Connect with us

technologia

Nintendo Executive blokuje remake GoldenEye 007, mówi były rzadki deweloper

Published

on

© MGM / Eon

To był dość historyczny moment w historii gier wideo w zeszłym tygodniu, kiedy remake / remaster XBLA Raresa został anulowany GoldenEye 007 było wyciekły do ​​internetu. Gra, o której nikt nie sądził, że ujrzy światło dzienne, została wreszcie wydana, nawet jeśli nie była oficjalna.

Dyskusje na temat licencji i stron za i przeciw wydaniu gry natychmiast powróciły. Wtedy, Słyszeliśmy, że podobno to nie Nintendo było winneale mogło odegrać pewną rolę.

W niewielkiej aktualizacji były rzadki artysta Ross Bury podzielił się teraz dodatkowymi spostrzeżeniami z Ars Technica, ujawniając, w jaki sposób gra została zatwierdzona przez wszystkich w Nintendo – a przynajmniej tak myśleli, dopóki dyrektor firmy (który pozostaje nieznany) najwyraźniej nie wspomniał o projekcie. zatrzymał się, gdy był prawie ukończony.

„Kiedy wysłano go do Nintendo, wszyscy tam zgodzili się, z wyjątkiem tego, że nie sprawdzili nikogo, kto jest ważny… Myślę, że powiedziano mi, że jego odpowiedź brzmiała:„ Nie ma mowy, żebyś wyszedł, aby zagrać w grę Nintendo na konsoli Microsoft ”.

Bury dodaje, że „zamówienia tego jednego człowieka przewyższały wszystko”, co według Ars Technica prawdopodobnie obejmowało MGM i producentów OEM zajmujących się wtedy grami wideo Bonda.

Pamiętaj, to tylko relacja z tego, co się wydarzyło i nadal istnieje szansa, że ​​MGM and Co. nie pomogło całej sytuacji. W 2016 roku Szef Xbox Phil Spencer, powiedział GoldenEye 007 „zawsze był problemem prawnym” i nic więcej.

Co myślisz o komentarzach Bury’ego? Podziel się swoimi przemyśleniami poniżej.

READ  9 najlepszych lamp do paznokci do domowego manicure o jakości salonowej - WWD
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *