Connect with us

Gospodarka

TaskUs ogłasza ekspansje w Azji i Europie

Published

on

Lider outsourcingu nadal się rozwija, otwierając trzy nowe lokalizacje w 2022 r.

NEW BRAUNFELS, Teksas, 14 grudnia 2021 r. (GLOBE NEWSWIRE) – TaskUs, Inc. (Nasdaq: TASK), dostawca zewnętrznych usług cyfrowych i obsługi klientów nowej generacji dla innowacyjnych i przełomowych firm technologicznych, ogłosił dziś plany ekspansji. znane trzy nowe kraje: Malezja, Polska i Rumunia.

TaskUs odnotował gwałtowny wzrost od 2008 roku w porównaniu do roku poprzedniego. Od pięciu pracowników w jednopokojowym biurze w Manili do ponad 35 600 pracowników w ponad 20 lokalizacjach w ośmiu różnych krajach, TaskUs kontynuuje swój rozwój w Azji i Europie.

TaskUs wybrał Kuala Lumpur w Malezji na swoją ekspansję w Azji Południowo-Wschodniej ze względu na światowej klasy infrastrukturę techniczną stolicy, wielojęzyczną siłę roboczą i środowisko pracy. Podobnie, zarówno Łódź, trzecie co do wielkości miasto w Polsce, jak i Jassy, ​​drugie co do wielkości miasto w Rumunii, mogą pochwalić się dynamiczną, żywą kulturą i dobrze wykształconymi, dwujęzycznymi talentami.

Działając już w centrach technologicznych i edukacyjnych na całym świecie, w tym w USA, Tajwanie i Indiach, TaskUs rozumie, że te lokalizacje oferują doskonałą jakość życia, którą TaskUs wspiera dla swoich pracowników, co skutkuje wyjątkową jakością usług, na którą zasługuje oferta Klienta.

„Naszą wizją jest wywieranie pozytywnego wpływu na najlepsze światowe marki, ludzi, z którymi jesteśmy połączeni, oraz nasze globalne społeczności” – powiedział Bryce Maddock, dyrektor generalny i współzałożyciel TaskUs. „Ten wzrost pozwala nam dzielić się naszą absurdalnie dobrą kulturą z większą liczbą ludzi na całym świecie, przyczyniać się do rozwoju gospodarczego i na nowo definiować branżę outsourcingową”.

Oczekuje się, że działalność w tych nowych lokalizacjach rozpocznie się w pierwszej połowie 2022 roku. Koledzy z drużyny rozpoczną swoją podróż od bezpieczeństwa i komfortu swojego domu dzięki modelowi TaskUs Work @ Home Cirrus lub w tymczasowych centrach biurowych, podczas gdy firma buduje najnowocześniejsze obiekty, z których jest znana.

READ  Socjalizm, kapitalizm i kolejki: przypadek Polski

TaskUs ma reputację lidera w dostarczaniu swoim pracownikom najlepszych doświadczeń, korzyści, możliwości uczenia się i rozwoju kariery oraz programów. Posiada światowej klasy zespół wellness i odporności, który koncentruje się wyłącznie na ogólnym samopoczuciu swoich pracowników. Firma niedawno uruchomiła także globalny program refundacji czesnego i rozwoju zawodowego, który pomaga pracownikom w dalszym rozwoju, oraz Akademię, która zapewnia certyfikację i mentoring dla pracowników podejmujących kolejny krok w swojej karierze.

TaskUs został uznany za jednego z najlepszych pracodawców na świecie m.in. przez Business Intelligence Group, Stevies Awards, Comparably oraz Investors in People.

Aby dowiedzieć się więcej o TaskUs, odwiedź https://www.taskus.com lub następujące konta w mediach społecznościowych:

O TaskUs

TaskUs (Nasdaq: TASK) jest dostawcą nowej generacji zewnętrznych usług cyfrowych i obsługi klienta dla innowacyjnych i przełomowych firm technologicznych, pomagając swoim klientom reprezentować, chronić i rozwijać ich marki. TaskUs wykorzystuje infrastrukturę opartą na chmurze i obsługuje klientów z najszybciej rozwijających się sektorów, w tym mediów społecznościowych, e-commerce, gier, mediów strumieniowych, dostaw żywności i wspólnych przejazdów, HiTech, FinTech i HealthTech. Na dzień 30 września 2021 r. TaskUs zatrudniało około 35 600 osób w dwudziestu lokalizacjach w USA, Filipinach, Indiach, Meksyku, Tajwanie, Grecji, Irlandii i Kolumbii.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu ustawy o reformie rozstrzygania sporów dotyczących prywatnych papierów wartościowych z 1995 roku. inne rzeczy są uwzględnione w naszej działalności, wynikach finansowych, branży, wpływie globalnej pandemii COVID-19 na naszą działalność oraz inne niehistoryczne oświadczenia, w tym oświadczenia w sekcji „Perspektywy na trzeci kwartał i cały rok 2021” niniejszego komunikatu prasowego. W niektórych przypadkach te stwierdzenia dotyczące przyszłości można zidentyfikować za pomocą słów takich jak „perspektywa”, „uważa”, „oczekuje”, „potencjalnie”, „dalej”, „może”, „będzie”, „powinien” . „Może”, „cele”, „przewidywane”, „zamierza”, „trendy”, „plan”, „oszacowanie”, „przewidywana” lub negatywna wersja tych słów lub innych porównywalnych słów. Takie stwierdzenia dotyczące przyszłości są obarczone różnymi rodzajami ryzyka i niepewności. W związku z tym istnieją lub będą istnieć ważne czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki lub wyniki będą się znacznie różnić od tych wyrażonych w tych stwierdzeniach. Czynniki te obejmują między innymi: zależność naszej działalności od głównych klientów; ryzyko utraty biznesu lub braku płatności ze strony znaczących klientów; nasze nieefektywne kosztowo pozyskiwanie nowych, szybko rozwijających się klientów; ryzyko, że będziemy świadczyć nieodpowiednie usługi lub spowodować zakłócenia w działalności naszych klientów lub nie spełnimy standardów jakości wymaganych przez naszych klientów w ramach naszych umów; nieautoryzowane lub niewłaściwe ujawnienie informacji osobistych lub innych poufnych informacji lub naruszenia bezpieczeństwa i incydenty; negatywna reklama lub odpowiedzialność lub trudności w zatrzymaniu i rekrutacji pracowników; nasz brak wykrycia i zapobieżenia działaniom przestępczym lub oszukańczym lub innym nadużyciom naszych pracowników; globalne warunki gospodarcze i polityczne, w szczególności w mediach społecznościowych oraz branżach dostawczych i transportowych, z których czerpiemy większość naszych przychodów; zależność naszej działalności od naszych działań międzynarodowych, zwłaszcza na Filipinach iw Indiach; nieprzestrzeganie przez nas obowiązujących przepisów i regulacji dotyczących ochrony danych i bezpieczeństwa danych; znaczny wzrost kosztów technologii i usług telekomunikacyjnych lub nasza niezdolność do przyciągnięcia i zatrzymania niezbędnych technologów; nasza nieumiejętność dostosowania naszych usług i rozwiązań do zmian technologii i oczekiwań klientów; Wahania w stosunku do dolara amerykańskiego w walutach lokalnych w krajach, w których prowadzimy działalność; nasza niezdolność do utrzymania i poprawy naszej marki; Presja konkurencyjna w zakresie cen; nasza zależność od wyższej kadry zarządzającej i kluczowych pracowników; ograniczone doświadczenie naszej kadry zarządzającej w prowadzeniu spółki publicznej; trwająca pandemia COVID-19, w tym wynikająca z niej niepewność gospodarcza na świecie oraz działania podjęte w odpowiedzi na pandemię; kontrola nad nami nad podmiotami stowarzyszonymi The Blackstone Group Inc. i naszymi współzałożycielami; oraz dwuklasową strukturę naszych akcji zwykłych. Inne rodzaje ryzyka i niepewności obejmują te wymienione w części „Czynniki ryzyka” w prospekcie Spółki z dnia 10 czerwca 2021 r. złożonym w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd („SEC”) zgodnie z Zasadą 404 (b) (4) Ustawy o papierach wartościowych z 1933 r. jako zmienione 14 czerwca 2021 r., ponieważ czynniki te mogą być od czasu do czasu aktualizowane w naszych okresowych zgłoszeniach do SEC, które można znaleźć na stronie internetowej SEC pod adresem www.sec.gov. Czynników tych nie należy traktować jako wyczerpujących i należy je czytać łącznie z innymi ostrzeżeniami zawartymi w oświadczeniu rejestracyjnym. TaskUs nie zobowiązuje się do publicznego aktualizowania lub korygowania jakichkolwiek oświadczeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłych wydarzeń lub w inny sposób, chyba że jest to wymagane przez prawo.

READ  Polska zwraca się do UE o uwolnienie środków, ponieważ koszty mieszkań dla uchodźców rosną

Kontakt z mediami:

David de Castro

ZadanieUs

[email protected]

Rohj Mariano

ZadanieUs

[email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *