Connect with us

technologia

Według lidera Instagrama nie jest jeszcze zadowolony z Reels i mógłby „skonsolidować” formaty wideo

Published

on

Adam Mosseri, szef Instagrama, nie jest entuzjastycznie nastawiony do konkurenta platformy TikTok rolka. Podczas wywiadu omówił format, który został wprowadzony w USA w sierpniu Krawędźjest dekoder Podcast dzisiaj.

„Jeszcze nie jestem z tego zadowolony” – mówi. „Rośniemy zarówno pod względem tego, ile ludzie udostępniają, jak i ile konsumują, ale wciąż mamy przed sobą długą drogę. I musimy być szczerzy, że TikTok ma przewagę. „

Dodał, że zespół obecnie koncentruje się głównie na „stawkach stołowych”, a nie na tym, jak się wyróżnić. W szczególności cytuje innowacyjne narzędzia kreatywne TikTok, takie jak filtry i efekty, które stymulują nowe formaty memów wideo, jako coś, czego Instagram nie tworzy sam, ale musi to zrobić w pewnym momencie.

„Myślę, że musimy ulepszyć tworzenie potężniejszych i kreatywnych narzędzi, które niekoniecznie są memami lub jakimś momentem w pakiecie, ale ludzie, którzy są bardziej kreatywni od nas, treści na życie tworzą coś, co pęknie „, on mówi.

Instagram widzi również konflikt między wieloma różnymi formatami wideo. Według Mosseri „większość ludzi” prawdopodobnie nie zna różnicy między filmami opublikowanymi na Instagramie a IGTV, dłuższym formatem wideo aplikacji, który istnieje od 2018 roku.

„Prawdopodobnie jest to zbyt niuansowe rozróżnienie, aby mogło przemówić do kogokolwiek. Zastanawiamy się więc, jak możemy uprościć i skonsolidować pomysły – nie tylko dzięki IGTV, ale także na Instagramie – ponieważ w zeszłym roku postawiliśmy wiele nowych zakładów. ” on mówi. „Myślę, że w tym roku musimy ponownie skupić się na prostocie i rzemiośle”.

To zupełnie inny ton niż wtedy, gdy Instagram uruchomił ten format i nazwał go „Przyszłość wideo. „Ale przemawia za szybkim sukcesem TikTok, który nie był w pełni znany w mainstreamowej kulturze w 2018 roku, ale teraz jest motorem rozmów, memów i tańców wirusowych. Mosseri zwraca uwagę, że IGTV i Reels, a także ogólne filmy publikowane na siatce Instagrama wymagają pewnej konsolidacji i przejrzystości, co jest szczególnie przydatne, gdy aplikacja próbuje to wszystko zrobić naraz.

READ  Firma akumulatorowa planuje ładowanie w Europie Wschodniej – Daily Business

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *