Connect with us

technologia

Porozmawiajmy o najbardziej kontrowersyjnej zmianie w Diablo IV

Published

on

Porozmawiajmy o najbardziej kontrowersyjnej zmianie w Diablo IV

Właściwie pierwszą rzeczą, którą zrobiłem Diablo IV beta próbował się kręcić. Po 30 latach grania w gry nauczyłem się dwóch ważnych rzeczy: Zawsze patrz za wodospad, a toczenie się jest zawsze szybsze niż chodzenie. Więc się kręciłem. i to był Szybciej. A potem znowu spróbowałem się przewrócić, ale nie mogłem… nie przez kolejne pięć sekund. Gdybym w tym momencie zjadł KFC Double Down, wyplułbym to w szoku. Ale nie byłem, więc zamiast tego jęknąłem cicho każdym włóknem mojego jestestwa.

DiabloIVPrzewrót z uniku jest teraz tylko aktywną umiejętnością, jak każda inna. Możesz znaleźć sprzęt, który daje ci dodatkowe ładunki, pozwalając ci robić uniki wiele razy z rzędu, ale poza tym będziesz łatwym łupem przez ponad 80 procent czasu w walce. Dla graczy na PC, którzy nigdy wcześniej nie mieli dostępu do uniku, może to wydawać się nowym dziwactwem, które jest irytujące tylko dlatego, że zajmuje miejsce na pasku skrótów, na którym inna umiejętność mogłaby się ochłodzić. Jednak jako gracz konsolowy jest to rodzaj próby.

Diablo III początkowo nie miał roli uniku. Dopiero gdy gra została przeniesiona na PS3 i Xbox 360, Blizzard dodał jedną, aby pomóc graczom konsolowym przetrwać zamiast szybkiego, precyzyjnego klikania myszy i klawiatury komputera PC. Przesuń prawy drążek analogowy, a będziesz toczyć się w tym kierunku, kiedy tylko zechcesz i ile zechcesz. Diablo III miał wiele wad, ale to nie była jedna z nich.

Osłabić Dodge Roll-In DiabloIV wiąże się z konsekwencjami. Najgorsze jest to, że jeśli nie wyłączysz określonej opcji w menu ustawień, twoja postać będzie krzyczeć na ciebie, że nie jest gotowa na kolejny unik. Drugą najgorszą rzeczą jest to, że kiedy nie jestem w walce, mogę robić uniki tylko co 10-15 kroków i zabija mnie to od środka. Chcę po prostu jechać szybciej. Nie ma też prawdziwych ramek niezwyciężoności, jak w przypadku rzutów na uniki w większości roguelitów i gier akcji Mroczne dusze. Niewypały są tym bardziej karalne. Wiele razy instynktownie unikałem ataku, tylko po to, by zdać sobie sprawę, że powinienem był zachować go na bardziej śmiercionośny obszar mocy efektu, który boss próbował uwolnić.

Jednocześnie czas odnowienia z pewnością sprawił, że bardziej zastanowiłem się nad tym, co robię Diablo, mimo że beta nieustannie zasypywała mnie niepotrzebnymi miksturami leczniczymi. Granie barbarzyńcą sprawiało, że chwile, których mogłem unikać, wydawały się bardziej znaczące. Zamiast po prostu bezmyślnie spamować, musiałem grać trochę bardziej taktycznie, zmiana, która nie była całkowicie nie na miejscu DiabloIVogólnie bardziej ponura i ważniejsza rekalibracja Sanctuary.

Doskonałym przykładem był pierwszy światowy boss bety, Ashava the Pestilent. Każdy, kto nie chciał poznać schematu ataku smoczego stwora i zachować jego unik przed cięciem ostrzem i pazurami, umierał szybką i upokarzającą śmiercią. Jest to możliwe, na dłuższą metę może nawet tak się wydawać Dobry znaleźć wyposażenie, w którym mogę zaoszczędzić trzy lub cztery ładunki Dodge Roll, a następnie strategicznie rozmieścić je podczas walki.

Schodzić DiabloIVw pierwszy weekend bety nie jestem jeszcze przekonany. Może inne gry po prostu mnie rozpieszczały, ale w grach akcji są pewne podstawowe czasowniki, a jednym z nich jest unik. Opodatkowanie tego jak luksusu wydaje się niemal wyobcowane, jak dawanie graczom podwójnego skoku, a następnie sprawianie, że tylko drugi działa za każdym razem.

Diablo wokół jest zorganizowany prosta, ale niekończąca się zabawa typu „kliknij, aby zabić”., ponieważ spamowanie atakami mającymi na celu przebicie się przez hordy wroga pozostaje niezwykle satysfakcjonujące. To także unikanie, dlatego chciałbym zrobić o wiele więcej. A może jestem zbyt naiwnym graczem w łupy dla własnego dobra. Czym jest posiłek bez warzyw?

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *