Connect with us

Gospodarka

Awaria w Pekao SA. Aplikacja mobilna nie działa, problemy z logowaniem

Published

on

W czwartek klienci Banku Pekao narzekali w mediach społecznościowych na problemy z dostępem do ich rachunków przez aplikację mobilną. „Problemy rozwiązane. Wszyscy klienci mają teraz dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej” – powiedział o godzinie 17:00 rzecznik banku.

„Niektórzy klienci mogą mieć chwilowe trudności z logowaniem się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnych. Pracujemy nad przywróceniem pełnej dostępności systemu” – powiedział po południu rzecznik banku Pekao Paweł Jurek.

Zaraz potem o godzinie 17:00 ogłosił, że błąd został naprawiony.

Klienci o problemach

W czwartek klienci Pekao poinformowali m.in. o braku dostępu do aplikacji mobilnej. „Czy możesz wiedzieć, jak długo będą występować problemy techniczne z logowaniem do aplikacji Peopay?” zapytał jeden z nich.

„Nie dość, że PeoPay nie działa, nie mogę nawet przelać środków na własne konto przez Pekao24, bo wystąpił błąd” – napisał inny.

W odpowiedzi około godziny 14:00 bank odpisał, że będzie się starał „jak najszybciej” przywrócić normalny system.

Na. O 15:20 Bank Pekao potwierdził w kolejnym poście na Twitterze, że były „problemy z zalogowaniem się do systemu”.

Bank powiedział też, że „karty działają poprawnie”.

Największe banki w Polsce

Zgodnie z publikowanymi przez banki kwartalnymi raportami PKO Bank Polski po II kwartale 2020 roku pozostał największym bankiem w Polsce. Bank Pekao zajął drugie miejsce pod względem majątku, a Santander Bank Polska zamyka podium.

Na liście największych banków pod względem wielkości aktywów w pierwszej dziesiątce znajdują się również: mBank, ING Bank Śląski, BNP Paribas, Bank Millennium, Alior Bank, Citi Handlowy i Getin Bank.

OBEJRZYJ TVN24 W INTERNECIE >>>

Główne źródło zdjęć: Shutterstock

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *