Connect with us

Zabawa

Nowy film akcji Spackman Entertainment Group, A MAN OF REASON, wyprodukowany przez Studio Take, otwiera się w koreańskiej kasie

Published

on

Nowy film akcji Spackman Entertainment Group, A MAN OF REASON, wyprodukowany przez Studio Take, otwiera się w koreańskiej kasie
  • Człowiek rozsądku, Pełnometrażowy film akcji wyprodukowany przez pośrednią spółkę zależną grupy, Studio Take, został otwarty w koreańskich kinach 15 sierpnia
  • Film miał swoją premierę w 42nd Hawaii International Film Festival w USA, zaproszony na 47cz Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toronto w Kanadzie i 55cz Sitges Film Festival w Hiszpanii i przedsprzedaż do 153 krajów, w tym do Singapuru, Stanów Zjednoczonych, Japonii, Australii, Tajlandii, Filipin, Indii, Rosji, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Włoch i Polski
  • To debiut reżyserski koreańskiej gwiazdy Jung Woo-sunga, znanej na całym świecie z roli w STALOWY DESZCZ (2017) oraz hitowa produkcja grupy, ZIMNE OKOS. (2013), Człowiek rozsądku Na pierwszych stronach gazet pojawiają się także Park Sung-woong i Kim Nam-gil, którzy występowali w poprzednich filmach Spackman Entertainment Group. ZA IMPERATORA (2014) i KOCHANKA ODESZŁA (2010).

SINGAPURzasięg medialny16 sierpnia 2023 – Spackman Entertainment Group Limited („Grupa”), jedna z wiodących koreańskich grup zajmujących się produkcją rozrywkową, założona w 2011 roku przez Charlesa Spackmana, globalnego inwestora z branży medialnej i technologicznej, pragnie ogłosić, że nowy pełnometrażowy film akcji grupy „ Człowiek rozsądkuwyprodukowany przez pośrednią spółkę zależną Grupy, Studio Take Co., Ltd. („strzał studyjny’), został otwarty w koreańskiej kasie wczoraj, 15 sierpnia.

Przed oficjalną premierą w Korei film został sprzedany w przedsprzedaży do 153 krajów, w tym do Singapuru, Stanów Zjednoczonych, Japonii, Australii, Tajlandii, Filipin, Indii, Rosji, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Włoch i Polski.

Oficjalny zwiastun filmu Człowiek rozsądku można obejrzeć na stronie internetowej grupy pod adresem spackmanentertainmentgroup.com.

studio bierze Człowiek rozsądku zyskał szerokie międzynarodowe uznanie i miał swoją 42. rocznicęnd Hawaii International Film Festival w USA, z zaproszeniami na 47cz Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toronto („sprzeczka„) w Kanadzie i 55cz Festiwal Filmowy w Sitges w Hiszpanii. Człowiek rozsądku został w szczególności wybrany jako specjalna prezentacja oficjalnej selekcji 2022 na TIFF, jednym z czterech największych międzynarodowych festiwali filmowych na świecie. Produkcja została doceniona za imponujące zdjęcia i przekonującą grę aktorów.

Film opowiada historię Soo-hyeoka (w tej roli Jung Woo-sung), mężczyzny walczącego o normalne życie po odbyciu dziesięciu lat więzienia w imieniu swojego szefa mafii. Historia rozwija się, gdy Soo-hyeok dowiaduje się, że jest ojcem i próbuje zerwać więzi ze swoim byłym gangiem, ale szef wynajmuje znanego zabójcę, by przetrzymywał jego córkę jako zakładniczkę. Postanawia dokonać zemsty, przygotowując grunt pod intensywny, pełen akcji dramat.

READ  Najlepsze atrakcje w Sopocie

W filmie występuje także Park Sung-woong ZA IMPERATORA (2014) i Kim Nam-gil z KOCHANKA ODESZŁA (2010), oba filmy wyprodukowane wcześniej przez grupę. Główny dystrybutor firmy Człowiek rozsądku jest Acemaker Movie Works. Prawa do dystrybucji w Ameryce Północnej zostały nabyte od niezależnego studia filmowego i telewizyjnego Epic Pictures Group, znanego z dystrybucji filmów gatunkowych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Movie Cloud i Swift Productions są dystrybutorami odpowiednio na rynki Tajwanu i Francji.

Człowiek rozsądku uzupełnia osiągnięcia Studio Take jako doskonałego twórcy filmowego i podąża śladami wcześniejszych prac, w tym filmu muzycznego PUDEŁKO (2021) z udziałem Chanyeola z EXO i filmu artystycznego skakanie po kamieniach (2020), który jest zaproszeniem na 23około Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Pusanie.

Kolejny projekt Studio Take, GOŚĆ (tytuł roboczy), jest obecnie w postprodukcji i ma ukazać się w drugiej połowie tego roku lub w pierwszej połowie przyszłego roku. Grupa pozostaje przekonana, że ​​Studio Take nadal będzie dostarczać stały strumień najwyższej klasy kinematografii.

Hashtag: #SpackmanEntertainmentGroup

Wydawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść tego wydania.

O Spackman Entertainment Group Limited

Spackman Entertainment Group Limited („ŻAGIEL” albo „Realizować„) oraz wraz ze swoimi spółkami zależnymi („Grupa„), jest jedną z wiodących koreańskich grup zajmujących się produkcją rozrywkową. SEGL zajmuje się głównie niezależnym opracowywaniem, produkcją, prezentacją i finansowaniem filmów kinowych w Korei.

Firma została założona w 2011 roku przez znanego inwestora medialnego i technologicznego Charlesa Spackmana, który do 2017 roku pełnił funkcję prezesa wykonawczego firmy. Przez ostatnie dwie dekady pan Charles Spackman był siłą napędową koreańskiego przemysłu rozrywkowego, począwszy od przełomowego sukcesu Sidus Pictures na początku XXI wieku, wówczas największej wytwórni filmowej i pierwszej notowanej na giełdzie w Korei. Pan Spackman jest także założycielem, prezesem i dyrektorem naczelnym globalnej firmy inwestycyjnej Spackman Group. Odwiedź charlesspackman.com i spackman-group.com/charles-spackman, aby uzyskać więcej informacji.

Od momentu powstania SEGL wyprodukował ponad 30 głównych filmów fabularnych, w tym niektóre z najbardziej dochodowych i wielokrotnie nagradzanych filmów w Korei #PEŁEN ŻYCIA (2020), SZALONY ROMANS (2019), DOMYŚLNY (2018), GOSPODARZ (2016), KSIĘŻA (2015), ŚNIEŻNIK (2013), ZIMNE SPOJRZENIE (2013) i WSZYSTKO O MOJEJ ŻONIE (2012).

Nasze filmy są dystrybuowane i wydawane w kinach w Korei i za granicą, a następnie na całym świecie w innych formach medialnych, w tym transmisji strumieniowej online, telewizji kablowej, telewizji nadawczej, IPTV, wideo na żądanie i domowych filmów wideo/DVD itp. Ogólnie wydajemy nasze filmy najpierw w Korei, a następnie na rynki zagraniczne i pomocnicze w celu szerokiej dystrybucji kinowej.

READ  Norweski alpinista chce pobić rekord czternastu szczytów

Grupa inwestuje również w koreańskie dramaty telewizyjne i je produkuje. Oprócz naszej działalności związanej z treściami, posiadamy również inwestycje w spółki i fundusze filmowe z sektora rozrywkowego, które mogą uzupełniać naszą obecną podstawową działalność pod względem finansowym i strategicznym. SEGL jest notowana na Singapore Exchange Securities Trading Limited Catalist pod symbolem giełdowym 40E.

etykiety produkcyjne

SEGL posiada 100 procent udziałów w Studio Take Co., Ltd. („strzał studyjny„), który produkuje skakanie po kamieniach (2020) i PUDEŁKO (2021). jego najnowszy film Człowiek rozsądkuPremiera w USA w 42nd Międzynarodowy Festiwal Filmowy na Hawajach. Film został również zaproszony na 47cz Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toronto, największy festiwal filmowy w Ameryce Północnej i 55cz Sitges Film Festival, jeden z trzech najważniejszych festiwali filmów gatunkowych na świecie. Studio Take wyda również nadchodzący film, GOŚĆ (tytuł roboczy), który jest w fazie postprodukcji i ma ukazać się w drugiej połowie 2023 roku lub w pierwszej połowie 2024 roku.

SEGL jest właścicielem Novus MediaCorp Co., Ltd. („Novus Media Corp”), inwestora, gospodarza i/lub postkinowego dystrybutora łącznie 80 filmów (59 koreańskich i 21 zagranicznych), w tym m.in. dobra kobieto (2020), NIECH ŻYJE KRÓL (2019), MÓJ PIERWSZY KLIENT (2019), RÓŻA ZDRADĘ (2018), WYJĘCI PRAWA (2017) i W tajemnicy, w zasadzie (2013), jeden z największych hitów kasowych 2013 roku, z udziałem Kim Soo-hyun MOJA MIŁOŚĆ Z GWIAZD (2013), jak również PRZYJACIEL 2: WIELKIE DZIEDZICTWO (2013). W 2012 roku Novus Mediacorp był także dystrybutorem praw postkinowych WSZYSTKO O MOJEJ ŻONIE (2012), najbardziej dochodowa komedia romantyczna wyprodukowana przez Zip Cinema. w 2018 r WYJĘCI PRAWAwspółprezentowana przez Novus Mediacorp, osiągnęła najbardziej dochodowe wideo na żądanie wszechczasów („VOD„) Rekordy sprzedaży w Korei. Odwiedź novusmediacorp.com, aby uzyskać więcej informacji.

Spółka posiada 100% udziałów w Greenlight Content Limited („Zawartość zielonego światła„), która zajmuje się głównie inwestowaniem w dramaty i filmy, a także świadczeniem usług konsultingowych przy produkcji koreańskich treści. Nabywając Greenlight Content, pierwszy współprodukowany przez grupę dramat, MÓJ SEKRETNY TERRIUSZ, z główną gwiazdą Korei, So Ji Sub, osiągnął pierwsze miejsce w rankingach dramatów dla swojego automatu i zdobył dwucyfrowe oceny w najwyższych ocenach. Greenlight Content był jednym z głównych inwestorów MÓJ SEKRETNY TERRIUSZ.

Spółka posiada 100% udziałów w Simplex Films Limited („filmy simpleksowe”), firma zajmująca się produkcją filmową na wczesnym etapie. Dziewiczy film z Simplex Films, JESTERS: ZMIANA GRY (2019) został wydany w Korei 21 sierpnia 2019 roku. Simplex Films ma w swoim dorobku kilka serii filmowych m.in BRACIA HURRICANE (tytuł roboczy).

READ  10 filmów dokumentalnych z Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Toronto, które musisz zobaczyć

Spółka posiada 20% udziałów w The Makers Studio Co. Ltd., które planuje wyprodukować i wydać cztery nadchodzące filmy, z których pierwszym będzie WYSPA DUCHAkomediowy horror.

Reprezentacja talentów

Spółka posiada efektywne 43,88% udziałów w Spackman Media Group Limited („SMGL„). SMGL, spółka zarejestrowana w Hongkongu, wraz ze swoimi spółkami zależnymi jest jedną z największych agencji talentów rozrywkowych w Korei pod względem liczby obsługiwanych artystów, w tym niektórych czołowych nazwisk w koreańskim przemyśle rozrywkowym. SMGL prowadzi działalność w zakresie zarządzania talentami za pośrednictwem renomowanych agencji, takich jak SBD Entertainment Inc. (Son Suk-ku, Han Ji-hyun, Park Keun-rok), MSteam Entertainment Co., Ltd. (Son Ye-jin, Wi Ha-jun, Lee Min-jung, Ko Sung-hee, Lee Cho-hee), UAA&CO Inc. (Kim Sang-kyung) oraz Play Content Co., Ltd. (Hwang-hwi). Poprzez te agencje talentów z pełnym zakresem usług w Korei, SMGL reprezentuje i kieruje karierami wiodącej listy nagradzanych aktorów/aktorek w kinie, telewizji, reklamie komercyjnej i markowej branży rozrywkowej. SMGL wykorzystuje swoje niezrównane portfolio artystów jako platformę do opracowywania, produkcji, finansowania i posiadania najwyższej jakości projektów treści rozrywkowych, w tym filmów, programów rozrywkowych i seriali telewizyjnych. Ta platforma stwarza również SMGL możliwości dokonywania strategicznych inwestycji w firmy na etapie rozwoju, które mogą współpracować z artystami SMGL. SMGL jest podmiotem stowarzyszonym Spółki. Odwiedź spackmanmediagroup.com, aby uzyskać więcej informacji.

Spółka posiada 100% udziałów w Constellation Agency Pte. GmbH. („agencja konstelacji„). Agencja Constellation, właściciel The P Factory Co., Ltd. („Fabryka P„) oraz Platform Media Group Co., Ltd. („PMG„), zajmuje się głównie zagraniczną działalnością agencyjną dla koreańskich artystów wchodzących na rynek zagraniczny. The P Factory to dostawca innowacyjnych rozwiązań marketingowych specjalizujący się w produkcji contentu eventowego i brandingowego. PMG jest agencją zarządzania talentami, która reprezentuje i zarządza karierami największych artystów w filmie, telewizji, reklamie komercyjnej i markowej rozrywce.

spółki strategiczne

Firma prowadzi również kawiarnię-restaurację Upper West w dzielnicy Gangnam w Seulu i jest właścicielem profesjonalnego studia fotograficznego Noon Pictures Co., Ltd.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *