Connect with us

Gospodarka

Poland Spring, właściciel Connecticut, przejmuje nową spółkę wodociągową

Published

on

STAMFORD – BlueTriton Brands, firma Stamford, której portfolio obejmuje Poland Spring Water, ogłosiła w tym tygodniu, że przejęła Saratoga Spring Water Co., co wydaje się być pierwszym przejęciem od czasu sprzedaży firmy obecnym właścicielom.

Przejęcie firmy Saratoga Spring z siedzibą w Nowym Jorku zostało ogłoszone prawie osiem miesięcy po tym, jak Nestle sprzedało BlueTriton za 4,3 miliarda dolarów firmom inwestycyjnym One Rock Capital Partners i Metropoulos & Co. Firma była wcześniej znana jako Nestle Waters North America.

„Bardzo się cieszymy, że możemy powitać produkty Saratoga Spring Water Co. w rodzinie BlueTriton” – powiedział w oświadczeniu Tony W. Lee, partner zarządzający One Rock Capital Partners i członek zarządu BlueTriton. „Jako wiodąca firma w segmencie wody źródlanej premium, działalność SSWC umożliwia nam poszerzenie naszej oferty marek i rozwój krajowego, ekskluzywnego rynku napojów, który przyczyni się do strategicznego wzrostu i sukcesu BlueTriton”.

Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.


Woda Saratoga Spring jest sprzedawana w całych Stanach Zjednoczonych, a jej produkty dostarczane są do klientów z branży hotelarskiej i detalicznej.

„Wierzymy, że przywództwo i zasoby BlueTriton zapewnią produktom SSWC wzrost, jednocześnie umożliwiając firmie dalsze wytwarzanie wysokiej jakości produktów premium, z których jesteśmy znani” – powiedział Adam Madkour, dyrektor generalny i jedyny udziałowiec Saratoga Spring, w oświadczeniu. „Z niecierpliwością czekamy na naszą współpracę z BlueTriton, która podziela nasze zaangażowanie, naszą misję i naszą wieloletnią filozofię obsługi i odpowiedzialności korporacyjnej”.

Jako jedna z największych firm produkujących napoje w Ameryce Północnej, BlueTriton zarządza portfolio, które obejmuje Poland Spring i inne regionalne marki wody butelkowanej, w tym Deer Park, Ozarka, Ice Mountain, Zephyrhills i Arrowhead, a także linie Pure Life i Splash. Międzynarodowe marki premium wody Nestlé Perrier, S.Pellegrino i Acqua Panna nie zostały uwzględnione w sprzedaży na rzecz One Rock i Metropoulos & Co.

READ  Optymistyczne dane z Chin mogą nie złagodzić ożywienia na rynkach wschodzących

Kilka dni po zakończeniu sprzedaży firma ogłosiła zmianę nazwy z Nestle Waters North America na BlueTriton. Tryton odnosi się do boga morza w mitologii greckiej, podczas gdy niebieski reprezentuje wodę, według przedstawicieli firmy.

W lipcu Jorge Mesquita został ogłoszony nowym dyrektorem generalnym BlueTriton. Wcześniej był dyrektorem w Johnson & Johnson i Procter & Gamble.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *