Connect with us

Nauka

Westfield London i Westfield Stratford City przedstawiają szeroką gamę nowych ofert, gdy klienci pragną fizycznych wrażeń – Retail Times

Published

on

ŚwiergotredditzainteresowanieLinkedInkorespondencjaFacebookŚwiergotredditzainteresowanieLinkedInkorespondencja

Genesis, marka Hyundaia, debiutuje w Wielkiej Brytanii w Westfield London

Unibail-Rodamco Westfield (URW) ogłasza serię nowych pracowników ze sklepów z rozrywką, gastronomią, rozrywką i modą, obejmujących różnorodne oferty w głównych destynacjach, które łącznie przyciągnęły ponad 4,2 miliona odwiedzających w pierwszym miesiącu od ponownego otwarcia.

Podobnie jak niedawny Westfield Jak robimy zakupy Raport z badań pokazuje, że konsumenci w Wielkiej Brytanii pragną fizycznych doświadczeń w handlu detalicznym i mają dodatkowe pieniądze do wydania w wyniku blokującej się gospodarki. Według ONS, dwa największe centra handlowe w Europie nadal przyciągają nie tylko kupujących, ale także nowe marki poszukujące fizycznych towarów. przestrzenie.

Sytuacja na żywo, której premiera zaplanowana jest na późne lato w Westfield w Londynie, jest miejscem sprzedaży detalicznej oferującym innowacyjne produkty dzięki ciekawemu projektowi sklepów, pokazom na żywo i specjalistycznym opowieściom. W lokalu o powierzchni 8000 stóp kwadratowych znajdzie się sześć wyselekcjonowanych kin, w tym „Fitness & Wellbeing”, „Connected Home”, „Nutrition Kitchen”, „Entertainment”, „Home & Mobile Working” oraz „On The Move”.

Genesis, marka premium Hyundaia, zadebiutuje tego lata w Wielkiej Brytanii z jedyną fizyczną przestrzenią w Westfield London. Dominujący model sprzedaży bezpośredniej online nie będzie oferował tradycyjnych dealerów Genesis, ale zamiast tego zostanie uruchomiony z trzema fizycznymi „Genesis Studios” w Europie, w tym Studio w Westfield London, które będzie jedynym miejscem, w którym można przeglądać i kupować całą linię Genesis w Wielka Brytania.

Wraz z rozwojem sektora motoryzacyjnego w centrach Westfield, Brand Partnerships podpisał również trzyletni kontrakt dotyczący przestrzeni i mediów z marką UFO zajmującą się zrównoważonym wynajmem samochodów. Obejmuje to sześć elektrycznych miejsc parkingowych, przydział mediów (statyczny i cyfrowy), wspólny marketing i zaangażowanie sprzedawców detalicznych oraz eksperymentalne aktywacje. Korzystając w całości z aplikacji na smartfony, klienci mogą doświadczyć niesamowitej jazdy na napędzie elektrycznym Tesla Model S lub jakimkolwiek innym samochodem premium należącym do ich w 100% elektrycznej floty.

READ  Jedna trzecia uczniów uważa Holokaust sfabrykowany: studium

Kurt Geiger’s Shoeaholics, pierwotnie oferta internetowa z 12 milionami klientów online, rozszerzyła swoją działalność na fizyczną sprzedaż detaliczną, w tym do nowo uruchomionego flagowego sklepu o powierzchni 20 000 stóp kwadratowych i największego w Wielkiej Brytanii w Westfield London.

Nowe punkty gastronomiczne, które zostaną otwarte w zachodnim Londynie, to między innymi filipińska koncepcja lodów Mamasons Dirty Ice Cream i Bindas Eatery na Westfield Square, która wygrała konkurs na przedsiębiorców w restauracji Westfield w 2018 roku, co jest dowodem wpływu Westfielda na rosnącą lokalną scenę żywnościową w stolicy. .

W Westfield Stratford City, autentyczna turecka restauracja i bar koktajlowy Lokma otworzy tego lata na ulicy The Street ofertę o powierzchni 6000 metrów kwadratowych, w tym zewnętrzny taras z sziszą, a strefy gastronomiczne zostaną wzbogacone o hawajską restaurację poke bowl Honi Poke, North Fish Restaurant i New Vegetable Based Fast Food Diner, wspierane przez Lewisa Hamiltona, Neat Burger.

Ponieważ centra nadal pełnią rolę lokalnych ośrodków dla społeczności, oferowanych będzie więcej usług zdrowotnych i odnowy biologicznej. Po uruchomieniu Centrum Dawców Plazmy i Centrum Szczepień Covid w Stratford City oraz Centrum Testowego w Westfield w Londynie w 2020 r., Owocna współpraca z NHS jest kontynuowana poprzez uruchomienie drugiego centrum szczepień w Stratford, a ostatnio przestrzeń oddawania krwi otwarty w Westfield w Londynie.

Kate Orwin, dyrektor ds. Wynajmu w Westfield UK & Italy, mówi: „Z ponad 4 milionami gości u naszych drzwi od ponownego otwarcia w zeszłym miesiącu, Westfield London i Westfield Stratford City nadal przyciągają najlepsze koncepty i sklepy, jakich oczekują nasi klienci. To ekscytujące widzieć, jak marki dostosowują się do nowej ery poprzez eksperymentalny handel detaliczny, inicjatywy społecznościowe, opiekę zdrowotną i nie tylko. Z niecierpliwością czekamy na kilkanaście nowych marek w nadchodzących miesiącach.

„Jednak po trudnym roku dla fizycznej sprzedaży detalicznej wiemy, że będzie to trudna podróż i teraz, bardziej niż kiedykolwiek, potrzebujemy, aby rząd pomógł postawić sektor na nogi poprzez pilną reformę stawek biznesowych. Brytyjscy detaliści płacą najwyższe podatki związane z nieruchomościami w Europie, około 45% dochodu w porównaniu z 0,5% – 3% w pozostałej części Europy. Obecne święto stawek biznesowych jest mile widziane, ale w perspektywie krótkoterminowej należy je przedłużyć, aw perspektywie średnioterminowej musimy przeprowadzić znaczącą zmianę, która wyrówna szanse i ponownie umożliwi rozkwit brytyjskiej fizycznej sprzedaży detalicznej. „

READ  Kwalifikacje sekcyjne trwają, upadek Syracuse Crunch - Oneida Dispatch

Od pierwszej blokady w marcu 2020 r. Centra Westfield na całym świecie nadal przyciągają do nich główne marki, pomimo niepewności związanej z pandemią. Godne uwagi wzmianki w Westfield Stratford City obejmują pierwszy flagowy sklep Huawei w Wielkiej Brytanii i modową markę odzieżową 883 Police oraz kawiarnię e-gamingową Wanyoo – oferującą jedzenie i napoje o powierzchni 5000 stóp kwadratowych. W Westfield London zadebiutowała marka lekkoatletyczna Gym + Coffee wraz ze Spa Ceylon. Marki modowe, takie jak Polo Ralph Lauren Kids, Milano Couture i zrównoważona marka odzieży męskiej SIRPLUS, zostały wprowadzone na rynek w ostatnim kwartale 2020 roku. W obu centrach uruchomiono również pięcioletni kontrakt z międzynarodową partnerską marką Vuse.

Marki podpisane w I kwartale 2021 roku w URW Europe i USA to Primark w Hiszpanii, Nike w Polsce i Szwecji, Lego w Polsce oraz luksusowe marki YSL Saint Laurent i Hermes w USA, a Westfield w Holandii uruchomiona w marcu z pre-leasingiem w wysokości 92%, ilustrując popyt detalisty na charakterystyczne destynacje, pomimo kontekstu rynkowego. Marki Grupy Volkswagen – VW, Audi i Porsche uruchomiły w Czechach sklep Mooncity E-Mobility. Grupa dostarczyła również pawilon mody i zaktualizowane doświadczenie gastronomiczne w La Maquinista w Barcelonie w marcu tego roku. Projekt restrukturyzacyjny o powierzchni 10 200 m² był wynajęty w 99% w momencie otwarcia, przyciągając lokalne niezależne firmy z sektora F&B i aktualizując ofertę modową o najemców, takich jak Urban Outfitters i Abercrombie.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *