Connect with us

technologia

Zawór naprawiony zacinanie się pierścienia Elden Ring tylko na pokładzie parowym

Published

on

Zawór naprawiony zacinanie się pierścienia Elden Ring tylko na pokładzie parowym

Steam Deck gra w Elden Ring

obraz: zawór | kotaku

Chociaż myślę, że jestem jednym z tych szczęśliwców, ponieważ mój dotychczasowy występ był całkiem dobry, Jest wiele osób, które mają problemy podczas grania w gry elden pierścień na PC. Gracze grający na deku Steam Valve nie są uwzględnieni.

Jąkanie było włączone ogromnie Problem dla graczy na PC od czasu premiery gry, nawet po aktualizacji, a wielu podejrzewało, że wynikało to ze sposobu, w jaki gra skompilowała shadery, lub w tym przypadku z tego, że nie robi tego zbyt dobrze (nie to elden pierścień jest sam tutaj, google „kompilacja shadera pc”, a znajdziesz wiele gier cierpiących na pogorszenie wydajności i przypadek zacinania się).

Nie dzieje się tak na konsolach, ponieważ jest to możliwe przy stałym sprzęcie (na przykład każda konsola jest dokładnie taka sama i nie ma nieskończonych odmian komponentów, które istnieją na PC) z wyprzedzeniem zamiast za każdym razem, gdy uruchamiasz grę, na przykład tak często w grze na PC. Chociaż Steam Deck jest komputerem PC, jest to również część naprawionego sprzętu, więc możesz cieszyć się tymi samymi korzyściami, zakładając, że Valve może je wdrożyć.

Co mają w tym przypadku. Oto Pierre-Loup Griffais z Valve, który prezentuje ulepszenia wprowadzone do wersji Steam deck w zeszłym miesiącu w wersji zapoznawczej poprawki optymalizacji, która jest teraz dostępna dla wszystkich użytkowników:

As Griffais powiedział Eurogamer,

Po stronie Linuksa/Protona mamy dość rozbudowany system wstępnego buforowania shaderów z wieloma poziomami reprezentacji pamięci podręcznej na poziomie źródłowym i binarnej, wstępnie ustawionych i udostępnianych przez wszystkich użytkowników. Na pokładzie przenosimy to na wyższy poziom, ponieważ celujemy w unikalną kombinację GPU/sterownika, a większość shaderów, które uruchamiasz lokalnie, jest w rzeczywistości wstępnie zbudowana na serwerach w naszej infrastrukturze. Kiedy gra próbuje wydać kompilację shaderów za pomocą wybranego interfejsu graficznego, zwykle są one pomijane, ponieważ znajdujemy prekompilowany wpis pamięci podręcznej na dysku.

Okazało się jednak, że kompilacja shaderów nie była tutaj głównym problemem, jak pierwotnie sądzono. Zamiast graffiti mówi, że tak naprawdę to z tego powodu:

Jąkanie generowane przez cieniowanie nie jest większością poważnych problemów, które widzieliśmy w tej grze. Najnowszy przykład, który wymieniliśmy, ma więcej wspólnego z grą tworzącą wiele tysięcy zasobów, takich jak bufory poleceń w niektórych miejscach, powodując, że nasz menedżer pamięci przechodzi w tryb overdrive, próbując sobie z tym poradzić. Teraz zapisujemy takie zadania bardziej agresywnie, co wydaje się, że bardzo pomogło.

Kto mógł zgadnąć, że jedną z największych zaskakujących zalet tego przenośnego komputera jest fakt, że jest on zbudowany jak konsola. W każdym razie, jeśli naprawdę chcesz zagłębić się w techniczne sprawy, które za tym stoją, Eurogamer oraz Odlewnia cyfrowa Przygotuj film wyjaśniający najważniejsze informacje tutaj. A jeśli obecnie grasz na PC i nadal masz problemy, fan– Pojawiła się poprawka, która może pomóc w nocy.

READ  Polska spółka górnicza KGHM wybiera energetykę jądrową jako czystą energię
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *