Connect with us

Nauka

Zmiana i kreatywność: jesień 2021 z The Cambridge Review of Books

Published

on

Cambridge Przegląd Książek powraca w tym terminie z nową, żywą, fioletową okładką – aspekt, który dyrektor redakcji Magdalena Gabrysiak interpretuje jako oznakę subtelnego tonu zmiany wydania. Dla niej ten kolor wskazuje na wszechstronną dwoistość magazynu; jest symbolicznie „bliski niebieskiemu z jego retrospektywą i melancholią, a jednocześnie zawiera figlarność i ekscytację czerwieni”. W tym numerze jest poczucie ruchu i przemiany, ponieważ wszyscy oddalamy się od niepewnego lata w nieokreśloną, ale obiecującą jesień. W rzeczywistości w tym szóstym wydaniu magazynu, które stało się punktem zwrotnym zarówno na scenie kreatywnego pisania, jak i pozalekcyjnej społeczności akademickiej, „nie ma nadrzędnego tematu”. Raczej „to, co łączy całą pracę twórczą, tłumaczenia i długie prace, to być może poczucie zmiany. Ponieważ jest teraz jesień i miejmy nadzieję, że po pandemii, zmiany są na pierwszym planie dla wszystkich. ”

Poprzednie edycje były tak ekscytujące i kreatywne.WWW.THE-CROB.ORG

To poczucie zmiany i dwoistości znajdujemy również w stylu i treści magazynu. Gabrysiak podsumowuje to jako „wspaniale akademickie, ale też powiew świeżego powietrza z dala od standardowych esejów akademickich”. Ten „oddech świeżego powietrza” nawiązuje do wrodzonej oryginalności CRoB, który oferuje pisarzom wszystkich gatunków przestrzeń do ćwiczenia i rozwijania swojego rzemiosła. Magazyn obejmuje wiele form, od tradycyjnej poezji po tłumaczenia studenckie i kontrowersyjne eseje. Bez ograniczeń tematycznych i tematów zleconych Gabrysiak wyjaśnia, jak „można to postrzegać w kategoriach ucieczki akademickiej” w czasie semestru nie tylko dla pisarzy, ale także dla czytelników. Wyjaśnia, w jaki sposób „pozwala to czytać myśli innych, którzy są w jakiś sposób związani ze środowiskiem akademickim, oferując jednocześnie szersze spojrzenie na naukę i kulturę”. Jako taki, działa jako stymulujący zbiór prac twórczych, jednocześnie stanowiąc alternatywę dla utartej ścieżki literatury i pracy akademickiej, która czasami może nas przytłaczać.

„O CRoB pozwala czytać myśli innych, którzy są w jakiś sposób związani z akademią, jednocześnie oferując szersze spojrzenie na naukę i kulturę. ”

A jednak CRoB nie jest definiowany wyłącznie przez sferę Cambridge. Gabrysiak opowiada o własnych doświadczeniach czytania ostatnich numerów pisma w kontrastujących miejscach. „W Cambridge zawsze jest to dla mnie ucieczka od zapału cotygodniowych esejów, ale czytanie ich w domu staje się przeciwieństwem akademickiej ucieczki – a nie przypomnieniem genialnego akademickiego świata Cambridge i po prostu fascynującym zbiorem kreatywnych i mądrych tekstów. myśli. ” Konkluduje: „The CRoB mogą być postrzegane jako jedno i oba jednocześnie”, co daje wspaniałe poczucie elastyczności i demonstruje wiele doświadczeń, jakie możesz mieć z magazynem, w zależności od tak wielu czynników osobistych i twórczych. Więc to jest ważne dla CRoB zespołu, że dostępność jest w centrum rozwoju każdej edycji, aby te doświadczenia i interakcje z utworami zachodziły. Anonimowość jest dostępna dla redaktorów, którzy wolą ją, a dzięki przedsprzedaży otwieranej w trakcie semestru szkolnego, każdy zakupiony magazyn może być fizycznie dostarczony w szafkach bezpłatnie.

Jesienny numer 2021 ma oszałamiającą fioletową okładkę.The Cambridge Review of Books / Head of Design, Marion Willigham

Gabrysiak ma nadzieję, że w postpandemicznym świecie jesienny numer „pozwoli naszym czytelnikom nawiązać kontakt z jakimś aspektem kultury, czyjąś interpretacją izolacji, dając im ten związek i tworząc dla niej przestrzeń”. Wiele zgłoszeń w tym tomie zaskoczyło Gabrysiaka; jest stale pod wrażeniem różnorodności prac twórczych, które są nakierowane CRoB. Jest szczególnie dumna z eseju o polskim kinie, który zredagowała i pomogła opracować. „Rosa Phelps napisała esej o filmach, miejscu i pamięci, który obejmuje polskie kino i inspiruje się podróżą po Polsce. Sposób, w jaki utwór potrafi łączyć osobistą narrację, pamięć z Sylvią Plath, Susan Sontag, teorią filmu Derridian i wreszcie z polskim kinem, sprawia, że ​​jest to niezwykle spójny i fascynujący esej. Zabiera Cię w podróż i zaskakuje na każdym kroku.” Będąc rodowitą Polką, Gabrysiak wyraziła nieoczekiwaną radość z możliwości nawiązania kontaktu z kimś o ważnym aspekcie ich kultury. Połączenia, które CRoB zapewnia filtrowane nawet dla redakcji; kończy dyskusję na temat eseju Phelpsa wykrzykując: „Jestem niezmiernie wdzięczna, że ​​mogłam go zredagować”. Istnieją dowody dumy i radości w każdym elemencie CRoB o czym mówi Gabrysiak, prawdziwe poczucie spełnienia i przyjemność w tworzeniu tego wspólnego dzieła.

„To nie tylko zin, który wspaniale się czyta, ale także piękny dla oka”

wizualna obecność CRoB to kolejny ważny aspekt, który podkreślał Gabrysiak, obejmując swoje stanowisko. Przypisuje zespołowi projektowemu, kierowanemu przez Marion Willingham, uderzający, ale cudownie prosty styl magazynu. To kolejna część zina, która ma wiele warstw; „To nie tylko zin, który jest wspaniały do ​​czytania, ale także piękny dla oka”. Związek między pisaniem a sztuką wizualną jest czymś, co CRoB zawsze ma na celu promocję, a Gabrysiak zauważa, że ​​„chcemy pokazać naszym czytelnikom, że ilustracja jest tak różnorodna i ekscytująca, jak różne formy pisania”. Dzięki utworom obejmującym tak różnorodne tematy, towarzyszące ilustracje zapowiadają się równie ekscytujące i odkrywcze. Odcisk palca CRoB, kierowana przez Georginę Buckle, która w tym roku masowo się rozwija, również dobrze służyła widoczności magazynu. Posiadanie ciągłych zgłoszeń, które kontrastują z krótkim, martwym okresem wydania drukowanego, pozwala pisarzom, którzy mają spontaniczne pomysły, które do nich przychodzą w terminie, otrzymać uznanie w ten sam sposób.

Uproszczone, ale charakterystyczne logo CRoB przeszło fioletową transformacjęThe Cambridge Review of Books / Head of Design, Marion Willigham

Objęcie roli Redaktora Naczelnego stosunkowo młodego pisma było „pouczającym doświadczeniem” dla Gabrysiaka, który szczyci się staraniami swoich redaktorów i pracowników. Ocenia uczenie się jako „jedną z najwspanialszych rzeczy, jakich możesz doświadczyć w Cambridge. Bycie częścią zespołu redakcyjnego pozwoliło mi zobaczyć, jak inni pracują inaczej i jak inni piszą inaczej. Moja obserwacja różnych stylów i podejść była wspaniałym doświadczeniem, ponieważ pozwoliła mi cofnąć się o trzy kroki w pisaniu i redagowaniu. Posiadanie czegoś do pracy i pracy oprócz mojej zwykłej pracy jest niesamowicie satysfakcjonujące. „Możliwość uczestniczenia w dyskusjach na całym świecie w CRoB, od redakcji po publikacje, projektowanie i digitalizację, pozwoliła Gabrysiak rozwinąć szerokie spojrzenie na to, jak możemy przedstawiać i przedstawiać kreatywność i zmiany. Jesienna edycja 2021 r. Cambridge Przegląd Książek zapowiada się angażująco, ekscytująco i wyjątkowo kreatywnie.

„Jesienne wydanie 2021 The Cambridge Review of Books jest już dostępne do zamówienia. Tegoroczny nieprzewidywalny sezon niesie ze sobą kolejną edycję CRoB, równie nieprzewidywalną. Wraz z naszym unikalnym wyborem inspirujących tekstów, a także urzekającej beletrystyki i poezji, publikacja w tym semestrze zawiera kreatywne tłumaczenia dla studentów. Zmiana, w całej swojej różnorodności, oczekiwana lub niepewna, z pewnością znajdowała się w czołówce umysłów naszych pisarzy w tym okresie. To szóste wydanie to wyjątkowo obszerny tom różnorodnych krótkich tekstów, wybranych ze zwykłą redakcyjną gorliwością i inspirującą starannością CRoB. ”

Możesz zamówić jesienną edycję 2021 Cambridge Przegląd Książek teraz pod tym linkiem: https://www.the-crob.org/product-page/autumn-issue-2021. Strona internetowa magazynu dostępna jest tutaj: https://www.the-crob.org/

READ  „Duża przestrzeń do zacieśnienia więzi katarskich z Polską”
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *