Connect with us

Zabawa

Wraz z rozwojem serwisu Netflix, do zespołu dołączają specjaliści od lokalizacji

Published

on

Wraz z rozwojem serwisu Netflix, do zespołu dołączają specjaliści od lokalizacji

Stawka jest wysoka, ponieważ Netflix więcej inwestuje w swój dział gier – a co za tym idzie, w wysiłki lokalizacyjne mające na celu udostępnienie swoich gier szerszej publiczności.

Gigant streamingowy po raz pierwszy wprowadził gry mobilne do abonentów (i potencjalnych klientów) od sierpnia 2021 r., dzięki serii premier we Włoszech, Hiszpanii i Polsce. W tamtych czasach gry związane z oryginałami Netflix, takie jak seria Stranger Things, były mocno reprezentowane wśród limitowanych wydań.

W listopadzie 2021 r. pięć tytułów zostało udostępnionych na urządzeniach z systemem iOS na całym świecie; od marca 2022 r., Lista została rozszerzona do 16 gierw tym jeden Gra współtworzona przez organizację charytatywną Podnoszenie świadomości o braku dostępu do czystej wody w Afryce Subsaharyjskiej.

Reklama

Netflix ostatnia fala przejęć studia gier podkreśla dążenie firmy do uczynienia z gier bardziej centralnej funkcji usługi i przyciągnięcia jej.

Szczyt obejmował kalifornijskie Night School Studio we wrześniu 2021 r., a następnie dwa przejęcia w marcu 2022 r.: fińskie Next Games za 72 mln USD i Boss Fight Studios z siedzibą w Teksasie.

Raport lokalizacji wideo Slator 2021

Raport lokalizacji wideo Slator 2021

Dane i badania, raporty Slator

45 stron na temat napisów kodowanych, dubbingu, RSI i napisów kodowanych dla mediów i rozrywki, szkoleń i edukacji, spotkań i wydarzeń.

Teraz wygląda na to, że może nastąpić fala rekrutacji, ponieważ harmonogram zatrudniania studia gier w Netflix jest już zgodny z tymi przejęciami.

Menedżer ds. lokalizacji gier Netflix, który pracuje w firmie od września 2021 r., ogłosił w poście na LinkedIn ze stycznia 2022 r., że Netflix zatrudnia producentów lokalizacji gier w Kalifornii.

„Gry to ekscytujące nowe przedsięwzięcie w Netflix, które daje możliwość wywarcia znaczącego wpływu na kluczowy obszar przyszłego rozwoju Netflix” – napisał.

READ  Polska TVP przyjeżdża do EFM z komedią romantyczną „The Love Buzz”.

Według LinkedIn, zatrudnienie w dziale do tej pory było mieszanką weteranów Netflixa i nowicjuszy, przy czym kilku pracowników dołączyło do firmy we wrześniu 2021 r., a kolejni w marcu 2022 r.

Specjalista ds. projektów dostawcy lokalizacji, który pracuje jako niezależny wykonawca dla Netflix od września 2021 r., opisał swoją rolę w następujący sposób: „Pracuj z G11n Partner Engagement, najbardziej bezpośrednio z DTT, ale także wspieraj zespoły ds. produktów, gier i przepełnień, aby dokonać przeglądu kwestie dostępu językowego, billing, onboarding, usprawnienia systemu, wdrażanie procesów i procedur oraz organizacja bieżących praktyk departamentowych.”

Lokalizacja była częścią planu gry Netflix od samego początku. Wiceprezes ds. rozwoju gier, Mike Verdu, napisał w Post z listopada 2021 r. że gry mobilne były już dostępne w „wielu z oferowanych przez nas języków”, co wyjaśnia, że ​​gry automatycznie używają preferowanego języka ustawionego w profilu subskrybenta Netflix. Dodał jednak: „Jeśli twój język nie jest jeszcze dostępny, gry będą domyślnie używane w języku angielskim”.

Najwyraźniej nacisk na „jeszcze nie”. Ale pomijając plany lokalizacyjne, niektórzy obserwatorzy nie zostali jeszcze zaślepieni ekspansją Netflix do gier.

„MOŻESZ TERAZ GRAĆ W GRY NA NETFLIXIE???” tweetował jeden, najwyraźniej nie wiedząc o kampanii gier Netflixa do końca marca 2022 r.

Wśród innych punktów sprzedaży Netflix reklamował włączenie gier do ogólnych subskrypcji. Komentator odpowiedział„Tak… dlaczego miałbyś pobierać ode mnie dodatkową opłatę, skoro już płacę około 20 dolarów miesięcznie za subskrypcję?”

Inny przesłuchiwany Ogólna strategia Netflix: „Naprawdę wątpię, że Netflix tworzy więcej gier, aby zachęcić więcej osób do subskrypcji”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *