Connect with us

technologia

Partnerstwo usprawnia obsługę cyfrowej floty

Published

on

Platforma zarządzania kosztami paliwa dla firm Fuelman ogłosiła we wtorek (23 listopada) strategiczne partnerstwo z cyfrowym rynkiem konserwacji i napraw pojazdów CarAdvise, które połączy zarządzane programy paliwowe Fuelman z platformą Software-as-a-Service (SaaS) od CarAdvise łączy.

Współpraca poprawi przejrzystość cenową dzięki krajowym zniżkom dla dużych flot na korzystanie z cyfrowej opieki nad samochodami. Ponadto oferuje właścicielom flot punkt dostępu do śledzenia, planowania i opłacania konserwacji pojazdów od wymiany oleju, wymiany opon, kosztów paliwa i wymiany filtrów do ponad 3000 usług CarAdvise w ponad 3000 ofert.

„Małym firmom zazwyczaj brakuje dedykowanych zasobów do śledzenia, zarządzania i ustalania priorytetów prewencyjnej konserwacji pojazdów i kosztownych napraw, na które mogą sobie pozwolić większe firmy”, powiedział Keagan Russo, starszy wiceprezes Fuelman w Zauważyć.

„W rezultacie firmy są zmuszone do ponownego wykorzystania czasu lepiej poświęconego na zarządzanie i rozwijanie swojej podstawowej działalności, przepłacanie za konserwację lub, co gorsza, wyłączanie pojazdów ze względu na możliwe do uniknięcia problemy z konserwacją” – powiedział.

Partnerstwo między Fuelman, firmą FLETCOR, a CarAdvise „automatyzuje najbardziej niezbędne i czasochłonne zadania, z którymi borykają się właściciele małych firm, jednocześnie koncentrując się na budowaniu i prowadzeniu swoich firm za pomocą ekonomicznych i efektywnych czasowo zdigitalizowanych rozwiązań” – powiedział Russo.

Połączona platforma łączy aktualizacje z warsztatów naprawczych i konserwacyjnych, elastyczność i kontrolę nad kosztami paliwa, konfigurowalne kontrole paliwa, rabaty na poziomie floty krajowej i przejrzystość cen usług z sieci CarAdvise, a także rabaty i rabaty w sieci Fuelman.

„Współpraca z firmą Fuelman umożliwia nam lepszą obsługę bazy klientów z segmentu SMB” — powiedział w komunikacie Greg Tepas, założyciel i dyrektor generalny CarAdvise. „Nasze firmy koncentrują się na naszym zaangażowaniu we wzmacnianie pozycji właścicieli małych firm poprzez zapewnianie zasobów, których potrzebują do podejmowania bardziej świadomych decyzji biznesowych, które budują zaufanie i mają pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe”.

READ  Pokonuje "prawdziwie bezprzewodową" powierzchnię "Studio Buds" bez nóżek AirPods

Posiadacze kart mogą korzystać z tych korzyści do stycznia 2022 roku.

Związane z: Od ubezpieczenia i ryzyka po wizyty w naprawach – branża samochodowa rozwija się

Tymczasem nowy program pilotażowy BMW i Bosch planuje zautomatyzowany system w podłączonych samochodach, aby zaplanować wizyty konserwacyjne samochodu, jeśli wykryje problem z pojazdem, gdy jest w ruchu.

BMW CarData może umożliwić dodatkowe usługi od zewnętrznych dostawców, takie jak ubezpieczenie zależne od użytkowania i zarządzanie ładowaniem samochodów elektrycznych w przydomowym garażu klienta.

W innym niedawno ogłoszonym programie pilotażowym Locomation i Aon będą współpracować w zakresie zarządzania ryzykiem, podczas gdy Locomation rozwija technologię autonomicznego transportu towarowego i platformę zaplecza do użytku komercyjnego przez spedytorów i spedytorów.

———————————

NOWE DANE PYMNTS: PERSPEKTYWY WAKACYJNE NA ZAKUPY 2021

Nad: Zbliża się czas świątecznych zakupów, a prawie 90% konsumentów w Stanach Zjednoczonych planuje przynajmniej część swoich zakupów przez Internet – o 13% więcej niż w 2020 r. PYMNTS przeprowadził ankietę wśród ponad 3600 konsumentów w ramach programu Holiday Shopping Outlook 2021. co napędza sprzedaż online w okresie świątecznym i jaki wpływ na preferencje sprzedawców ma dostępność produktów i spersonalizowane nagrody.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *