Connect with us

Najważniejsze wiadomości

Polskie Linie Lotnicze LOT współpracują z FLYR Labs w zakresie komercyjnej platformy opartej na sztucznej inteligencji

Published

on

Polskie Linie Lotnicze LOT współpracują z FLYR Labs w zakresie komercyjnej platformy opartej na sztucznej inteligencji

LONDYN – Flagowe Polskie Linie Lotnicze LOT (LOT) nawiązują współpracę z firmą zarządzającą przychodami FLYR Labs w celu wdrożenia platformy do zarządzania komercyjnego opartej na sztucznej inteligencji.

To połączenie będzie wspierać wysiłki linii lotniczej w zakresie optymalizacji komercyjnej poprzez dostęp i wykorzystanie wartości jej danych oraz pomoc w przezwyciężeniu wielu dzisiejszych ograniczeń branży.

W ramach partnerstwa LOT i FLYR wdrożą platformę FLYR opartą na sztucznej inteligencji w komercyjnych operacjach technologicznych LOT-u. Firmy wspólnie zidentyfikują kluczowe korzyści płynące z rozwiązania w ramach działalności biznesowej LOT-u, czy to poprzez istniejące możliwości platformy, czy poprzez wspólne opracowywanie nowych funkcji i aplikacji.

Nowa platforma oparta na sztucznej inteligencji umożliwia połączenie w sieć kilku elementów biznesowych. W szczególności obie firmy mają na celu umożliwienie współpracy działów, nawiązywania kontaktów i optymalizacji w obszarach dodatkowego zarządzania przychodami, marketingu cyfrowego, zarządzania ofertą i e-commerce, wspieranych przez platformę FLYR.

Wraz z przejęciem firmy Pribas w celu umożliwienia rozszerzonej dystrybucji i realizacji zamówień oraz rozwiązania Newshore do sprzedaży bezpośredniej i sprzedaży detalicznej w krótkim odstępie czasu, FLYR zapewnia liniom lotniczym zmodernizowany, kompleksowy pakiet technologiczny, który umożliwia dynamiczne i autonomiczne ustalanie cen w połączeniu ze spersonalizowanymi i płynnymi zakupami, co umożliwia doznania .

To partnerstwo jest następstwem kilku ostatnich zapowiedzi FLYR dotyczących współpracy z innymi światowej klasy liniami lotniczymi i wprowadzenia zmodernizowanego, kompleksowego pakietu technologicznego, aby sprostać wymaganiom stale zmieniającego się środowiska biznesowego.

Ponadto rozbudowana obecność biurowa FLYR w Krakowie i Amsterdamie zapewnia lokalne wsparcie dla LOT-u oraz innych klientów z regionu EMEA i przyspiesza postęp w kierunku innowacji.

Oświadczenie Polskich Linii Lotniczych LOT


Tomasz Penczek, Dyrektor Zarządzający Pionu Przychodów LOT mówi: „Zawsze szukamy najlepszych rozwiązań, aby wyposażyć nasze zespoły, a także nasze zaangażowanie na rzecz klientów i utrzymanie zrównoważonych praktyk”.

READ  Polska i Węgry grożą wykolejeniem spotkania przywódców UE w Granadzie – POLITICO

„Doceniamy podejście FLYR do zrozumienia naszych potrzeb i wierzymy, że wykorzystując moc sztucznej inteligencji w FLYR, nasze zespoły mogą pozostać na krawędzi zmian w branży i dostosować się do zmienności rynku”.

„Współpraca nie tylko wzmacnia naszą pozycję rynkową jako lidera technologii, ale także odzwierciedla nasze zaangażowanie w nowe pomysły”.

O Polskich Liniach Lotniczych LOT


LOT pozostaje jedną z najstarszych działających linii lotniczych na świecie, uzupełnioną jedną z najmłodszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie flot na świecie. LOT jest także jednym z największych operatorów w Europie, obsługującym ponad 9 milionów pasażerów rocznie do ponad 120 destynacji w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

Oświadczenie zarządu FLYR


Matt Brown, wiceprezes ds. wzrostu w FLYR, mówi: „FLYR nie może się doczekać bliskiej współpracy z LOT-em. Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku będziemy pełnić rolę partnera zespołów handlowych i decydentów w LOT, z dodatkowym wsparciem naszej krakowskiej załogi.”

„Dzięki kontekstualizacji każdego elementu danych w łatwym w obsłudze interfejsie system operacyjny Revenue będzie przewidywał ścieżkę do optymalnych wyników komercyjnych i napędzał znaczny wzrost”.

O systemie FLYR Labs


Natywna chmurowa platforma analizy decyzji FLYR, The Revenue Operating System, wykorzystuje technologię głębokiego uczenia, aby zapewnić zautomatyzowane, oparte na sztucznej inteligencji funkcje zarządzania przychodami, które maksymalizują rentowność i wydajność operacyjną w całym przedsiębiorstwie.

Uwalniając pełny potencjał istniejących danych LOT-u, System Operacyjny Revenue umożliwi analitykom linii lotniczych maksymalizację wyników w zakresie decyzji cenowych i handlowych.

FLYR Labs jest w Polsce od dawna. Zakładowe biuro inżynierskie w Krakowie zatrudnia około 150 osób. Alex Mans, dyrektor generalny FLYR Labs, wyjaśnił nam więcej o oprogramowaniu dla linii lotniczych. Linie lotnicze mogą kupować tylko określone oprogramowanie od trzech firm: Sabre, Amadeus i PROS. To smutne lub dotyczy tylko każdej linii lotniczej na świecie.

READ  Polska zbliża się do końca cyklu podwyżek stóp, mówi prezes C.banku

Ponieważ firmy są duże, proces innowacji jest wolniejszy. Tym, co FLYR robi w LOT-ie, jest wdrażanie z nimi zupełnie nowej i unikalnej technologii. Wdrożenie platformy danych dla LOT, firmy programistycznej, która integruje wszystkie dane w jednym miejscu.

Integrują również platformę prognostyczną, aby lepiej przewidywać przychody i popyt. Zintegrowanie firmy zajmującej się platformą taryfową pomaga liniom lotniczym uzyskać lepsze taryfy. To zarówno zwiększa sprzedaż, jak i daje klientom więcej możliwości.

Ułatwi życie i pracę w LOT-ie, zamiast wszędzie używać prześcieradeł. Każdy, kto zajmuje się zarządzaniem przychodami, marketingiem, planowaniem, może uzyskać dostęp do tych samych danych w tym samym miejscu.

„To, co robimy w LOT, jest wyjątkowe, ponieważ nawiązaliśmy współpracę. Oznacza to, że np. zespół LOT informuje nas, że ma problem, a nasz zespół zastanawia się, jak rozwiązać problem na platformie”.

„Dlatego pracujemy razem nad tworzeniem lepszych możliwości, których nie mamy dzisiaj, w połączeniu z podstawową technologią. Łączymy technologię i partnerstwo, aby rozwiązać niektóre problemy” – powiedział Alex Mans, dyrektor generalny FLYR Labs LotnictwoŹródło Pisarz Piotr Bozyck w tym tygodniu.

analiza


Ponieważ branża lotnicza boryka się z pewnymi powszechnymi problemami w fazie powrotu do świadczenia usług po pandemii, elementy obsługi i satysfakcji klienta oraz skuteczna kontrola przychodów i wydatków mają kluczowe znaczenie.

Wraz z równoległym rozwojem platform opartych na sztucznej inteligencji i integracji prawdopodobnie zobaczymy więcej par i współpracy podobnych do partnerstwa LOT Polish i FLYR Labs, ponieważ te dwie branże znajdą synergię.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *