Connect with us

technologia

Oprogramowanie układowe Nintendo DS „Prototype” ujawnia unikalny efekt dźwiękowy podczas uruchamiania systemu

Published

on

Oprogramowanie układowe Nintendo DS „Prototype” ujawnia unikalny efekt dźwiękowy podczas uruchamiania systemu
Zdjęcie: Las Iluzji (za pośrednictwem Twittera)

Witryna konserwacji Nintendo las iluzji udało się zdobyć kolejny rzadki kawałek historii gier. Był w stanie zarchiwizować japoński prototyp oprogramowania układowego Nintendo DS X4 – odzyskany z prototypowej jednostki X4.

Według źródła „prawie każdy aspekt tego wydania różni się od ostatecznej wersji detalicznej”. Jedną z najważniejszych atrakcji jest ekran główny. Zamiast pokazywać logo Nintendo DS, wydaje się, że jest to ekran zastępczy GBA i plik dźwiękowy dzieci krzyczących „Nintendo” (możesz go posłuchać poniżej).

Menu również bardzo różni się od ostatecznej wersji. Podłoga krojowni opisuje, w jaki sposób menu zastępcze zawiera opcje rozruchu DS i GBA, gry bezprzewodowe i ustawienia nitro – z informacjami o użytkowniku (nazwa konsoli, data urodzin i kolor), data i godzina, opcje językowe, ustawienia panelu dotykowego i inne.

Pracownik działu krojowni zauważa również, że „niektóre części” tego prototypu bardzo przypominają wczesną aplikację ustawień DSi:

@trashbandatcoot – „Należy zwrócić uwagę, że niektóre części tego prototypu bardzo przypominają te z wczesnej aplikacji ustawień DSi, głównie układ samych ustawień menu i menu kalibracji dotyku”.

Kilku entuzjastów DS również uruchomiło oprogramowanie do pracy na własnych urządzeniach dzięki staraniom Forest of Illusion:

Nintendo pokazało wcześniej prototypy DS, wtedy znanego wewnętrznie jako Nitro, na E3. Co myślisz o tym kawałku historii oprogramowania układowego? A co z efektem dźwiękowym rozruchu? Zostaw komentarz poniżej.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *