Connect with us

Nauka

Strategia wieloformatowa napędza ekspansję SPAR w Polsce

Published

on

SPAR strategia wieloformatowa, ze swoimi własnymi, niezależnymi sklepami prowadzonymi przez detalistów, jest siłą napędową jej ekspansji w Polsce – podała spółka.

Strategia obraca się wokół przedsiębiorczości i lokalnych dostawców i oferuje konsumentom dobre doświadczenia zakupowe dzięki szerokiej gamie świeżych i lokalnych produktów.

SPAR otworzył niedawno nowe supermarkety w Warszawie i Wrocławiu, każdy o powierzchni handlowej około 500 metrów kwadratowych.

Oba sklepy oferują produkty pochodzenia regionalnego oraz delikatesy odpowiadające zarówno potrzebom mieszkańców, jak i turystów.

Gama produktów piekarniczych obejmuje wyroby cukiernicze sklepowe, a także wyroby cukiernicze z lokalnych piekarni.

Przedsiębiorczość lokalna

Mówiąc o programie ekspansji prezes zarządu Wayne Hodson powiedział: „Stale rozwijamy sieć, szukając nowych lokalizacji, jednocześnie wspierając naszych niezależnych detalistów.

„Stawiamy na polską przedsiębiorczość – nasi detaliści i producenci to często firmy rodzinne z tradycjami. Na naszych półkach sklepowych klienci mogą znaleźć wiele dobrych jakościowo polskich produktów oraz szeroką gamę produktów marki własnej SPAR”.

Detalista otworzył również w Pacanowie sklep ogólnospożywczy, który oferuje szeroką gamę owoców i warzyw, świeżych i wędlin.

Jest to drugi salon SPAR w mieście, który koncentruje się na zakupach doładowanych na powierzchni handlowej 167 mkw.

Rozbudowa sieci

W marcu tego roku SPAR otworzył kilka supermarketów EUROSPAR w różnych częściach kraju, posiadających własne punkty sprzedaży i sklepy działające samodzielnie.

Wśród tych otwarć znalazł się supermarket EUROSPAR o powierzchni 1400 mkw. W Poznaniu, będący dawnym punktem sprzedaży Piotr i Paweł.

Sklep oferuje ponad 20000 SKU, w tym kombinację żywności i świeżych produktów. Specjały od lokalnych dostawców uzupełniają asortyment importowanych produktów, dodał SPAR.

Asortyment świeżych produktów obejmuje owoce i warzywa, sery, ryby, a także produkty piekarnicze i cukiernicze, a dział gotowych do spożycia oferuje popularne lokalne specjały.

Sklep wyposażony jest w nowoczesne systemy chłodnicze i oświetleniowe, a w części piekarniczej i owocowo-warzywnej zastosowano naturalne materiały, które poprawiają klimat sklepu.

READ  Podatek od reklamy nie zagrozi pluralizmowi mediów

Otwarcie sklepu w Poznaniu jest następstwem uruchomienia kolejnego supermarketu EUROSPAR w Gdańsku, również przebudowanego z sieci Piotr i Pawel.

W Toruniu niezależny detalista przekształcił dwa sklepy Piotr i Pawel na format supermarketu EUROSPAR.

SPAR Polska dodał, że zamierza utrzymać tempo wzrostu w ciągu całego roku i zamierza współpracować z niezależnymi detalistami.

© 2021 European Supermarket Magazine – odkryj więcej historii marek własnych, klikając tutaj. Artykuł Dayeeta Das. Kliknij Subskrybuj subskrybować ESM: European Supermarket Magazine.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *