Connect with us

Zabawa

Rakuten Advertising rozszerza współpracę z firmą Xandr GSET w regionie EMEA i przejmuje firmę Xandr Monetise SSP na całym świecie

Published

on

Xandra, AT & Ts firma zajmująca się zaawansowaną reklamą i Reklama Rakuten ogłaszają rozszerzenie współpracy z Xandr’s Global Supply Evangelism Team (GSET) i uruchomienie usługi Xandr Monetize SSP. Wraz z uruchomieniem usługi Monetize SSP, zasoby premium, zawarte w ujednoliconym portfolio Rakuten Advertising dla Connected TV (CTV), cyfrowego wideo i natywnej telewizji, będą dostępne na rynku Xandr. W Belgii, Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Grecji i Polsce nabywcy Xandr mogą korzystać z zasobów CTV i wideo za pośrednictwem Rakuten Viki, Rakuten TV i Rakuten Viber. Portfolio jest promowane na całym świecie za pośrednictwem GSET i zapewnia w ich imieniu usługi monetyzacji i zawiera transakcje dla kupujących na rynku.

Rakuten TV to centralny punkt dostępu do szerokiego portfolio filmów premium, rozrywki, wiadomości, treści sportowych i nie tylko dla całej rodziny. Łączy w sobie ofertę TVOD, SVOD, darmowego VOD i FAST (Free Advertising-based Streaming TV) w 43 krajach europejskich. Z 21,5 miliona unikalnych odwiedzających miesięcznie, oferta Rakuten TV CTV-First umożliwia nabywcom Xandr dotarcie do milionów gospodarstw domowych w całej Europie, które spotykają się na wiele godzin wspólnego oglądania.

Rakuten Viki zapewnia azjatycką rozrywkę publiczności na całym świecie w czasie największej oglądalności, umożliwiając dotarcie do milionów millenialsów i młodych dorosłych, którzy oglądają swoje ulubione programy telewizyjne, seriale i filmy. Rakuten Viber to jedna z najpopularniejszych aplikacji do przesyłania wiadomości w Europie, która oferuje bezpłatne, łatwe, szybkie i szyfrowane wiadomości i połączenia.

„Cieszymy się, że możemy współpracować z Rakuten Advertising, aby zaoferować naszym kupującym kolejną mocną ofertę od wydawców po stronie sprzedaży. Dzięki GSET możemy wspierać globalną monetyzację Rakuten Advertising i oferować naszym klientom ich zasoby ”- powiedział Ulrik Morell, wiceprezes, Global Supply Evangelism, Xandr. „Ponieważ ekosystem reklamowy stoi przed wieloma wyzwaniami, Xandr z dumą współpracuje z dużym globalnym wydawcą, który koncentruje się na bezpośredniej pomocy swoim marketerom i agencjom”.

READ  „Wszyscy muszą się przyłączyć”: aborygeni z Newmarket w Polsce goszczący uchodźców z Ukrainy

„Zawsze staramy się dostosowywać opcje naszych partnerów w taki sposób, aby służyły interesom naszych klientów. Chociaż mamy globalną sieć, zawsze ważne było dla nas działanie w otwartym Internecie i zachowanie przejrzystości w stosunku do reklamodawców, z którymi współpracujemy ”- dodaje James Collins, starszy wiceprezes ds. mediów, Rakuten Advertising. „Dzięki globalnemu partnerstwu z Xandr i dołączeniu do ich rynku możemy oferować naszą ofertę poszukiwanym partnerom. Rynek Xandr pozwala nam również dostosować wyniki, co jest korzystne dla naszych celów i monetyzacji. Jesteśmy również dumni ze współpracy z firmą, która ceni sobie przejrzysty ekosystem.”

Global Supply Evangelism Team to zespół ekspertów programistycznych w Xandr, który zajmuje się obsługą strategicznych wydawców poprzez rozszerzanie ich działań sprzedażowych na rynki globalne. GSET istnieje po to, by fachowo promować zautomatyzowane zasoby reklamowe wydawcy w celu maksymalizacji wydatków na reklamę. Jako unikalny dodatek do oferty Xandr, zespół oferuje wydawcom trzyczęściową usługę, obejmującą sprzedaż rynkową, usługi monetyzacji i usługi marketingowe.

Zapasy będą dostępne za pośrednictwem platformy SSP Monetize firmy Xandr. Monetize SSP zapewnia sprzedawcom większą kontrolę nad strategicznym rozwojem ich działalności i zarządzaniem partnerami na żądanie we wszystkich kanałach i formatach.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.