Connect with us

technologia

Podręcznik wartości inżynierskich – mocne i luźne idee > Aktualności

Published

on

(Nie wiesz, o czym jest ten post? Sprawdź Living Bungie’s Values ​​jako inżynierów.)

Nadal tu jesteś! Ciepłe powitanie! W tym momencie już wiesz, po co tu jesteś, więc przejdźmy od razu do…

Kiedy po raz pierwszy przejrzeliśmy Podręcznik wartości inżynieryjnych jako zespół, skończyliśmy w wielodniowym wątku czatu, który zagłębiał się w tę konkretną wartość. Okazało się, że wszyscy byliśmy zgodni w kwestii „pozostania na wolności”, ale mieliśmy wiele różnych interpretacji „mocnych pomysłów”! Czy istniało silne poparcie dla zapewnienia, że ​​pomysły zostaną wysłuchane? Odważne propozycje, które kwestionują konwencjonalną mądrość? Ta część przewodnika dała nam możliwość poruszenia tego typu niuansów.

Wierzymy, że dobre pomysły mogą pochodzić od każdego, niezależnie od tytułu, stażu pracy czy dyscypliny.

  • Dążymy do egalitaryzmu we wszystkich interakcjach.
  • Staramy się dawać sobie nawzajem bezpieczeństwo psychiczne. Uznajemy niemal powszechną słuszność syndromu oszusta i staramy się budować siebie nawzajem, otwarcie okazując szacunek i podziw, jednocześnie bardzo uważając na ton i kontekst krytyki.
  • Domyślnie staramy się okazywać wszystkim widoczny szacunek, nawet jeśli wcześniej z nimi nie współpracowaliśmy. Jest to szczególnie ważne, aby zapewnić psychologiczne wsparcie nowo zatrudnionym, którzy nie zdobyli jeszcze wiarygodności instytucjonalnej.
  • Podczas debaty i podejmowania decyzji staramy się oddzielić pomysły od tych, którzy je zaproponowali.

„Przeszedłem od tworzenia rozgrywki do grafiki około rok temu i wkrótce potem rozpocząłem swoją pierwszą znaczącą pracę nad planowaniem funkcji. Kiedy omawiałem problematykę z moim mentorem, Markiem Davisem, starszym inżynierem grafikiem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, uderzyło mnie, jak bardzo jest to tylko dwóch inżynierów grafiki, którzy wspólnie rozwiązują problemy. Było jasne, że w dyskusji byłam na równej stopie, gdy zastanawialiśmy się nad możliwymi rozwiązaniami i komplikacjami, i nigdy nie bałam się kwestionować ani podsuwać pomysłów. Zawsze czuję, że jestem pełnoprawnym członkiem każdej dyskusji, a mój wkład jest cenny i znaczący, niezależnie od tego, czy dotyczy Marka, zespołu graficznego, innych inżynierów, czy Bungie jako całości. Jako nowicjusz w nowej dyscyplinie rozwinąłem się w swoją nową rolę i wiele się nauczyłem dzięki tej możliwości i jest to głęboko satysfakcjonujące i zabawne doświadczenie”.
Abby Welsh, 2020-
READ  Kupując Cyberpunk 2077 ze Stadia, otrzymujesz bezpłatny zestaw Stadia Premiere

Jesteśmy na tyle odważni, że źle nas widziano.

  • To może być przerażające, gdy zostaniemy postrzegani jako niewłaściwi, ale ma to kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu. Kiedy pozwalamy, aby nasz strach nas zniechęcał, poświęcamy możliwości kreatywności i rozwoju.
  • Błędne postrzeganie nigdy nie powinno być traumatycznym przeżyciem. Powinieneś czuć się mile widziany i wspierany przez zespół. Nasza praca nad zachowaniem bezpieczeństwa psychicznego jest tutaj kluczowa (patrz sekcja powyżej) – tworzymy miejsce, w którym nie musisz „twardzić się”, aby czuć się bezpiecznie, że się mylisz.
  • Jesteśmy na tyle odważni, aby zasugerować, jak posunąć plan naprzód, nawet jeśli istnieje duża szansa, że ​​się mylimy —Nie czekamy, aż będziemy w 100% pewni, że nasza propozycja wygląda dobrze.
  • Jesteśmy na tyle odważni, aby przyjąć nasze pomysły jako wyzwanie bez poczucia osobistego ataku– Staramy się pamiętać, że nadal jesteśmy szanowani.
  • Jesteśmy wystarczająco odważni, aby zgłaszać obawy lub pomysły, nawet jeśli nie jesteśmy ekspertami lub wychowujemy je na kogoś starszego.
  • Jesteśmy na tyle odważni, aby wcześnie podzielić się naszymi pomysłami, Szukamy ulepszeń od innych i unikamy szlifowania naszych pomysłów wyłącznie w celu uzyskania wielkich odkryć, które zaskoczą innych.

„Opracowując nowy model silnika, zespół Activity Scripting przepracował sposób i miejsce wykonywania skryptów aktywności w ekosystemie serwerów. Dystrybucja go wśród różnych agentów w ramach ekosystemu pozwoliła na większą ekspresję, ale stworzyła także pułapkę synchronizacji na niedźwiedzie do pisania skryptów, które mogą być blokowane lub wykazywać nieoczekiwane zachowanie z powodu warunków rasowych. Aby złagodzić tę możliwość, zaproponowałem proces przeglądu kodu dla skryptów tworzonych przez projektantów, podobny do przeglądu kodu przez inżynierów. Nie była to praktyka, w której projektanci mieli doświadczenie, a większość ludzi, którzy słyszeli moją prezentację, sądziło, że nie uzyskamy powszechnej aprobaty. Zamiast tego przenieśliśmy projekt techniczny, aby zminimalizować ryzyko przy minimalnej utracie wyrazistości skryptu, i nie przyjęliśmy obecnie recenzji skryptów projektanta. Mówienie o tym w zespole pomogło nam szybko zdać sobie sprawę, że rozwiązywanie tego wyzwania przy ciągłej ludzkiej staranności nie było właściwą odpowiedzią, nawet jeśli umożliwiłoby to ekscytujące rozwiązanie techniczne”.
Ed Kaiser, 2010-
READ  Czy gra Call of Duty podpisała kontrakt z Bears / Steelers?

Wierzymy, że sukces pomaga grupie znaleźć najlepszą odpowiedź oraz odejść z silniejszymi związkami.

  • Jeśli znalazłeś najlepszą odpowiedź, ale ludzie nie są zachwyceni, że mogą z tobą ponownie pracować, Jest to błąd.
  • Jeśli udało Ci się zwiększyć wydajność spotkania lub projektu o 25%, ale ludzie nie są zachwyceni możliwością ponownej z Tobą pracy, Jest to błąd.
  • Jeśli wszyscy są podekscytowani, że mogą z tobą ponownie pracować, ale nie skomentowałeś dużego błędu lub okazji, Jest to błąd

„Przez pewien czas organizacja inżynierska organizowała regularne spotkania liderów, podczas których menedżerowie i inne osoby na stanowiskach kierowniczych spotykali się, aby omówić Ważne Rzeczy™. Kiedy w końcu awansowałem na tyle, by zostać zaproszonym, czułem, że mi się udało. To było wspaniałe uczucie uznania, ale też onieśmielające. Nie byłam pewna, czy mogłabym wnieść coś wartościowego do tego pokoju z najlepszymi i najzdolniejszymi z Bungie. Kiedy w końcu zebrałam się na odwagę, by interweniować, byłam mile zaskoczona, że ​​wszyscy potraktowali moje uwagi równie poważnie, jak wszystkich innych. Zdałem sobie sprawę, że dotyczy to wszystkich, którzy dołączyli do grupy. Nigdy nie było jednej dominującej opinii, która przyćmiewała wszystkie inne. Wszystkie głosy liczone są cały czas.”
James Haywood, 2007-

Do następnego razu dla wartości nr 4 — ukończenie to codzienna praktyka!

-Inżynieria Bungie

Chcielibyśmy z tobą porozmawiać. Oto niektóre stanowiska techniczne, na które zatrudniamy, i wiele innych na naszych Kariera Bok!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.