Connect with us

technologia

Accenture i Retek pomagają polskiej spółce detalicznej LPP we wdrażaniu nowych systemów technologicznych wspierających jej europejską ekspansję

Published

on

Accenture i Retek pomagają polskiej spółce detalicznej LPP we wdrażaniu nowych systemów technologicznych wspierających jej europejską ekspansję

LPP wdraża systemy planowania i merchandisingu Retek w zaledwie 10 miesięcy

MINNEAPOLIS i WARSZAWA; 6 lipca 2004 – Accenture i Retek wdrożyły systemy merchandisingu, prognozowania i planowania firmy Retek w LPP, szybko rozwijającej się sieci sklepów odzieżowych, posiadającej 90 markowych sklepów w Polsce. Nowe systemy zapewniają infrastrukturę niezbędną do wsparcia ambitnej strategii ekspansji LPP w Europie Wschodniej i Zachodniej.

Aby przyspieszyć wdrożenie, LPP zdecydowało się na wdrożenie systemu merchandisingowego Retek praktycznie bez modyfikacji i wykorzystanie Accenture, które bierze udział w 90 proc. wdrożeń Retek. Choć typowe wdrożenia merchandisingu dla przedsiębiorstw mogą trwać nawet do 24 miesięcy, wdrożenie LPP trwało zaledwie 10 miesięcy.

„Biorąc pod uwagę nasz znaczący rozwój w ciągu ostatnich dwóch lat, potrzebowaliśmy niezawodnych podstawowych systemów merchandisingu i planowania” – powiedział Marek Piechocki, Prezes Zarządu LPP. „Zidentyfikowaliśmy firmę Retek jako najlepsze rozwiązanie w zakresie merchandisingu, planowania i prognozowania dla branży modowej i zwróciliśmy się do Accenture ze względu na jej wiodącą pozycję we wdrożeniach Retek, silną obecność lokalną i globalny zasięg”.

Retek Merchandising SystemTM (RMS) przechwytuje i kontroluje prawie wszystkie dane w firmie detalicznej oraz zapewnia integralność danych. Rozwiązanie pomaga użytkownikom usprawniać działania merchandisingowe i lepiej osiągać cele sprzedażowe i zyski. LLP będzie korzystać z nowego systemu w celu zmniejszenia kosztów zapasów i przecen oraz zwiększenia sprzedaży.

Dodatkowo LPP wykorzystuje Retek Demand ForecastingTM do tworzenia bardzo dokładnych prognoz na poziomie sklepu, SKU i dnia. W połączeniu z aplikacją Retek Merchandise Financial Planning, która umożliwia ulepszone planowanie produktów, kanałów i lokalizacji, funkcja ta umożliwia LLP lepsze dopasowanie podaży i popytu oraz optymalizację wydajności zapasów.

„Sprzedawcy detaliczni dowolnej wielkości i kategorii potrzebują zestawów narzędzi, które pomogą im skoncentrować się na strategicznych wysiłkach mających na celu rozwój ich działalności” – powiedział Neville Roberts, partner w dziale sprzedaży detalicznej Accenture. „Dzięki szybkiej i ekonomicznej integracji produktów Retek ze swoją działalnością LPP jest w stanie lepiej podejmować wnikliwe i oparte na faktach decyzje, poprawiać ogólne wyniki biznesowe oraz wzmacniać i poszerzać swoją pozycję rynkową.”

„Sprzedawcy detaliczni chcący ulepszyć merchandising, planowanie i prognozowanie muszą dysponować dokładnymi i łatwo dostępnymi informacjami” – powiedział Marty Leestma, prezes i dyrektor generalny Retek. „Systemy Retek można skalować, aby zaspokoić potrzeby największych sprzedawców detalicznych na świecie, ale mogą również pomóc sprzedawcom średniej wielkości osiągnąć doskonałość operacyjną. Gdy LPP patrzy w przyszłość, systemy merchandisingu i planowania firmy Retek zapewnią jej przydatne informacje potrzebne do poprawy planowania popytu i usprawnienia systemów biznesowych, aby lepiej służyć klientom.

O Accenture
Accenture to globalna firma zajmująca się doradztwem w zakresie zarządzania, usługami technologicznymi i outsourcingiem. Accenture angażuje się w dostarczanie innowacji i współpracę z naszymi klientami, aby pomóc im stać się wysokowydajnymi firmami i rządami. Dzięki głębokiej wiedzy branżowej i procesów biznesowych, szerokim zasobom globalnym i udokumentowanemu doświadczeniu Accenture może zmobilizować odpowiednich ludzi, umiejętności i technologie, aby pomóc klientom poprawić ich wydajność. Zatrudniając około 95 000 pracowników w 48 krajach, w roku finansowym zakończonym 31 sierpnia 2003 r. firma wygenerowała sprzedaż netto na poziomie 11,8 miliarda dolarów. Strona główna jest www.accenture.com.

O LPP
LPP SA to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów odzieżowych z siedzibą w Polsce. Z siedziby w Gdańsku firma projektuje odzież, którą sprzedaje na terenie całej Europy. Firma istnieje na rynku od prawie 10 lat i posiada oddziały w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rosji, Łotwie i Estonii. Strona główna firmy to www.lpp.com.pl.

O Retku
Retek Inc. jest wiodącym dostawcą oprogramowania i usług detalicznych o znaczeniu krytycznym dla biznesu. Rozwiązania Retek integrują oprogramowanie do współpracy z opatentowanymi technologiami predykcyjnymi, usługami doradczymi oraz najlepszymi praktykami klientów i partnerów, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w tworzeniu, zarządzaniu i zaspokajaniu potrzeb konsumentów. Wiodący światowi detaliści, w tym Tesco, Best Buy, Gap, Sainsbury’s, Office Depot i Selfridges, korzystają z rozwiązań Retek. Retek jest znakiem towarowym firmy Retek Inc. Odwiedź Retek online pod adresem www.retek.com.

READ  Polski poseł kładzie nacisk na dzielenie się technologią w celu walki ze zmianami klimatycznymi

###

Davida Naumanna

+1 (612) 587 2522

[email protected]

Caitlin Storhaug

+1 (415) 537 5458

[email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *