Connect with us

technologia

Wywiad Granblue Fantasy: Relink i Versus: Rising z Tetsuyą Fukuharą i Yasuyuki Kaji

Published

on

Wywiad Granblue Fantasy: Relink i Versus: Rising z Tetsuyą Fukuharą i Yasuyuki Kaji

Gematsu niedawno spotkał się z Granblueowa fantazja Dyrektor Generalny Tetsuya Fukuhara i Granblue Fantasy: Połącz ponownie Reżyser Yasuyuki Kaji opowiada o RPG akcji Granblue Fantasy: Połącz ponownie i gra walki Granblue Fantasy kontra: Powstanie natomiast Cygames rozpoczyna działania promocyjne dotyczące swoich gier na konsole i komputery PC.

Granblue Fantasy kontra: Powstanie ukaże się na PlayStation 5, PlayStation 4 i PC para w dniu 30 listopada 2023 r. i Granblue Fantasy: Połącz ponownie ukaże się na PlayStation 5, PlayStation 4 i PC para 1 lutego 2024 r.

Przeczytaj poniższy wywiad.

Gematsu: Granlue Fantasy: Połącz ponownie została ogłoszona w 2016 roku i napotkała liczne opóźnienia, w tym przejście dewelopera z PlatinumGames na Cygames Osaka. Czy możesz nam opowiedzieć trochę o tym długim okresie rozwoju i jak to było przejąć pełny rozwój PlatinumGames?

Tetsuya Fukuhara, Granblueowa fantazja Dyrektor generalny: „Kiedy zaczynałem pracę w PlatinumGames, wygasały umowy i trzeba było odbudować sprawy organizacyjne. Zatem fakt, że przestaliśmy rozwijać się z PlatinumGames, nie był wcale negatywny. Nie było żadnej kłótni ani nic w tym stylu. Problemem był raczej harmonogram. W miarę jak gra zaczęła się rozrastać i ilość zawartości, którą do niej wprowadzaliśmy, wzrosła, zdecydowaliśmy, że Cygames powinno samodzielnie poradzić sobie z tą ilością, ponieważ PlatinumGames miało w harmonogramie inne gry, do których powinno zacząć się przygotowywać. Mając więc na uwadze ich harmonogram, przejęliśmy prace nad rozwojem w Cygames Osaka. Początkowo zespół Cygames Osaka nie miał wystarczającej siły organizacyjnej ani liczebności, aby naprawdę utrzymać grę na tym poziomie, więc naprawdę musieliśmy zacząć od zera – stworzyć niezbędną strukturę, aby naprawdę przyspieszyć rozwój takiej gry ziemię daleko.”

Biorąc pod uwagę, że to tak dużo czasu, czy czujesz presję, aby sprostać oczekiwaniom? Wiesz, dostarczenie gry, o której fani pomyślą: „Warto było czekać siedem lat”?

Fukuhara: „Presja to coś, do czego jesteśmy bardzo przyzwyczajeni. Jako reżyser oryginalnej gry mobilnej mogę powiedzieć, że kiedy zdecydowaliśmy, że chcemy zrobić anime, wyszło ono dwa lata po jego ogłoszeniu Przeciwko, która również ukazała się dwa lata po jej zapowiedzi, zawsze czuję presję, aby coś ogłosić – ponieważ w świecie gier mobilnych tak naprawdę nie wiemy, ile czasu upłynie od ogłoszenia. Zwłaszcza jeśli chodzi o spin-offy gier mobilnych. Dlatego doskonale zdaję sobie sprawę z presji.”

READ  Mass Effect DLC z utraconym kodem źródłowym dzięki Mod

Wiem, że społeczność otrzymała uwagi na temat niektórych zmian Granblue Fantasy kontra: Powstanie– w szczególności uproszczony system sterowania. Uliczny wojownik 6Nowoczesny schemat sterowania został bardzo dobrze przyjęty, więc byłem ciekaw, czy ma to coś wspólnego ze zmianami w Granblue Fantasy kontra: Powstanie.

Fukuhara:Uliczny wojownik 6Nowoczesne sterowanie nie miało żadnego wpływu na naszą decyzję o zmianie sposobu działania prostych danych wejściowych Granblue Fantasy kontra: Powstanie. Osobiście interesujące są dla mnie także opinie fanów w Japonii i za granicą na temat tej zmiany.

Jak bardzo różniły się opinie w Japonii i za granicą?

Fukuhara: „Wydaje się, że otrzymujemy wiele opinii od zagranicznych graczy na temat łatwości wprowadzania danych i tego, w jaki sposób sam proces uczenia się bardziej technicznych elementów sterujących stanowi część zabawy, podczas gdy japońska reakcja była raczej odwrotna, tam gdzie najważniejsza jest praktyka”. naprawdę zabawna część, która polega na ulepszaniu gry, ale raczej samej strategii i rozgrywki Uliczny wojownik 6, zobaczysz nawet znanych graczy korzystających z zaawansowanego sterowania. Jeśli widziałeś EVO, sądzę, że niektórzy z nich używali nowoczesnego sterowania, podczas gdy niektórzy zagraniczni gracze lub, jak sądzę, gracze spoza Japonii, używali klasycznego sterowania, mimo że byli zupełnymi nowicjuszami w ich znajdowaniu. To było naprawdę interesujące zobaczyć i odkryć.”

Jedną z zapowiedzi, która zaskoczyła wiele osób, była decyzja o udostępnieniu darmowej edycji. Oryginalna gra nie oferowała darmowej edycji, więc zastanawiam się, dlaczego zdecydowałeś się to zrobić teraz Granblue Fantasy kontra: Powstanie.

Fukuhara: „Właściwie chcieliśmy wydać darmową edycję poprzedniego tytułu, ale niestety nie mogliśmy tego zrobić z różnych powodów. I tak tym razem z Granblue Fantasy kontra: Powstanie, zdecydowanie chcieliśmy ulepszyć grę we wszystkich możliwych aspektach, jak już wspomniano. A to obejmowało robienie rzeczy, których wcześniej nie mogliśmy zrobić, na przykład wydanie darmowej edycji gry. A to coś, czego nie często widuje się w gatunku bijatyk, dlatego Cygames jako firma chciała rzucić temu wyzwanie i zobaczyć, dokąd to doprowadzi.

Grand Bruise Legends to nowy tryb, który nie jest zbyt nastawiony na walkę. Czy masz nadzieję przyciągnąć nowych graczy za pomocą tego trybu? Na przykład gracze, którzy lubią to trochę ładniejsze spadajcie chłopaki-Rodzaj doświadczenia. Kto mógłby ostatecznie spróbować walki w ten sposób?

READ  Pierwszy pacjent wyposażony w oko wydrukowane w 3D

Fukuhara:spadajcie chłopaki tak naprawdę nie było częścią równania podczas dyskusji nad stworzeniem Grand Bruise Legends. Granblue Fantasy kontra: Powstanie to spin-off oryginalnej gry mobilnej, więc oczywiście będzie wielu graczy, którzy mogą nie być zaznajomieni z grami walki. Jeśli chodzi o walki, zawsze znajdą się ludzie, którzy wygrywają, ale są też tacy, którzy przegrywają większość swoich walk, dlatego nie chcieliśmy dawać skoczkom całkowicie negatywnych doświadczeń, ponieważ Granblueowa fantazja Fan po prostu próbuje tego doświadczyć Granblueowa fantazja uniwersum w grze typu spin-off. Jedną z rzeczy, która została szczególnie dobrze przyjęta w poprzedniej grze, były awatary, których można było używać w lobby online i wielu graczy uważało, że są naprawdę urocze, więc pomyśleliśmy, że może powinniśmy coś z nimi zrobić. I to było w pewnym sensie bodźcem do stworzenia czegoś, co znamy dzisiaj jako „Grand Bruise Legends”. Więc to było coś, co chcieliśmy zaoferować ludziom, którzy chcieli się dobrze bawić, jako rodzaj środka łagodzącego stres Granblue Fantasy kontra: Powstanie jako gra typu spin-off.”

wróć do Połącz ponownie, powiedziałeś już, że planowana jest zawartość popremierowa – myślę, że było to na Anime Expo. Biorąc pod uwagę, że właśnie ogłosiliście datę premiery i cyfrową edycję deluxe, a nie widzieliśmy żadnej płatnej zawartości do pobrania, czy możecie powiedzieć, jakiego rodzaju zawartość popremierową planujecie? czy będzie za darmo

Fukuhara: „Nadal jesteśmy dość daleko od daty premiery, więc w tej chwili nie mamy nic do ogłoszenia”.

Kolejną rzeczą, o której rozmawialiście na Anime Expo i dzisiaj, była ogólna rozgrywka – zaczynanie od środka, wchodzenie na pokład Grandcyhpera, przechodzenie przez kolejne poziomy itp. Czy możesz nam opowiedzieć trochę o rozwoju tej historii? Czy są obszary międzyetapowe, które odwiedzasz? Albo inne stolice oprócz stolicy, którą widzieliśmy?

Yasuyuki Kaji, Granblue Fantasy: Połącz ponownie Dyrektor: „Jeśli chodzi o inne centra podróży, myślę, że zwiastuny mogą wskazywać, że może być ich więcej, ale nie chcę jeszcze nic zdradzać. Jeśli chodzi o postęp w scenariuszu, nie jest to postęp oparty na zadaniach czy misjach, ale raczej w trybie kampanii, w którym w miarę rozwoju historii dzieje się coraz więcej rzeczy. Zamiast więc krążyć tam i z powrotem, tam i z powrotem, możesz po prostu przechodzić przez scenariusz w sposób ciągły. Ale podczas pracy nad scenariuszem zawsze możesz wrócić do swojej bazy, aby dodać kilka zadań dla wielu graczy lub cokolwiek innego w trakcie gry.

READ  iOS 14.4 Developer Beta 1 jest już dostępny do pobrania

Czy we wszystkie zadania fabularne można grać w trybie wieloosobowym?

Kaji: „Główna historia jest przeznaczona wyłącznie dla jednego gracza, ale w zadania może grać maksymalnie czterech graczy”.

Czy możecie opowiedzieć trochę o elementach RPG w grze? Sprzęt, sprzęt, zdobywanie kolejnych poziomów, uczenie się nowych umiejętności – Czy zdobywasz nowe umiejętności w miarę zdobywania kolejnych poziomów? Czy zdobywasz punkty, które możesz wykorzystać na naukę umiejętności?

Kaji: „Jedną z rzeczy, które już ogłosiliśmy, jest to, że postacie mają poziomy, a gdy awansujesz, ich podstawowe statystyki rosną. Oprócz poziomów każda postać ma własną ścieżkę ulepszeń. Odblokowując węzły na tej ścieżce ulepszeń, możesz zwiększać ich podstawowe parametry i uczyć się tam również umiejętności. Ponadto możesz dostosować budowę swojej postaci, wyposażając ją w broń i pieczęcie. Będziemy mieli więcej do ujawnienia w przyszłości, ale na razie jest to sposób na dostosowanie swojej postaci za pomocą elementów RPG. Kolejnym bardzo ważnym elementem jest to, że możesz ulepszyć swoją broń. A to stwarza kolejną okazję do włączenia elementów RPG.”

The Granblueowa fantazja W pudełku znajdują się kody promocyjne na gry mobilne Granblue Fantasy kontra: Powstanie są ograniczone do wersji na PlayStation. Czy jest powód, dla którego te kody nie są uwzględnione również w wersji Steam?

Przedstawiciel Cygames: „Więc tak naprawdę nie możemy odpowiedzieć na to pytanie. Przepraszam.”

Czy kiedykolwiek wypuścicie grę mobilną w App Store na Zachodzie?

Fukuhara: „Obecnie nie mamy planów wypuszczenia gry w App Store, ale możesz grać w nią za pośrednictwem przeglądarki na smartfonie lub komputerze. Nie jest więc tak, że rozgrywka uległaby zmianie, gdybyśmy wypuścili ją w App Store. Jeśli więc jesteś zainteresowany grą, polecamy przeglądarkę.”

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *