międzynarodowy Dzień Edukacji.

W tamtym czasie projekt składał się z około 60 fiszek z języka arabskiego na angielski, umieszczonych w kartonowym pudełku. Dzieci uchodźców były łączone w pary/przyjaźnione przez innego ucznia, co pomagało im poruszać się po szkole i zaczynać z kumplem.

Oparta na chmurze funkcja, która została stworzona przy użyciu programu Microsoft PowerPoint, wykorzystuje tekst, obrazy i dźwięk, a nawet wirtualni nauczyciele zostali stworzeni przy użyciu sztucznej inteligencji do tłumaczenia języków takich jak arabski, afgański dari, paszto i ukraiński na angielski i vice versa odwrotnie i można uzyskać do nich dostęp za pośrednictwem łącza pobierania.

Zasoby edukacyjne są również dostępne w formacie wideo.

Pomógł kształcić studentów w innych krajach na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Irlandii, Afganistanie, Abu Zabi i Ameryce Północnej.

Funkcje wirtualnej klasy zostały początkowo stworzone w celu wspierania dzieci-uchodźców ze szkół podstawowych uczęszczających do szkół w Wielkiej Brytanii z przedmiotami takimi jak matematyka i język angielski, a także alfabet, liczby, mierzenie czasu, kształty, kolory, dni tygodnia, miesiące w roku, owoce, warzywa i zwierzęta. „Nie spodziewałem się, że rozprzestrzeni się tak szeroko w Wielkiej Brytanii i innych krajach” – powiedział Hill. „Nie radziłem sobie zbyt dobrze w szkole, więc widząc, jak dzieci uchodźców wchodzą do naszego systemu edukacji, chciałem zrobić swoją część i oddać. Po przejęciu przez talibów kontroli nad Kabulem w sierpniu 2021 r. i rosyjskiej inwazji na Ukrainę w lutym 2022 r., która spowodowało, że wiele z tych dwóch krajów uciekło w poszukiwaniu schronienia w Wielkiej Brytanii, Hill zapewnił, że zasoby te będą dostępne dla obu grup.

READ  Dark Remembrance Marks Ceremonia 9/11 Dracuta – Lowell Sun

Wiem, że jest tak wielu ludzi, którzy robią fantastyczne rzeczy dla uchodźców i jest to godne pochwały, i chciałem zrobić wszystko, co w mojej mocy, aby dać młodym ludziom możliwość przebywania w klasie i kontaktu z rówieśnikami w bezpiecznej przestrzeni.

Marka Hilla

„Wyobraź sobie, że sytuacja byłaby odwrotna i musielibyśmy opuścić dom i pojechać do innego kraju, mając na sobie tylko ubrania” – powiedział.

„Wiem, że jest tak wielu ludzi, którzy robią niesamowite rzeczy dla uchodźców i jest to godne pochwały, i chciałem zrobić wszystko, co w mojej mocy, aby dać młodym ludziom możliwość przebywania w klasie i bezpiecznego kontaktu z rówieśnikami. przestrzeń.”

Zasoby kształciły również dziewczęta w czterech prowincjach Afganistanu, z pomocą Mehdiego Alego, który uciekł z kraju i obecnie mieszka w Pakistanie – którego dokładnych szczegółów nie można ujawnić ze względów bezpieczeństwa.

„Widzenie, jak Buddy Box dostarczane i pisane jest na tablicach i tablicach w prowizorycznych salach lekcyjnych w Afganistanie, jest naprawdę potężne” – powiedział.

„Edukacja jest dla wszystkich, każdy powinien mieć prawo do edukacji w każdym kraju na świecie”.

Dodał, że niektóre momenty, które „przekroczyły oczekiwania”, to to, że narzędzie dotarło do szkoły w Kalifornii, a jego praca dotarła do National Association for Language Development in the Curriculum (NALDIC), English as an Additional Language (EAL) Journal.

„Byłem bardzo podekscytowany, kiedy otrzymałem wiadomość e-mail ze szkoły w Kalifornii – to było fantastyczne”.

czasami p. Hill mógł fizycznie zobaczyć wpływ, jaki jego film wywarł na uczniów, odwiedzając sale lekcyjne w Bradford i Leeds.

„Widzenie dzieci przede mną korzystających z Buddy Box, skutecznej komunikacji, zabawy, śmiechu, uśmiechu i nauki jest bezcenne” – powiedział. „Pomaga przełamywać bariery”.


Widok dzieci przede mną korzystających z Buddy Box, efektywnej komunikacji, zabawy, śmiechu, uśmiechu i nauki jest bezcenny

Marka Hilla

Pomimo tego, że Buddy Box kształci tak wielu ludzi na całym świecie, Hill nie zamierza zwalniać tempa, mając nadzieję na sprowadzenie Buddy Boxa na subkontynent.

„Jednym z moich aspiracji jest sprowadzenie Buddy Box do Pakistanu lub Indii, a także do Afryki i Ameryki Południowej. Dzięki potędze internetu jest to możliwe”.

Narzędzie można pobrać z rządowej strony internetowej w sekcji „przyjaźń i przyjaźń”: https://www.gov.uk/government/publications/helping-ukrainian-students-in-schools/resources-to-help-support -dzieci-i-mlodziezy-pochodzacej-z-ukrainy

Więcej informacji na temat zasobów edukacyjnych można znaleźć tutaj: https://projectimpact.uk/

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *